Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Změna systému zkušeností
#29
vubec nejsem proti se zvětšenim expu na lvl ale ty expy musej jít taky někde získávat...
-takže plošně zvýšit růst expů z NPC tak o 50-100%...což je nejspíš úprava bestiáře
- více questů , větší expový odměny za questy , víc expů z dungeonů za průchod
- více expů za činnost klidně o 100-200%

prostě vyladit tak systém aby každá činnost ve hře vyvažovala počtem času kterej aktivně strávim ve hře
za hodinu "nic" nedělání za pomocí online expu mam - 780exp
za hodinu zabíjení vlků(na mym levlu 4exp za něj) s vypnutym online exp. získám 780expů za zabití 195 vlků - pochybuju že takový množství vlků na mapě vubec je...
Po boji se 4vlky sem totalně rozbitej krvácim zbylo mi 50hp a boj mi trval tak dvě minuty. Takže pokud bych chtěl zabíjet ve "vlčim světě" vlky tak kdybych vynaložil čas jen na jejich zabití tak mi to zabere 97minut (nepočítám obvazování se po boji,rozbitý zbroje, finanční ztráty a podobny * protože to by byli dvě hodiny)

boužel je zbytečný asi mluvit o momentálních dungeonech který si vysoluje sám mág a bez jeho pomoci je i parta super borců ztracená
to boužel neni chyba toho že jsou to špatný dungy...to je chyba toho že mág má "nekonečnou manu" a super kouzla a radši si vyvolá na tankování peta než warriora kterej hned chcipne když na něj naběhnout dvě až tři potvory a bez pomoci kněze chcipne jak nic. Na tož si mág pokud mu chcípá pet , vyvolá novýho a jede znova. Pet má víc hp jak warrior, vydrží víc a eště dá větší dmg takže idealní. Takovejto proces dělá mág dokud nevysoluje celej dung protože aby mu došla mana to jsem snad eště neviděl.

Takže se do dungeonu nikdo moc nežene, zaprvy bez maga to je sebevražda, zadruhy sehnat nějakou pořádnou partu to taky občas nikdy neni hned a když se konečně člověk dostane do konce ziská usmrkanejch 5goldu z pokladu, někdy ani to ne a pár set expů (takže kdyby člověk co se hrabe v tom dungu hodinu bez s vypnutym online exp. by ziskal tak cca stejně jako člověk co sedí někde v baraku a klika na truhlu, ano možná by ten co byl v dungu získal o trošku víc ale s tim usilim atd. se stejně vyplati radši sedět na prdeli v baraku)

Škoda že MW nejde aspon trošku naproti těm lidem co by radi sprasili celou přírodu nebo třeba jenom zabijeli hordy skřetů(viz. ja) ano mám loveckou vývěsku ale co z toho když mi to tam napíše zabít skoro celej les a bez pomoci s kterou to pomalu ani nejde zabiju hovno(a ani to nejde s pomocí protoze pokud mate pomoc z vyvesky se zabita potvora neodečte- tudíž mínus do kooperace s ostatnímy hráči) Musím přiznat že jsem nikdy neměl koule zabít těch 30vlků, 15černejch medvědů , 10hnědejch , 10jelenů , 10 laní , 10zbojníků a prasat takže to mi vývěska znechutila den a nak se mi do toho nikdy nechtělo a nikdy sem to neudělal. Ani nevim kolik takhle ta splněná vývěska davala expů. Vývěsky sem testoval eště dávno v betě a bylo to fajn, všechno to vodsejpalo ale boužel souboják kterej tam byl byl suprovej a boužel kdy mě rozbije i skupinka vlčíčků na 10levlu nebo na jakym je smutný...
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye



Příspěvky k tématu
Změna systému zkušeností - od Tulgyr - 05.12.2010 v 16:11
Změna systému zkušeností - od Poutnik - 05.12.2010 v 16:47
RE: Změna systému zkušeností - od Sokar - 05.12.2010 v 16:52
RE: Změna systému zkušeností - od Rimoy - 05.12.2010 v 17:46
RE: Změna systému zkušeností - od Sokar - 05.12.2010 v 18:14
RE: Změna systému zkušeností - od Vetinari - 05.12.2010 v 18:30
RE: Změna systému zkušeností - od Cessnek - 05.12.2010 v 18:43
RE: Změna systému zkušeností - od Colwyn - 05.12.2010 v 18:50
RE: Změna systému zkušeností - od Nooblest - 05.12.2010 v 19:28
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 05.12.2010 v 20:36
RE: Změna systému zkušeností - od Sokar - 05.12.2010 v 21:35
RE: Změna systému zkušeností - od sarja - 05.12.2010 v 21:42
RE: Změna systému zkušeností - od Stig - 05.12.2010 v 22:15
RE: Změna systému zkušeností - od Sokar - 05.12.2010 v 22:09
RE: Změna systému zkušeností - od Kain - 05.12.2010 v 22:21
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 05.12.2010 v 22:22
RE: Změna systému zkušeností - od Kain - 05.12.2010 v 22:32
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 05.12.2010 v 22:34
RE: Změna systému zkušeností - od Hamish - 05.12.2010 v 22:36
RE: Změna systému zkušeností - od Cessnek - 06.12.2010 v 00:00
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 05.12.2010 v 22:38
RE: Změna systému zkušeností - od Hamish - 05.12.2010 v 22:41
RE: Změna systému zkušeností - od Cessnek - 05.12.2010 v 23:00
RE: Změna systému zkušeností - od Ragiowan - 06.12.2010 v 09:08
RE: Změna systému zkušeností - od Beddy - 06.12.2010 v 10:22
RE: Změna systému zkušeností - od tomyro - 06.12.2010 v 10:27
RE: Změna systému zkušeností - od Nooblest - 06.12.2010 v 22:58
RE: Změna systému zkušeností - od Tulgyr - 07.12.2010 v 15:15
RE: Změna systému zkušeností - od sarja - 07.12.2010 v 16:03
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 07.12.2010 v 17:09
RE: Změna systému zkušeností - od Tulgyr - 07.12.2010 v 18:29
RE: Změna systému zkušeností - od Hamish - 07.12.2010 v 18:53
RE: Změna systému zkušeností - od Stig - 07.12.2010 v 18:54
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 07.12.2010 v 19:24
RE: Změna systému zkušeností - od Whitey - 08.12.2010 v 19:09

Pravděpodobně související témata ...
Téma: Autor Odpovědi: Shlédnutí: Poslední příspěvek
  Změna systému známkování hráčů Whitey 2 6 852 21.03.2016 v 17:10
Poslední příspěvek: Whitey

Skok na fórum: