29.12.2008 v 12:32
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Napadla mě taková libůstka, která je ale PvP podporující a já bych byl nerad aby se to tu zvrhlo v nějaké orgie.
Má ale své využití i u gildovních válek apod. takže se vás ptám:
Chcete aby se na zbrani viditelně počítaly PvP zabití?
Tj. pokud v PvP (tzn. oba flag) někoho zabiji (jedno koho), tak se mi přičte zářez na zbrani. Pochopitelně s opatřením proti započtení rychle opakovaného RK apod.
Taková zbraň by pak měla jméno "Dlouhý meč (3 zářezy)".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
29.12.2008 v 13:17
Hodnocení:
88
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
zaujímavá blbostička, ale bojím sa že by to niekto využíval k tomu aby jeho meč mal nakoniec cez 1000 zárezov.
29.12.2008 v 13:32
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Věc by to byla urcite dobra(pokud by se to opravdu nezvrhlo v ty orgie :-) ), ale chtelo by ji to trosku vic vyresit. Co by treba bylo se zarezama, kdyby zbran nekdo lotnul? A kdyz nekdo nekoho zabije 10v1, udela si kazdej zarez? Takovych veci by se urcite naslo vic, ale za pokus to podle me stoji.
29.12.2008 v 14:39
Hodnocení:
11
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
sem jen pro
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
29.12.2008 v 15:19
Hodnocení:
1
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
No 1000 zárezov by asi žiadná zbraň nevydržala, teda ak by nebola magická a nepredpokladám, že takých je veľa.
29.12.2008 v 15:43
Hodnocení:
41
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Myslím že je to skvělý nápad
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
29.12.2008 v 16:42
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Cílem je pochopitelně "já mám víc než ty".
Životnost zbraně prodlouží opravy, jen co je někdo konečně udělá.
Možností zneužití je pochopitelně víc než dost,
např. se dva PvP hráči domluví a každých 10 minut se vzájemně zabijí, stále stejnou zbraní.
Tohle hlídat odmítám, to už je vaše věc, ošetřil bych to pouze na opakované zabití v krátkém čase.
(tzn. že zářez by se přidal pouze pokud dotyčného znovu zabijete až za 10 minut)
Je to taková skriptovací rychlovka pro zpestření, nechci na tom strávit týden
Ad looot: Zářezy budou vázané na zbrani, tzn. pokud lootnu sekeru s 20 zářezy, bude je pořád mít.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
29.12.2008 v 17:35
Hodnocení:
11
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
aspon nebudu furt kuchat Sagovesovi hlavu ikdyž tu budu taky
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
30.12.2008 v 10:12
Hodnocení:
88
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
mno chápeš, ale... ak niekto urobí zárez na meč tak to má určitú váhu, pretože to symbolizuje že niekto bol tou zbraňou zabity. ale potom ak tam bude 500 zárezov tak to bude dosť podivné a hlavne to nebude mať žiadnu takú váhu...
30.12.2008 v 11:25
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nemuzu si pomoct Whitey ale musim si rejpnout. Na klienta si odpovedel ze je tu spousta prace, a ze to chces mit funkcni a potom az zlepsovat. A ted mi rekni, neni tohle ten samy pripad? Nekdo musi to musi nascriptovat. Co misto toho dodelat zas nejake modlitby?
30.12.2008 v 11:52
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(30.12.2008 v 11:25)HaFiK napsal(a): Nemuzu si pomoct Whitey ale musim si rejpnout. Na klienta si odpovedel ze je tu spousta prace, a ze to chces mit funkcni a potom az zlepsovat. A ted mi rekni, neni tohle ten samy pripad? Nekdo musi to musi nascriptovat. Co misto toho dodelat zas nejake modlitby?
Souhlasím s Hafíkem, na podobné pěkné věcičky bude čas až potom. Jak říká Hafík podle mě by mělo být prioritou, udělat ty věci které chybí, kněžská kouzla, perky kraftům, perky na opravu předmětů.
30.12.2008 v 11:56
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
30.12.2008 v 12:02
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Tak konkrétně tohle je otázka tak deseti řádků kódu. Ještě nějaký dotaz?
PS: Pokud vám přijde že nic nedělám, tak se na CraftQuesty můžu klidně vybodnout. Ona to není žádná sranda, vymyslet to aby to fungovalo a nezkritizovala to víc než 1/3 testerů.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
30.12.2008 v 12:26
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
no tyhle zarezy, zvysej tlak na zprovozneni oprav u craftu!!! doufam ze s tim pocitash...
30.12.2008 v 16:13
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ja teda nevim no, jasne Whitey na zacatku rekl, ze je to jen pro spestren ia zabere to opravdu minim casu. Podle me takova knezska kouzla nejsou na den dva nebo tri, to bude horsi, pac se do toho clovek musi dostat, a ne ze si odskoci od kraftu ke kouzlum, a koncem tydne uz bude dodelavat perky ci neco jineho. Proste to chce dodelat jednu vec a stim veci spojene a pak prejit na jinou. Kdyz bude kazdej skakat od neceho uplne jineho k necemu jinemu, tak to nedodela nikdy. Jasne se reklo, ze se udelaji HQ a potom se dodelaji ty kraftsky Q. Pak dalsi veci. Kdyz Whitey rekl ze je to otazkou 10 radku ty zarezy tak to ma asi hned, a nic ho tim nezatizi. Podle me je to stejne na prd, pak vznikne akorat dalsi zbytecnej topic kde se budou hadat zas jini hraci a kritizovat.
30.12.2008 v 18:01
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ty zářezy mě napadly právě v souvislosti s HQ, kde se ve chvíli smrti kontroluje kdo co zabil a udělá se zápis do příslušné licence. Je otázkou chvilky doplnit to o určení zbraně v ruce a zbraň o počitadlo.
Na CQ se zuřivě pracuje, konečně mě napadlo jak některý věci udělat jednodušeji (a hlavně správně), tak přepisuju půlku kódu co jsem už měl
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
31.12.2008 v 11:26
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(30.12.2008 v 18:01)Whitey napsal(a): Ty zářezy mě napadly právě v souvislosti s HQ, kde se ve chvíli smrti kontroluje kdo co zabil a udělá se zápis do příslušné licence. Je otázkou chvilky doplnit to o určení zbraně v ruce a zbraň o počitadlo.
Na CQ se zuřivě pracuje, konečně mě napadlo jak některý věci udělat jednodušeji (a hlavně správně), tak přepisuju půlku kódu co jsem už měl
to je skvělá informace, jsi frajer!(nehledej v tom žádnou ironii je to myšleno naprosto vážně)
29.10.2010 v 17:58
Hodnocení:
147
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Při čistce jsem narazil na toto téma a napadlo mě, že by stálo za to jej znovu přivést na světlo - teď, když nám už fungují opravy zbraní.
29.10.2010 v 18:48
Hodnocení:
11
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
souhlas
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
29.10.2010 v 22:13
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nedávno jsem zprovoznil Vycpavačské nářadí, na výrobu trofejí na zeď. PvP hráči mohou vyrábět trofeje svých protivníků. Dokonce to mělo mít rozdílnou grafiku pro různé rasy/pohlaví, ale nějak se to zaseklo (ne u mne ).
Místo zářezů na zbraň mě právě teď napadlo dělat zářezy na trofeje, protože jinak by se za chvíli nevešly na zeď. (použitím deedu na trofej by se zvedlo číslo označující počet trofejí, místo aby se vytvořila nová trofej)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
|