19.04.2012 v 19:50
Kareldský turnaj
Dne 2.5.. se bude konat tradiční Kareldský turnaj.
Možné turnaje: Lukostřelba, boj muže proti muži, klasický tjost, pěstní zápasy a speciální mágovský turnaj.
Turnaj se bude konat, pokud se jej účastní alespoň 4 hráči. Čekají na vás hodnotné ve formě trofejí!
Přesný rozpis bude znám po přihlášení během příštího týdne.
Speciálním hostem bude Lord Khan, pobočník Hraběnky Lathie z Kareldu a na konci turnaje i sama Hraběnka.
Účastníci turnaje, kteří zapůsobí svou odvahou, ctí, chováním a bojem mají možnost ucházet se o speciální pozici v Kareldském vojsku.
Náklonnost Kareldu může mít velkou moc!
Info:
Účastníci hlaste se prosím zde. Jméno postavy a turnaje, kterých se chcete účastnit.
K tjostu vám bude kůň zapůjčen společně s dovedností jezdectví ve výši obratnost/3 + váše dosavadní dovednost (maximálně však 100). Jako bojový skill se bude počítat dovednost tyčové zbraně + jiná nejvyšší bojová dovednost (kromě pěstí) až do výše 50, maximum však vždy 100.
Je možné se účastnit více postavami z jednoho účtu. Turnaje budou následovat po sobě s minimálně 15 minutovou pauzou.
Aktuálně přihlášeni:
Lukostřelba: Varous Vermi, Linda Averová, Lisanna, Avelion
Turnaj mágů: Adria Hawke, Jára Kořínek, Cronos
Boj muže proti muži: Thindan Lithael, Horian Voren, Kozlík, Elindiel, Sven
Pěstní zápas: Horian Voren, Elindiel
Tjost: Horian Voren, Elindiel, Bhatunar
Pravidla turnajů
Pravidla Kareldského tjostu:
Souboje se účastní vždy 2 protivníci, kteří proti sobě vyrazí na koních a jsou vyzbrojeni dřevcem, zbrojí a štítem určeným pro tjost. Cílem je zasáhnout protivníka a pokud možno ho shodit z koně.
Po celou dobu turnaje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení, ani očarování či jedy. Povoleny jsou pouze bandáže.
Pokud některý z účastníků podlehne zraněním, je diskvalifikován a bude mu poskytnuta pomoc.
V turnaji bojuje každý s každým vždy ve 3 soubojích. V souboji je nutno získa alespoň 5 bodů pro výhru. Vítězem je ten, kdo vyhraje více soubojů.
Vítězem turnaje se stává ten, kdo má na kontě nejvíce celkových vítězství, potažmo vítězství v soubojích, potažmo bodů. V případě shody se jezdci se shodným počtem bodů utkají znovu.
Pauza mezi jednotlivými koli je 10-30 sekund, pokud se neřekne jinak.
Povinností každého jezdce je vlastní představení při svém prvním tjostu toho dne. Toto představení může provést jezdec sám nebo využije služeb herolda.
Bodování je následující:
3 body - shození z koně
2 body - průraz
1 bod - zásah
Vždy je možné získat jen jedno bodové hodnocení.
Jezdec může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.
Pravidla Kareldského souboje muže proti muži a pěstních zápasů:
Boj muže proti muži: Souboje se účastní vždy 2 protivníci, kteří jsou vyzbrojeni zbrojí, zbraní a případně štítem. Souboj probíhá v uzavřené aréně. Cílem je omráčit protivníka.
Pěstní zápasy: Souboje se účastní vždy 2 protivníci, kteří jsou oděni pouze v kalhotách, vestě a sandálech. Souboj probíhá v uzavřené aréně. Cílem je omráčit protivníka.
Po celou dobu turnaje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení, ani očarování či jedy. Povoleny jsou pouze bandáže a to pouze mezi jednotlivými souboji.
Pokud některý z účastníků podlehne zraněním, je diskvalifikován a bude mu poskytnuta pomoc.
V turnaji bojuje každý s každým vždy ve 3 soubojích. Vítězem je ten, kdo vyhraje více soubojů.
Vítězem turnaje se stává ten, kdo má na kontě nejvíce celkových vítězství. V případě shody se bojovníci se shodným počtem bodů utkají znovu.
Pauza mezi jednotlivými koli je 30-60 sekund, pokud se neřekne jinak.
Povinností každého bojovníka je vlastní představení při svém prvním souboji muže proti muži toho dne. Toto představení může provést bojovník sám nebo využije služeb herolda.
Bojovník může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.
Pravidla Kareldského turnaje mágů:
Souboje se účastní vždy dva mágové, kteří jsou vyzbrojeni pouze svými útočnými kouzly, oděni v róbě, či jiném pohodlném oblečení. Cílem je omráčit protivníka nebo ho co nejvíce zranit. Souboj probíhá v uzavřené aréně a končí když je jeden z mágů omráčen nebo jim oběma dojde síla.
Povolena jsou jen útočná kouzla, mimo plošných a prstu smrti. Magická stvoření jsou zakázána (podobně jako neviditelnost, atd.).
Po celou dobu souboje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení, ani bandáže, ani očarování či jedy. Po souboji je možno požít lektvar léčení či aplikovat bandáž.
V turnaji bojuje každý s každým vždy ve 3 soubojích. Vítězem je ten, kdo vyhraje více soubojů.
Turnaj probíhá v antimeditační aréně. To znamená, že mág zde nemůže obnovovat svou sílu jakýmkoli způsobem. Na celý souboj má tedy omezenou sílu, se kterou do souboje vstoupí.
Vítězem turnaje se stává ten, kdo má na kontě nejvíce celkových vítězství. V případě shody se bojovníci se shodným počtem bodů utkají znovu.
Pauza mezi jednotlivými koli je 30-60 sekund, pokud se neřekne jinak.
Povinností každého kouzelníka je vlastní představení při svém prvním souboji mágů. Toto představení může provést kouzelník sám nebo využije služeb herolda.
Mág může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.
Pravidla Kareldského turnaje lukostřelců:
Kola se účastní všichni účastníci, kteří nevypadli v některém z předchozích kol, za sebou. Cílem je vystřílet co největší počet bodů na terčovnici pomocí 10 šípů. Po každém kole vždy jeden lukostřelec vypadne.
Po celou dobu souboje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení či jiné předměty, ani očarování či jedy.
Vítězem turnaje se stává ten, kdo vyhraje finálové kolo posledních dvou lukostřelců.
Povinností každého lukostřelce je vlastní představení před svým prvním výstřelem. Toto představení může provést lukostřelec sám nebo využije služeb herolda.
Lukostřelec může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.
Dne 2.5.. se bude konat tradiční Kareldský turnaj.
Možné turnaje: Lukostřelba, boj muže proti muži, klasický tjost, pěstní zápasy a speciální mágovský turnaj.
Turnaj se bude konat, pokud se jej účastní alespoň 4 hráči. Čekají na vás hodnotné ve formě trofejí!
Přesný rozpis bude znám po přihlášení během příštího týdne.
Speciálním hostem bude Lord Khan, pobočník Hraběnky Lathie z Kareldu a na konci turnaje i sama Hraběnka.
Účastníci turnaje, kteří zapůsobí svou odvahou, ctí, chováním a bojem mají možnost ucházet se o speciální pozici v Kareldském vojsku.
Náklonnost Kareldu může mít velkou moc!
Info:
Účastníci hlaste se prosím zde. Jméno postavy a turnaje, kterých se chcete účastnit.
K tjostu vám bude kůň zapůjčen společně s dovedností jezdectví ve výši obratnost/3 + váše dosavadní dovednost (maximálně však 100). Jako bojový skill se bude počítat dovednost tyčové zbraně + jiná nejvyšší bojová dovednost (kromě pěstí) až do výše 50, maximum však vždy 100.
Je možné se účastnit více postavami z jednoho účtu. Turnaje budou následovat po sobě s minimálně 15 minutovou pauzou.
Aktuálně přihlášeni:
Lukostřelba: Varous Vermi, Linda Averová, Lisanna, Avelion
Turnaj mágů: Adria Hawke, Jára Kořínek, Cronos
Boj muže proti muži: Thindan Lithael, Horian Voren, Kozlík, Elindiel, Sven
Pěstní zápas: Horian Voren, Elindiel
Tjost: Horian Voren, Elindiel, Bhatunar
Pravidla turnajů
Pravidla Kareldského tjostu:
Souboje se účastní vždy 2 protivníci, kteří proti sobě vyrazí na koních a jsou vyzbrojeni dřevcem, zbrojí a štítem určeným pro tjost. Cílem je zasáhnout protivníka a pokud možno ho shodit z koně.
Po celou dobu turnaje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení, ani očarování či jedy. Povoleny jsou pouze bandáže.
Pokud některý z účastníků podlehne zraněním, je diskvalifikován a bude mu poskytnuta pomoc.
V turnaji bojuje každý s každým vždy ve 3 soubojích. V souboji je nutno získa alespoň 5 bodů pro výhru. Vítězem je ten, kdo vyhraje více soubojů.
Vítězem turnaje se stává ten, kdo má na kontě nejvíce celkových vítězství, potažmo vítězství v soubojích, potažmo bodů. V případě shody se jezdci se shodným počtem bodů utkají znovu.
Pauza mezi jednotlivými koli je 10-30 sekund, pokud se neřekne jinak.
Povinností každého jezdce je vlastní představení při svém prvním tjostu toho dne. Toto představení může provést jezdec sám nebo využije služeb herolda.
Bodování je následující:
3 body - shození z koně
2 body - průraz
1 bod - zásah
Vždy je možné získat jen jedno bodové hodnocení.
Jezdec může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.
Pravidla Kareldského souboje muže proti muži a pěstních zápasů:
Boj muže proti muži: Souboje se účastní vždy 2 protivníci, kteří jsou vyzbrojeni zbrojí, zbraní a případně štítem. Souboj probíhá v uzavřené aréně. Cílem je omráčit protivníka.
Pěstní zápasy: Souboje se účastní vždy 2 protivníci, kteří jsou oděni pouze v kalhotách, vestě a sandálech. Souboj probíhá v uzavřené aréně. Cílem je omráčit protivníka.
Po celou dobu turnaje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení, ani očarování či jedy. Povoleny jsou pouze bandáže a to pouze mezi jednotlivými souboji.
Pokud některý z účastníků podlehne zraněním, je diskvalifikován a bude mu poskytnuta pomoc.
V turnaji bojuje každý s každým vždy ve 3 soubojích. Vítězem je ten, kdo vyhraje více soubojů.
Vítězem turnaje se stává ten, kdo má na kontě nejvíce celkových vítězství. V případě shody se bojovníci se shodným počtem bodů utkají znovu.
Pauza mezi jednotlivými koli je 30-60 sekund, pokud se neřekne jinak.
Povinností každého bojovníka je vlastní představení při svém prvním souboji muže proti muži toho dne. Toto představení může provést bojovník sám nebo využije služeb herolda.
Bojovník může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.
Pravidla Kareldského turnaje mágů:
Souboje se účastní vždy dva mágové, kteří jsou vyzbrojeni pouze svými útočnými kouzly, oděni v róbě, či jiném pohodlném oblečení. Cílem je omráčit protivníka nebo ho co nejvíce zranit. Souboj probíhá v uzavřené aréně a končí když je jeden z mágů omráčen nebo jim oběma dojde síla.
Povolena jsou jen útočná kouzla, mimo plošných a prstu smrti. Magická stvoření jsou zakázána (podobně jako neviditelnost, atd.).
Po celou dobu souboje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení, ani bandáže, ani očarování či jedy. Po souboji je možno požít lektvar léčení či aplikovat bandáž.
V turnaji bojuje každý s každým vždy ve 3 soubojích. Vítězem je ten, kdo vyhraje více soubojů.
Turnaj probíhá v antimeditační aréně. To znamená, že mág zde nemůže obnovovat svou sílu jakýmkoli způsobem. Na celý souboj má tedy omezenou sílu, se kterou do souboje vstoupí.
Vítězem turnaje se stává ten, kdo má na kontě nejvíce celkových vítězství. V případě shody se bojovníci se shodným počtem bodů utkají znovu.
Pauza mezi jednotlivými koli je 30-60 sekund, pokud se neřekne jinak.
Povinností každého kouzelníka je vlastní představení při svém prvním souboji mágů. Toto představení může provést kouzelník sám nebo využije služeb herolda.
Mág může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.
Pravidla Kareldského turnaje lukostřelců:
Kola se účastní všichni účastníci, kteří nevypadli v některém z předchozích kol, za sebou. Cílem je vystřílet co největší počet bodů na terčovnici pomocí 10 šípů. Po každém kole vždy jeden lukostřelec vypadne.
Po celou dobu souboje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení či jiné předměty, ani očarování či jedy.
Vítězem turnaje se stává ten, kdo vyhraje finálové kolo posledních dvou lukostřelců.
Povinností každého lukostřelce je vlastní představení před svým prvním výstřelem. Toto představení může provést lukostřelec sám nebo využije služeb herolda.
Lukostřelec může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky