Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zábava
#1
Tak jsem vcelku úspěšně začal hrát se skupinou přátel. Rp nás sice zabavuje, ale nejsou nějak podmínky pro jakoukoliv činnost. Jistě, lze kácet celý den stromy a pak se topit v jídle, nebo lovit skupinky šílenců kousek od města. Ale nejde o nic, co by člověka dlouhodobě zabavilo.

Zkrátka je potřeba:
1) Více statických questů (třeba jen předělat hotové, jen v Goren-Zaru jich bylo hodně)
2) Rozšířit zónu, kde se lze pohybovat a zajistit zde třebas více spawnů.
3) Možná i častější přítomnost questařů (vážně je vcelku nuda i ve skupině).
4) Co takhle nějaký mini-dungeon? V okolí Išaru je spousta jeskyň a možností je řekl bych dost.
5) Co takhle jednou za čas vydražit nějaký zajímavý předmět? Třeba část kroužkové zbroje - motivuje to ke shánění peněz.

Jsou to jen návrhy, ale něco z nich by se mělo v blízké době udělat, nebo bude hra brzy nudit, což by asi nebylo dobré. Neberte to jako kritiku, chápu, že práce je hodně. Berte to vše spíše jako prosbu a upozornění.
Odpovědět
#2
Ja s tim naprosto souhlasim obihat spawny me fakt nebavi. A kdyz si vemu ze nekdo chce hrat ve meste napriklad farare tak farar ma byt vzdy k dispozici a ne aby obihal spawny tak prosime GM aby dali zpet kombinovane expi!
Sotchi Tokugawa - věrný sluha Východu

Lepší být poblíž s 10 muží , než daleko s 10000.
Odpovědět
#3
Spolihat na to ze bude bavit gm denne delajici questy je naprosto zcestna idea.
Odpovědět
#4
(28.09.2008 v 11:02)HaFiK napsal(a): Spolihat na to ze bude bavit gm denne delajici questy je naprosto zcestna idea.
Za a) Kdo říká denně?
Za b) Sám jsem GMkoval několik let, jde dělat Questy obden, když je čas. Ve více GM by neměl být problém jednou za dva dny něco udělat. Nebo dát hráčům možnosti jak se zabavit sami, což také zatím není.
Za c) Co je zcestné, si nejprve promysli.
Odpovědět
#5
(28.09.2008 v 11:10)Jmat napsal(a):
(28.09.2008 v 11:02)HaFiK napsal(a): Spolihat na to ze bude bavit gm denne delajici questy je naprosto zcestna idea.
Za a) Kdo říká denně?
Za b) Sám jsem GMkoval několik let, jde dělat Questy obden, když je čas. Ve více GM by neměl být problém jednou za dva dny něco udělat. Nebo dát hráčům možnosti jak se zabavit sami, což také zatím není.
Za c) Co je zcestné, si nejprve promysli.

1) uz ted jsou hraci nauceni ze lognou a kricej o "event"
2) jenze prace gm spociva i v mnohem jiynch vecech. Navic drzet tento trend rok neni realne, zvlaste kdyz se potom shard rozdeli podle rasovych mest. V soucasne dobe vsechny gm delaji jen "pro jedno" mesto. V budoucnu jich ale bude vice a pritom uz dnes si RT team stezuje na nedostatek gm.
3) zcestna je vec kdy RT team nauci hrace navyknout si na neustale qusty. Staci mensi vypadek, krize v teamu, ztrata gm na urcitou dobu (nemoc, zmena prace...) a zpuobi to velke problemy nebot hraci budou stale volat po "eventech" a nastvane budou odchazet. Nove generace hracu jsou bohuzel timto prilis rozmazleny a neumeji si hrat samy. Vseho s mirou.
Odpovědět
#6
A proč prostě neudělat pár questovejch NPC, je pohroma to je RP questovní námět a to dost dobrý proč jej nevyužít.
_______________________________
Alatariel - Služebná božstva elfského
Odpovědět
#7
Jmat: Jak by sis predstavoval to "Nebo dát hráčům možnosti jak se zabavit sami, což také zatím není.". Jak treba ty konkretne by jsi se dokazal sam zabavit ?
Odpovědět
#8
O to nejde, hráči se zabaví samy. MW na to má dobrej systém, ale jediný v čem vidím problém je omezenost lvlu. Chápu, že testujeme ekonomiku, ale podle mě se ekonomika nedá testovat na tom, když polovina hráčů musí trávit x hodin v lese sekáním dřeva a druhá polovina v dole.

A pak ještě ta omezenost pohybu, není moc spawnů a když si hráči vyrazí, tak to mají za pár minut oběhnuté a je to pro ně nuda podle mě.

Vím, že máte dost důležitých věcí na dělání, ale s tímto by se mělo začít pomalu hejbat, mě už to jaksi taky začíná omrzovat, když budu mít zanedlouho 2 postavy na max lvlu. A když si pak založím třetí, tak si můžu dělat ekonomiku sám sobě Smile
Odpovědět
#9
Na lvlu 5 toho moc nejde vyrobit ani kdyz ma remeslnik lvl cap. Nema perky, nema suroviny, nema skill-->neni ekonomika. Alespon to, ze 99% hracu travi 60% casu sekanim dreva/hornictvim jen proto aby neumreli hladem a mestskej sklad funguje na principu komunistickych myslenek pro me ekonomika neniSmile
Odpovědět
#10
jo to by mě taky celkem zajimalo až budou nějaky perky...docela mě zajimá naco se čeká ? stejně všichni maj 5 levly a prdlajs vyroběj bez perků
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
Odpovědět
#11
(28.09.2008 v 10:51)Jmat napsal(a): Tak jsem vcelku úspěšně začal hrát se skupinou přátel. Rp nás sice zabavuje, ale nejsou nějak podmínky pro jakoukoliv činnost. Jistě, lze kácet celý den stromy a pak se topit v jídle, nebo lovit skupinky šílenců kousek od města. Ale nejde o nic, co by člověka dlouhodobě zabavilo.

Zkrátka je potřeba:
1) Více statických questů (třeba jen předělat hotové, jen v Goren-Zaru jich bylo hodně)
2) Rozšířit zónu, kde se lze pohybovat a zajistit zde třebas více spawnů.
3) Možná i častější přítomnost questařů (vážně je vcelku nuda i ve skupině).
4) Co takhle nějaký mini-dungeon? V okolí Išaru je spousta jeskyň a možností je řekl bych dost.
5) Co takhle jednou za čas vydražit nějaký zajímavý předmět? Třeba část kroužkové zbroje - motivuje to ke shánění peněz.

Jsou to jen návrhy, ale něco z nich by se mělo v blízké době udělat, nebo bude hra brzy nudit, což by asi nebylo dobré. Neberte to jako kritiku, chápu, že práce je hodně. Berte to vše spíše jako prosbu a upozornění.

Tak na tohle musím zareagovat, protože mě to velice pobavilo. Smile

1) Více statických questů (třeba jen předělat hotové, jen v Goren-Zaru jich bylo hodně)
S tímhle souhlasím, ale statické questy mohou tvořit hráči, stačí se informovat v týmu a nabídnout pomocnou ruku. Psaní statických questu je jednoduchá záležitost, který zvládne v podstatě kdokoliv, bez znalosti programování. Nicméně tohle není ostrá, ale betaTEST, to znamná primární cíl je testovat a ne se systémově bavit.

2) Rozšířit zónu, kde se lze pohybovat a zajistit zde třebas více spawnů.

Vzhledem k tomu, jak malý počet hráčů tu hraje je zona v podstatě dostačující. Navíc co vás nutí kolečkovat spawny? Vždyt cílem vašich postav by mělo být budovat město Ishar. Chcete rozšířit zonu, ale přitom jste proti Hranici bolesti nic neudělali. Smile

3) Možná i častější přítomnost questařů (vážně je vcelku nuda i ve skupině).

Proč se nezabavíte sami? Já a znám spoustu dalších hrářů co tu hrají bezmála rok a vystačili si povětšinou s vlastní fantazii a s vlastní hrou. Navíc pokud se sami zavabíte, namotivujete další lidi a tím namotivujete i quest GM pro vás připravit nějaký propracovanější event. Ale eventy jdou dělat v podstatěě na úrovni hráčů. Já mám spíš opačný problém, furt se něco kolem mně děje zajímavého. Smile

4) Co takhle nějaký mini-dungeon? V okolí Išaru je spousta jeskyň a možností je řekl bych dost.

Město se jmenuje Ishar.
Dungeony určitě budou, ale primární cíl pro zábavu hráčů určitě nejsou. Pokud si přečtete příběh bety2, vašim ukolem je pomáhat v budování města, zajistit řemeslníkům práci, podílet se na chodu ekonomiky, chodu a správy města. Pokud dáme město do kupy, budeme dostatečně silní na to začít zkoumat hranici bolest a společnými silami jí třeba posunout. Když bude každý nesmyslně kolečkovat spawny a řvát "event, event" určitě ničemu nepomůže. Smile

5) Co takhle jednou za čas vydražit nějaký zajímavý předmět? Třeba část kroužkové zbroje - motivuje to ke shánění peněz.

Předměty je potřeba nejprve vyrobit, tak aby se mohli dát do oběhu. Bohužel moc lidí řemeslníkům nepomáhá a tak jde vše pomalu. To by mohla být motivace pro vás, nikoliv shánění peněz. Majetek určitě ničemu nepomůže, respektive rozhodně nepomůže zábavě. Smile
Bartoloměj - lidský hraničář
-toho času správce Isharionu, nyní na odpočinku.
Odpovědět
#12
Barte nic proti, ale né každej může spravovat sklad a banku a bavit se tím. Řemeslníci momentálně skoro nic nevyrobí, není matroš. Za chvíli to hráče začne odrazovat, nejde dělat ekonomika. Já bych to povolil třeba do lvl 10, to si každej zvolí co chce jet a pak v tom bude nejlepší, půjde vyrábět mnoho více věcí, půjdou zabíjet i lepší potvory, které se dají otestovat. Prostě to hodně pohne se vším.
Odpovědět
#13
minidiru tam mate - blazinec. je sice trochu monotonni, ale geri se v ni bude bavit jeste nejakej cas
Odpovědět
#14
(28.09.2008 v 14:22)Feliza napsal(a): Barte nic proti, ale né každej může spravovat sklad a banku a bavit se tím. Řemeslníci momentálně skoro nic nevyrobí, není matroš. Za chvíli to hráče začne odrazovat, nejde dělat ekonomika. Já bych to povolil třeba do lvl 10, to si každej zvolí co chce jet a pak v tom bude nejlepší, půjde vyrábět mnoho více věcí, půjdou zabíjet i lepší potvory, které se dají otestovat. Prostě to hodně pohne se vším.

Každej přeci nemusí. Každej si přece může vymyslet něco svého.
Já si vymyslel sklad a banku. Ekonomika by fungovala, kdyby postavy mezi sebou spolupracovali.
Bohužel místo spolupráce se dají objevit plné knihovny a prádzné domy plné věcí, které si někteří hráči nesmyslně syslí.
Bartoloměj - lidský hraničář
-toho času správce Isharionu, nyní na odpočinku.
Odpovědět
#15
Přesně. Nějaký hráč sehnal zásobu semínek a farmáři že trochu chcou a on že ne že si je nechá. Farmáři by to mohli zůročit cokoliv a "budovat ekonomiku" ale takhle to nepůjde.
_______________________________
Alatariel - Služebná božstva elfského
Odpovědět
#16
jen k topicu nademnou. Treba ja jsem farmar, co jsem vypestoval jako prvni, jsem rozdal, bez ohledu na rasu, byly to proste prvni jablka po tak dlouhe dobe, vzdycky kdyz chtel nekdo seminko, tak jsem mu dal vsechny co jsem mel vice nez 1x. Takze vsichni si to nehrabou pro sebe *mrkl na Termala*
Odpovědět
#17
Vážení hráči, právě jsem s děsem v očích zjistil, že můj předpoklad je víc než špatný.
Měl jsem za to že řemeslníci - kováři, dráteníci, tesaři - nemůžou nic dělat, protože je nedostupné železo.
Měl jsem za to že to je důvod proč pobíháte jen v základní zbroji a jen s tím co naleznete, nebo koupíte od vendorů.
Prošel jsem teď několik receptů, které jsem chtěl pro zjednodušení převést z železa na měď, aby se daly vyrobit.
NEBYLO TO POTŘEBA.
Snažil se někdo z vás sehnat kováře? Ptal se ho proč nemůže to a ono? Klidně tady na fóru?
Řemeslníci, z vás taky nikoho nenapadlo mrknout do návodů? Koupit si je, i kdyby jen napotom?

K Bartolomějovu názoru, respektive vaší odezvě na něj - nikdo vás nenutí dělat skladníka. Ale hrajete na RP shardu, vaše město je zdecimované, vás nudí obíhání spawnů... a nikdo se nezajímá o to jestli může něco udělat pro město, nebo se situací v které se ocitlo. ( ikdyby jen tady na fóru)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#18
Ano kováře máme ale kovář uková jenom velký prd bez perku zbrojíř a platnéř

já sem nyní v situaci kdy mě hraní nebaví jenom lognu na quest nebo nasekám pár dřeva a donesu to bartolomějovi a myslím si že podobný názor mají i ostatní....až samozřejmě na uber role plejry

to jest muj nazor
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
Odpovědět
#19
Krátký meč, dlohé kladivo - bez perku. Pěchotní štítek, měděný štít - bez perku. Všechno je to skill 25 a míň, jen skill a suroviny.
A to jsem jen nahlídnul do receptů, takže mi netvrď že bez perku zbrojíř a platnéř nejde nic vyrobit.
Prodávané recepty jsou po skill 30, zvládnout by se měly všechny. A za prohlédnutí u správců nic nedáte, takže nekupujete naslepo a peníze taky nejsou problém.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#20
(28.09.2008 v 17:59)Votary napsal(a): jen k topicu nademnou. Treba ja jsem farmar, co jsem vypestoval jako prvni, jsem rozdal, bez ohledu na rasu, byly to proste prvni jablka po tak dlouhe dobe, vzdycky kdyz chtel nekdo seminko, tak jsem mu dal vsechny co jsem mel vice nez 1x. Takze vsichni si to nehrabou pro sebe *mrkl na Termala*

Teď nemluvím o tobě Wink. *mrkl na Votaryho*
_______________________________
Alatariel - Služebná božstva elfského
Odpovědět



Skok na fórum: