03.04.2017 v 09:39
Sám za sebe mohu říci, že v minulosti jsem získával zajímavé XP odměny za plnění řemeslných zakázek od NPC (zkušenost s kovářem). Dalo se tak slušně vydělat i potrénovat. Postava se však těmto zakázkám musela systematicky a dlouhodobě věnovat. Všeobecná příprava byla nezbytná. Když však craft prodává své výrobky pouze jiným hráčům, moc zkušeností tím nezíská.
Souhlasím s názorem, že zisk XP u řemeslníků je ve srovnání s bojovými charaktery mnohem složitější a omezenější. To platí především na vyšším LV postavy. Lovecké licence a XP za zabití představují nespornou výhodu.
Větší odměny při samotné řemeslné výrobě vnímám jako značně rizikové. Už jenom otázka surovinového supportu. Pak jsou tu ještě výrobky, které se dělají po stovkách (třeba šípy). Tady bych se snažil spíše doladit a zachovat stávající systém řemeslných zakázek.
Vím, že v minulosti byl problém u řemeslných zakázek (především u alchymistů) s nádobami. Myslím si, že by situaci mohlo značně ulehčit vracení prázdných obalů.
V obecné rovině bych raději zvýhodnil zisk XP při primární těžbě surovin. Mam na mysli sběr bylinek, farmaření, dřevorubectví, hornictví. Beru to tak, že obstarání materiálu je taky součástí výrobního procesu. Nevím, jaký by byl problém získat třeba 1 XP za vysekané polínko a 2XP za kládu. Každopádně by to chtělo promyslet.
Souhlasím s názorem, že zisk XP u řemeslníků je ve srovnání s bojovými charaktery mnohem složitější a omezenější. To platí především na vyšším LV postavy. Lovecké licence a XP za zabití představují nespornou výhodu.
Větší odměny při samotné řemeslné výrobě vnímám jako značně rizikové. Už jenom otázka surovinového supportu. Pak jsou tu ještě výrobky, které se dělají po stovkách (třeba šípy). Tady bych se snažil spíše doladit a zachovat stávající systém řemeslných zakázek.
Vím, že v minulosti byl problém u řemeslných zakázek (především u alchymistů) s nádobami. Myslím si, že by situaci mohlo značně ulehčit vracení prázdných obalů.
V obecné rovině bych raději zvýhodnil zisk XP při primární těžbě surovin. Mam na mysli sběr bylinek, farmaření, dřevorubectví, hornictví. Beru to tak, že obstarání materiálu je taky součástí výrobního procesu. Nevím, jaký by byl problém získat třeba 1 XP za vysekané polínko a 2XP za kládu. Každopádně by to chtělo promyslet.