Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
#1
Přidal jsem NPC s recepty pro řemeslníky.
Kovářský je v Kovárně na Trhu, Krejčí a Truhlář v nedalekých dílnách, Mág (WoP a svitky) v budově mágů (vlevo dole), Alchymista v cechu alchymistů, Kuchařka v hospodě nedaleko krejčířské dílny.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#2
Oprava mizení Guardkey z lootu potvory zabité strážným.
Funkční spacák, oprava spacích postelí ("neverwndingsleep" po logoutu).
Opraveny lahve/hrnky/džbány/sudy.
Umožněno sbírat bylinky a stopovat zvěř v Okolí Isharu.
Funkční PotinKeg.
Opravena chyba ceny výuky po restartu.
Upraveny parametry Kuší, přidána Lehká kuše.
Mnoho systémových oprav a změn (oprava [dupe, oprava [control a mnohé další).
Automatický blacklist při napadení strážného.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#3
POZOR, VYSKYTLA SE DŮLEŽITÁ CHYBA !
Pokud uchopíte stacknuté věci a pokusíte se je oddělit, CELÝ ZBYTEK ZMIZÍ !
Workaround tohoto problému:
NEDĚLTE hromady v batohu! Vyndejte celou hromadu, a rozdělte ji mimo batoh.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#4
Opravena veledůležitá chyba se stackovanými věcmi v batohu, CHVALTE GEA. (nebýt jeho, chyby by nebylo.. vlastně, bylo, nebylo?)
Opravena hláška "nemůžeš se stát duchovní ženou/mužem řádu".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#5
Upravena šance na okradení; nově je šance počítána i podle počtu naráz kradených předmětů, je tedy rozdíl zda kradete 10st nebo 1000st.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#6
Dokončení lazení Zloděje - krádeží:
Úprava Stealing a Snooping: sjednocení vzorce kradení i nahlížení do batohu, změna způsobu započítávání hmotnosti kradené věci (rostoucí hmotnost snižuje šanci), oprava počítání hmotnosti kontejnerů při kradení (počítá se hmotnost i s obsahem).
Oprava modliteb Požehnej vodu, Proklej vodu (zacílené nádoby s vodou už můžou být stacknuté).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#7
Zcela nový systém hladovění - prosíme o testy a názory.
U NPC mágů-stráží až do opravy odstraněn summon.
Opravena chyba s mizením vlasů&vousů; vlasy vám GM na požádání udělá, vousy zatím nelze (chybí skripty, pracuje se na nich).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#8
Opraven výpočet ceny řemeslnických zakázek, cena se počítala z prodejní místo výkupní. (po restartu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#9
Upraveno spamování hladových hlášek.
Další úprava řemeslnických zakázek - mírné navýšení XP odměny jako kompenzace snížení výdělku ze zakázky.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#10
Neúspěšná krádež, kterou zahlédne strážný, je trestána dočasným zápisem do blacklistu.
Opraven vzorec šance krádeže - hmotnost kradeného má velký vliv. (neměla žádný)
Změna systému přidělování XP za online hru - XP dostává pouze hráč s hodnocením lepším než 5 (netýká se kraftů)
Zrušen vliv akcí na přesvědčení (tvé činy vedou k chaosu/zlu/atd.).
Zvýšení stability (opravy pádů).

Dosud trvá bug s plněním/vyprázdněním štosovaných nádob (objeví se jen 1), používáním nádob v batohu (zmizí) a použitím nádoby při výrobě (zmizí).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#11
Mělo by být opraveno mizení nádob při výrobě, bug se štosovanými nádobami stále trvá - používejte je prosím ručně oddělené.
Do prodeje v Kovárně na trhu byl zařazen Krátký meč, aby pokryl i tuto zbraňovou skupinu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#12
Opraveny rozbitelne kameny, pokud se pokousite rozbit neco jinym nez krumpacem.
Opraveno opakovane zasazeni jednoho seminka.
#13
Za spolupráce s Fredym byla ledová tříšť v dolech prohlášena za slanou a lze z ní získat za pomoci plechu na pečení sůl.
Byl upraven návod na Hnojivo, nebude nadále vyžadovat Chmel. (ten zatím nelze vyrobit)
Ve středu začne jaro, a to znamená bylinky a farmaření... konečně dostatek jídla?
PS: to vše až po restartu, kdy byl restart zjistíte po najetí myší na počet hráčů na servru).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#14
Po dalším restartu se upraví získávání soli - sůl se objeví pouze při roztátí ledové tříště, ne po přebírání (tak bylo původně zamýšleno, ale chybka se vyskytla).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#15
Změny v systému omráčení:
- nelze ho zrušit přelogováním (oprava bugu)
- úbytek životní energie, 1 omráčení = -10 životní energie
- pokud navzdory opakovanému omráčení pokračujete v boji, mohou se NPC rozhodnout že vás odstraní permanentně..
(poslední dva body vynucené dosavadní beztrestností omráčení - NPC pŕedstavovaly nulové nebezpečí)
Oprava lokací pro přenos mrtvých helproomem (mimo hobitů všichni do Helmova chrámu, dočasně než budou mít všichni svatyně).
Drobné úpravy v produkci soli.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#16
Souhrn zmen od startu Bety2 (pouze veci majici vliv na hrace) :

Změna grafiky šipky do foukačky.
Dokončení opravy nápojů a lahví/džbánů/sudů/atd.
Umožnění hledání bylinek a stopování v zóně "Okolí Isharu" - použito defaultní nastavení pro celou mapu.
Úprava inkoustu - víc se ho vyrobí, míň stojí.
Symboly kněz vydavá jen na Akolytu.
Oprava vendora se semínky; Změna kalkulace šance na kradení.
Bedroll a srolovatelné spacáky
Oprava rozdělení stackovaných předmětů v batohu, nebo truhle
Oprava v zobrazeni nazvu questu pri jeho dokonceni v IS
Konečně oprava BlessWater a CurseWater - stackované nádoby.
Úprava Stealing a Snooping: stejný vzorec kradení i do nahlížení, změna způsobu započítávání hmotnosti kradené věci (sníží šanci, místo limitování), oprava při počítání hmotnosti kontejnerů.
Úpravy kvůli hladovění
Předěláno hladovění,
Příkaz [HUNGRY,
Příprava pro přechodné zapsání do Blacklistu (v případě drobných krádeží),
Řešení vlasů a vousů při omráčení/smrti
Řemeslné zakázky,
Limit pro výkup u hráčského vendora
Zvuky u předání peněz
Oprava vydávání symbolů podle členství v gildě.
Nastavová města umožněno i mimo jeho hranice
Úprava četnosti hlášek u hladovění
Oprava špatného zadánvání zakázek - cena.
Smazání věcí s grafikou, která zmizí pŕi sednutí: Fáze I., Eldamarská zbroj.
Úprava v rámci předělání systému nápojů
Opravy kvůli kradení
Změna experience za hru
Zrušení vlivu akcí na přesvědčení (tvé činy vedou ke zlu/chaosu)
Úprava herní zkušenosti pro řemeslníky
Oprava mizení nádob v kontejnerech (batoh, výroba), stále trvá chyba stackovaných nádob.
Oprava levelcapu (expy lze nasbirat a pak provest zvyseni levelu i pres limit)
Oprava nicitelnych kamenu, zruseni utoku pokud nema krumpac
Opravene opakovane sazeni jednoho seminka
Úprava výrobního procesu hnojiva - zrušení chmele v hnojivu.
Tvorba soli z ledove triste
Pokles spokojenosti chovneho zvirete pri 0 nasyceni
Potlačení zvukovych emotu pokud je hrac umlcen nebo omracen
Podpora pro zabiti omracenych do spawneru
Úprava kvůli logoutu při omráčení,
Zavedení ochranné lhůty 14 dní na absenci známkování,
Zavedení úbytku životní energie při omráčení (-10 bodů)
#17
*ZIIIIIV*
Úpravy farmařiny:
- stav rostliny a dovednost má vliv na kvalitu úrody
- stav rostliny se zobrazuje ve vlastnostech zasazeného semínka, nebo singleclicku na rostoucí rostlinu (u stromu na kmen!)
- rozšíření popisu stavu rostliny
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#18
Dokončení základní úpravy farmaření:
- kvalita semínka se promítne do sázení (kvalita dá při sázení postih/bonus do farmaření)
- vytěžená Semínka mají kvalitu jako ostatní plody, tj. podle stavu rostliny a dovednosti Farmaření při sázení.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#19
Quickfix farmařiny, přebývalo tam jedno item.Delete();.
- farmařina opět dává plody a semínka
- novinka: přelitou rostlinu je možno odvodnit okopáváním (každé okopávání vždy sníží zalití)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#20
Drobná oprava farmařiny - informace pro postavu s farmařinou < 15. (bug "fishing weight")
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: