Hlasování: Skusil by sis hru na UO shardu s permanentni smrti?
Ano
40.00%
2 40.00%
Ne
60.00%
3 60.00%
Celkem 5 hlas(ů) 100%
* Pro tohle jste hlasoval(a) Vy. [Ukázat výsledky]

Rouge-like
#1
Zdar lidi,
jak uz predmet tematu napovida, napadlo mne, ze by bylo docela zajimavy, kdyby existoval UO shard s permanentni smrti. Nebo uz o takovym vite? Skusili by ste neco takovyho?
Komu se nechce psat, ma k dispozici anketu.
Odpovědět
#2
Otázka permanentní smrti se na různých UO shardech probírá celkem často. Přirovnal bych to k nekonečným diskuzím o neomezeném PvP a lootu. 

Sám za sebe mohu říct, že myšlence definitivní smrti postav na OU nejsem nakloněn.

Netvrdím, že úmrtí by nemělo být bez citelných následků. Určitý strach ze smrti je určitě žádoucí. Nicméně absolutní konec (výmaz) mi přijde opravdu extrémní. Riziko nezaviněných smrtí je na ÚO značné.  Navíc by se otevřel prostor pro hráče, kteří chtějí pouze kazit hru ostatním.

Kdo touží po extrémní výzvě, může si dát osobní závazek smazat zemřelou postavu. Vím, že na jiném shardu existovala celé skupina takových hráčů.  

Dovedu si představit i možnost nějakého kompromisu. Na MW funguje systém životní síly (čtyřlístek).  Třeba právě její vyčerpání (pokles na nulu) by mohlo absolutní smrt přivodit.  Tohle je ovšem na větší debatu a zamyšlení.  Nic, co by mělo být aktuální prioritu.
Odpovědět
#3
(14.03.2018 v 08:05)Glum007 napsal(a): Kdo touží po extrémní výzvě, může si dát osobní závazek smazat zemřelou postavu. Vím, že na jiném shardu existovala celé skupina takových hráčů.  

To se mi libi. Do toho bych s jednou postavou sel. De mi spis o ten intenzivni zazitek z hry, jaks uz psal vis. Hrac si promysli, jestli pujde tu a tam sam, jestli si nevybere radsi zamestatni remeslnika v bezpeci mestskych bran nez bojovnika a kdyz uz chce byt bojovnikem, tak radsi pujde s nekym do boje, co mu v nejhorsim pomuze.

(14.03.2018 v 08:05)Glum007 napsal(a):  Dovedu si představit i možnost nějakého kompromisu. Na MW funguje systém životní síly (čtyřlístek).  Třeba právě její vyčerpání (pokles na nulu) by mohlo absolutní smrt přivodit.  Tohle je ovšem na větší debatu a zamyšlení.  Nic, co by mělo být aktuální prioritu.

A prave tohle se mi na MW moc libi, kdyz uvazuju hrat "hard core". Pamatuji se na omdleni. To poskytuje spoluhracim dostatek casu zachranit te.

Dik za nazor. Sem zvedav, s cim prijdou dalsi  Thumb Up
Odpovědět
#4
Inu, vtělím-li se do hráče, musím říct že myšlenka perma-smrti zní zajímavě. Člověk by si potom mnohem více rozmyslel, zda vyrazí na průzkum kolem orčí pevnosti Smile . Ale nemyslím si že v RPG všeobecně je dobrým řešením Perma smrt při prvním nepodařeném souboji. Přikláním se k myšlence, ve které by měl třeba hráč "tři životy na den/týden/měsíc" nebo nějáký obtížně  doplnitelný zdroj, po jehož vyplýtvání by hráč "úplně umřel". Nevím jestli náhodou z něčím podobným nepracoval Fallout Online, ale to je spíš otázka na Gheeda. Každopádně myšlenka RPG zaměřená na RP jako v MW a "perma/death" v rozumné formě by určitě měla svůj zvuk, na který bych slyšel Smile

Na stranu druhou .......dovedu si živě představit ten Mega flame, když bychom do MW Perma/death opravdu dali .....  GM by poslalo trochu více NPC, než je schopna postava hráče zvládnout ( Což se občas stává, speciálně v Eventech, kdy se mlátí 3+hráčů s tlupama NPCs ) a ta postava by zhynula v podstatě rukou GM. Takovým situacím se snažíme všichni vyhnout, ale stane se. Jak by se to řešilo potom? Vím, že zde byli nějáké stížnosti na "smrti v boji" a to aktuálně v podstatě o nic velkého nejde......co by se dělo, když hráčům opravdu o ten "jeden život" šlo? 


Každopádně jsem rád za diskuzi.....pokračujte Smile
Got hates us all  - Tom Araya
Odpovědět
#5
Konceptu permasmrti v současnosti nejvíc brání nevybalancovaný systém. Drsně vypadající příšera umře už od pohledu, jiná stejně rychle vysvačí vás.
Koncept "obtížně doplnitelného zdroje" zde je - životní energie. Bohužel její doplňování je až příliš snadné a nikdo se tím od jejího zavedení nezabýval.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#6
Perma smrt při běžném úmrtí sebou nese řadu problémů, u nichž si nedovedu představit snadné (a nejlépe automatizované) řešení:
- smrt v případě technického problému (lagy, výpadek sítě, problém na serveru, bugy)
- PvP a prudiči, kterým nezáleží na postavě, tyranizující zejména méně pokročilé hráče
- neodhadnutá obtížnost GMkem při PvM (disbalanc) - eventy, nastavení monster a pastí, dungů apod.
- (...)

Osobně se nejvíc přikláním něčemu takovému:
- perma smrt je možná z rukou GM/hráčské samosprávy jako trest - ale až po X-tém vážném prohřešku (a uvěznění) a za jasně definovaných pravidel
- za každou smrt jsou postihy, ideálně buď jedno z následujícího, nebo kombinace více věcí:
-- dočasný postih do statů Str, Dex, Int, nebo i nějakých vedlejších hodnot postavy (regenerace života, staminy, many, nebo životní energie)
-- ztráta určité části již vydělaných zkušeností, včetně možnosti přijít o level (zde si nejsem jist technickou realizací, bude to asi komplikované)
-- při opakovaných smrtích v průběhu určitého času (např. 24 hodin) se postihy stupňují
Odpovědět
#7
A co takhle něco takového :, když je po ruce kněz co oživí do určité doby (např. hodina), jinak nastane nejhorší Smile
Rozhodně bych ress knězem nechal, permanentní smrti by již ress hráče knězem neexistoval, myslím, že to k uo patří.
Odpovědět
#8
Dal bych tam Timer. Postava by nejdriv omdlela. Po 5-15 minutach by pak zemrela. Pote by se objevila u Aoa nebo jak se jmenuje postava u ktery si hrac zaklada postavu. Tady by si hrac mohl pozadat o prevereni smrti pomocu page v pripade, ze to bylo chybou hry (pad servru atd) nebo by si mohl zvolit zalozeni novy postavy. Mohl by byt nejaky seznam, kde by hrac videl, ktera postava kolik hodin prezila a kolik dosahla (lvl, penize atd).

Timer by mohl byt ovplivnen skillem nebo perkem. Skusena postava by umela prezit 15 minut, neskusena jenom 5. Jenom jako priklad.
Pokud by GM hrace omylem omracilo, tak by se nic nedelo, opat by jej mohlo ozivit. Melo by nato 5-15 minut aby si neco vymyslelo a neskazilo tim RP pozitek ze hry. Co ja vim. Priletela by vila Amalka a polibila by umirajiciho Smile

EDIT: Jo a pokud ste cetli muj navrh na "tahovou" hru pomoci kocky, tak si umite predstavit, jak napinavy by to bylo, kdyby hraci mohli skutecne umrit, pokud by zle rozlozili svi tahy? Biggrin Moznost porad se resovat je nudni. Jit do boje s tim, ze to muze byt muj posledni, je docela husty Smile Ja vim, ze je MW je fantasy svet, ale co ja vim, nevim jak vas, ale mne uz nudi ten stereotyp, vyexpit silnou postavu a pak jen behat dungy a farmit bohatstvi. Driv nebo pozdeji to vypnu nadobro. Ale takovy FTL, pokud to znate, je porad zabavny, protoze se vzdy de na novo. Tady na MW by se dal vybudovat dvoji svet. Jeden by byl socialni, netahovej a druhy bojovej, tahovej. Uz se musite chytat za hlavy, co to tady melu, ale skuste si to predstavit Smile
Odpovědět
#9
Iron man challenge je online klasika. Kdo by taky neměl rád výzvy? Je fajn si hru trochu obzvláštnit, narušit stereotyp. Pokud to nicméně člověk myslí vážně a jde do toho s úmyslem vyhrát a ne si jen zablbnout, přichází na řadu powerplaying. V Hot Shots zaznělo: ,,My father used to say that not playing to win is like sleeping with your sister". Na Battle netu Diabla to znamenalo, že všichni jeli mága s mana shieldem, tady by se pravděpodobně vyrojila skupinka die hard kněží.
Odpovědět
#10
(01.04.2018 v 21:16)Poutnik napsal(a): Iron man challenge je online klasika. Kdo by taky neměl rád výzvy? Je fajn si hru trochu obzvláštnit, narušit stereotyp. Pokud to nicméně člověk myslí vážně a jde do toho s úmyslem vyhrát a ne si jen zablbnout, přichází na řadu powerplaying.  V Hot Shots zaznělo: ,,My father used to say that not playing to win is like sleeping with your sister". Na Battle netu Diabla to znamenalo, že všichni jeli mága s mana shieldem, tady by se pravděpodobně vyrojila skupinka die hard kněží.

Ja hral v Diablo 3 kneze. Umrel pri padu serveru Biggrin

Ja osobne bych v UO sel spis remeslnika. Proc hrat wara, kdyz je to nebezpecny? Ale takovej je zivot. 
To by chtelo pridat do hry nemoce Biggrin. To by meli strach pred smrti i ti domasedi jak ja Biggrin.
Odpovědět



Skok na fórum: