01.04.2012 v 15:58
Myslim ze se zrovna ochomejtali okolo najemniho domu - ale tusim ze to udileni pokut tam zadny kontroly na dostupnost batohu obeti apod. mit asi nebude? Jinak me nenapada nic.
Ohledně BL
|
01.04.2012 v 15:58
Myslim ze se zrovna ochomejtali okolo najemniho domu - ale tusim ze to udileni pokut tam zadny kontroly na dostupnost batohu obeti apod. mit asi nebude? Jinak me nenapada nic.
01.04.2012 v 16:35
Ne, pokuta je vytvořena, zalogováno vytvoření a pak vložena do batohu. Navíc obě Cypronské pokuty byly na 99% zrušeny ručním vyškrtnutím z BL (poprvé Colwynem, podruhé nevím, zatím jsem to cíleně nehledal). Jediná jiná možnost jak se dostat na BL připadá na přímé vložení do BL skrz Zákoník.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
01.04.2012 v 17:28
Jak mohl Colwyn zrusit Cypronskou pokutu?
-=Semper Fidelis=-
Eržika Nitková - Krejčí, truhlářka, řezbářka Hinata - Služebnice Jondaly někde na cestách Galahad - Cypronský hospodský Eržika - stopařka
01.04.2012 v 18:49
Byla to Isharská pokuta, můj omyl. Bylo to v logu ze stejného dne.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
01.04.2012 v 19:29
Myslím že jsem objevil princip "mizení pokut". Při restartu kontroluji pokuty a mažu ty co nejsou aktivní - ale už nekontroluji peněžní pokutu. Pokutu stačí zahodit, nevšímat si jí - po vypršení času + restartu sama zmizí.
Takže: 1, Opravím test aktivních pokut. 2, Změním počítání času trestu uvedeného na pokutě. V současnosti je čas měřen od založení pokuty, tzn. trest "3 dny" za tři dny vyprší i když trestanec nebyl chycen. Nově (a správně) bude tato hodnota znamenat dobu kterou si provinilec bude muset odsedět. 3, Ať žijí nehlášené bugy.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
02.04.2012 v 06:47
A nechce to tedy ještě jeden čas, to vypršení trestu i když nebude chycen? Ono to totiž bylo úmysl, nikoliv chyba (i když 3 dny je šíleně málo).
02.04.2012 v 07:28
No, umysl, to se celkem divim.. Pokud dam nekomu trest vezeni na pul roku, tak to znamena, ze ma pul roku sedet ve vezeni, ne ze mu staci odletet na dovolenou do Karibiku. To pak neni zadny vezeni, za to bych mu naopak jeste naparil bonus.
Pokud dam nekomu hrdelni trest, tak naopak nema cenu resit nejake dny, proste by mel jednou umrit rukou strazi (pokud nebude trest drive odvolan-zrusen). Vyhosteni, Ignorovani na dny je asi jasne, tam je to ok.
02.04.2012 v 08:57
Skutečně tomu tak bylo a bylo to myšleno tak, že po té době prostě bdělost stráží poleví a na toho zlodějíčka zapomenou.
Samozřejmě, za napadení stráží bych tu bdělost předpokládal cca na herní roky ... ale stráže nejsou nadlidské bytosti starající se o blaho populace (tedy jsou, ale z pohledu RP by tomu tak nemělo být). Zkrátka: - nastavení doby trestu je ok - mělo by k tomu být i (pro různé delikty různě) nastavitelné i doba promlčení. U drobných krádeží by mělo jít třeba i o půl hoďky, i když je trest třeba týden ve vězení (takových chmatáků je, když ale uteče, strážci mají prostě jinou práci). A souhlas: pokud na každém rohu visí pamflet "Dead or Alive", tak nějaké vypršení, či polevení v bdělosti prostě nemá smysl.
02.04.2012 v 16:38
Doba trestu u uvěznění znamená jak dlouho bude sedět.
Doba trestu u ostatních typů trestu jak dlouho trest trvá (od vydání pokuty). Pokud se chce někdo zbavit pokuty co nejdřív, je v jeho zájmu nastoupit "výkon trestu" hned. Jinak se musí půl roku vyhýbat oblasti kde pokutu dostal, případně jednat s vedením daného místa o prominutí trestu. Úpravu hrdelního trestu můžeme uvážit, ale "zabijte ho 1x" = dostal trest 5 minut než dojde ke kříži a zpět, to samé "zabijte ho 10x".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
02.04.2012 v 16:58
Uprava hrdelniho trestu - to je fakt, asi nezadouci..
Zbytek tez souhlasim.
03.04.2012 v 09:27
Teď asi budu za nechápavého, ale...
- když jako lapka někoho okradu a jsem přistižen, dostávám jaký trest? - promlčení je tedy na pevno půl roku u všech deliktů? Bez ohledu na zločin?
03.04.2012 v 13:48
Kdyz nekoho okrades (kapsarstvi treba), tak bys mel dostat trest za Kradez, ktery stanovuje starosta v zakoniku - obvykle nejake to vezeni a nejaky ty stribrnaky.. V Cyprone a Isharu budou rozdilne sazby.
03.04.2012 v 15:08
A na jak dlouho si mě budou pamatovat stráže? Předpokládám, že za krádež jablka si stráže pamatují kdejaké děcko, tedy pokud jim uteklo v davu...
Předem upozorňuji, že nerozporuji Whiteyho změny, pouze poukazuji na to, že nějaký pokles zájmu stráží by měl přijít, po určité námi stanovené době (viz. můj post výše). Možná by bylo vhodné, aby trest nepropadl úplně, ale aby číhal v záloze pro případ, že zloděje později někdo chytí (a pak by se nasčítal, třeba).
03.04.2012 v 16:27
Jedině hloupej zloděj krade před nosem stráže. Zvlášť když nejdou okrádat npc. Myslím že se sem moc nehodí systém z Mafie, kdy rozstřílím nějaký podnik, setřesu policajty a na chvilku se schovám do temné uličky.
Co mi ale trochu chybí je tresty kombinovat třeba na den vězení a pak do zaplacení pokuty ignorace, propouštění z vězení na základě kauce a především nějaká evidence a jiné sazby pro opakované porušení zákona... pak by se dalo bavit i o nějakém promlčení, nebo vychladnutí.
03.04.2012 v 18:05
Pokuty budou časem potřebovat přepracovat, na původně jednoduchý systém se nabalilo spousta dalšího a původní skripta už moc nevyhovují. Nehledě na to že je to jedna z mých začátečnických prací, takže spousta věcí by se tam dala udělat jednodušeji a efektivněji.
Teď pracuji na dokončení plížení + nutné úpravě perků (volitelné perky zdarma), uvidíme co pak dál. Když už se tohle probírá, měl jsem včera zajímavý nápad ohledně úplatků. Hráč by si předem vyrobil "úplatky" (kontextové menu na hromádce mincí) různé výše. Když by mělo dojít k zatčení tak by se podle kvality strážného určila šance že si ten úplatek vezme, a přivře oko... Byla by to taková sázka do loterie, pokud si připravím malý úplatek tak víc riskuju... Vím že to malinko pokulhává v logice, ale zatím se mi to líbí
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.04.2012 v 12:28
Úplatky: mě se to líbí MOC!
Případně se může stanovit úplatek automaticky (jako v OOlite) a když na něj nemáš, tak smolík. Tzn. nosíš s sebou 500 stříbrných, strážnému, který tě vidí, se provede hod na výši úplatku, který by přijal. Pokud bude nižší, nebo roven 500st, vyhráváš. Pokud tě uvidí najednou více stráží, háže se na hod hromadně a buďto projdeš u všech dohromady, nebo u nikoho (v danou chvíli). Okrádání NPCs: JAK TO, ŽE TO NEJDE?!? Vždyť to byla prvotní idea zloděje? Koho jiného by měl okrádat a nenaštvat drtivou většinu hrajících? A předpokládal bych, že vychladnutí v úkrytu po drobné krádeži by měl být základ celého systému. P.S. a trest Ti může vzniknout i "svědectvím" (tedy viděl Tě někdo jiný, než stráž)... a nebo by tak v budoucnu vznikat mohl.
05.04.2012 v 17:29
Okrádání NPC je rozpracované, dokonce jsou rozpracované "okradatelné kontejnery". Bohužel nikdo netestoval když měl, takže jsem se přesunul na další práci a k tomuhle už nevrátil.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.04.2012 v 17:38
Co se tyce uplatku, tak planuju jisty system i v ramci zlodejskeho cechu, ktery vsak nebude fungovat automaticky.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
06.04.2012 v 08:20
Systém v rámci zlodějského cechu by mohl zvyšovat šanci (a snižovat výši nutného úplatku) i u tohoto automatického systému.
To Whitey: vzhledem k tomu, že aktuálně zprovozňujeme zlodějský cech, bylo by možná moudré se k okrádání NPC vrátit... a tím myslím prioritně. Ochotných testerů je aktuálně dost. |
« Další starší | Další novější »
|