24.03.2017 v 16:23
Jasně že jeden člověk nebude chodit sám dungy, nezahraje si sám PvM a PvP, nebude sám sebe "prudit" a vést dialogy. Ale pokud budou ty herní systémy zábavné a vybalancované, pokud systémy budou funkční, je vyhlídka na to, že se k němu někdo přidá. A bude se to nabalovat postupně jak "sněhová koule". V tomhle ohledu bude mít i význam to sem tam nakopnout nějakým tím eventem, protože logne třeba 5 lidí na event a 3 z nich si po skončení třeba zajdou malý dung místo toho, aby hned odlogli. A tyhle počty se u funkční hry přirozeně mohou zvyšovat postupem času, pozvolna. Místo toho, aby aktuálních třeba 5 hráčů psalo, že za 14 dní nemají co dělat, tak prostě u té hry zůstanou a přijdou ještě další. Ovšem, za předpokladu...
A vemte si taky, kolik v těch dobách, co vzpomíná Karlos, bylo v RT lidí. Několik techniků, mnoho aktivních questařů. To všechno souvisí se vším, protože nízký status => odchází i lidi z RT. Nevidí perspektivu, není motivace.
Zaplá postava co nic nedělá celej den taky nic neřeší.. Status je jen příznak, který o něčem vypovídá. Kdyby šlo jen o to, mít ve statusu minimálně 30 lidí kterýkoliv moment, tak to prostě tak na webu/fóru nastavím natvrdo a "je klid" (= podvod, ale v zásadě by to bylo ve výsledku to samé, jak "mrtvé duše online"). Z tohohle ohledu se tam může zobrazovat klidně 200 lidí, ale shard bude furt prázdný, hratelnost beze změny.
A vemte si taky, kolik v těch dobách, co vzpomíná Karlos, bylo v RT lidí. Několik techniků, mnoho aktivních questařů. To všechno souvisí se vším, protože nízký status => odchází i lidi z RT. Nevidí perspektivu, není motivace.
Zaplá postava co nic nedělá celej den taky nic neřeší.. Status je jen příznak, který o něčem vypovídá. Kdyby šlo jen o to, mít ve statusu minimálně 30 lidí kterýkoliv moment, tak to prostě tak na webu/fóru nastavím natvrdo a "je klid" (= podvod, ale v zásadě by to bylo ve výsledku to samé, jak "mrtvé duše online"). Z tohohle ohledu se tam může zobrazovat klidně 200 lidí, ale shard bude furt prázdný, hratelnost beze změny.