Hlasování: Kdy uspořádat turnaj (cca od 16:00)?
2.5.
36.84%
7 36.84%
3.5.
21.05%
4 21.05%
4.5.
10.53%
2 10.53%
5.5.
15.79%
3 15.79%
6.5.
15.79%
3 15.79%
Celkem 19 hlas(ů) 100%
* Pro tohle jste hlasoval(a) Vy. [Ukázat výsledky]

Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 3 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kareldský turnaj
#1
Kareldský turnaj

Dne 2.5.. se bude konat tradiční Kareldský turnaj.

Možné turnaje: Lukostřelba, boj muže proti muži, klasický tjost, pěstní zápasy a speciální mágovský turnaj.

Turnaj se bude konat, pokud se jej účastní alespoň 4 hráči. Čekají na vás hodnotné ve formě trofejí!

Přesný rozpis bude znám po přihlášení během příštího týdne.

Speciálním hostem bude Lord Khan, pobočník Hraběnky Lathie z Kareldu a na konci turnaje i sama Hraběnka.

Účastníci turnaje, kteří zapůsobí svou odvahou, ctí, chováním a bojem mají možnost ucházet se o speciální pozici v Kareldském vojsku.

Náklonnost Kareldu může mít velkou moc!

Info:
Účastníci hlaste se prosím zde. Jméno postavy a turnaje, kterých se chcete účastnit.
K tjostu vám bude kůň zapůjčen společně s dovedností jezdectví ve výši obratnost/3 + váše dosavadní dovednost (maximálně však 100). Jako bojový skill se bude počítat dovednost tyčové zbraně + jiná nejvyšší bojová dovednost (kromě pěstí) až do výše 50, maximum však vždy 100.
Je možné se účastnit více postavami z jednoho účtu. Turnaje budou následovat po sobě s minimálně 15 minutovou pauzou.

Aktuálně přihlášeni:
Lukostřelba: Varous Vermi, Linda Averová, Lisanna, Avelion
Turnaj mágů: Adria Hawke, Jára Kořínek, Cronos
Boj muže proti muži: Thindan Lithael, Horian Voren, Kozlík, Elindiel, Sven
Pěstní zápas: Horian Voren, Elindiel
Tjost: Horian Voren, Elindiel, Bhatunar


Pravidla turnajů

Pravidla Kareldského tjostu:
Souboje se účastní vždy 2 protivníci, kteří proti sobě vyrazí na koních a jsou vyzbrojeni dřevcem, zbrojí a štítem určeným pro tjost. Cílem je zasáhnout protivníka a pokud možno ho shodit z koně.

Po celou dobu turnaje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení, ani očarování či jedy. Povoleny jsou pouze bandáže.

Pokud některý z účastníků podlehne zraněním, je diskvalifikován a bude mu poskytnuta pomoc.

V turnaji bojuje každý s každým vždy ve 3 soubojích. V souboji je nutno získa alespoň 5 bodů pro výhru. Vítězem je ten, kdo vyhraje více soubojů.

Vítězem turnaje se stává ten, kdo má na kontě nejvíce celkových vítězství, potažmo vítězství v soubojích, potažmo bodů. V případě shody se jezdci se shodným počtem bodů utkají znovu.

Pauza mezi jednotlivými koli je 10-30 sekund, pokud se neřekne jinak.

Povinností každého jezdce je vlastní představení při svém prvním tjostu toho dne. Toto představení může provést jezdec sám nebo využije služeb herolda.

Bodování je následující:
3 body - shození z koně
2 body - průraz
1 bod - zásah

Vždy je možné získat jen jedno bodové hodnocení.

Jezdec může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.


Pravidla Kareldského souboje muže proti muži a pěstních zápasů:
Boj muže proti muži: Souboje se účastní vždy 2 protivníci, kteří jsou vyzbrojeni zbrojí, zbraní a případně štítem. Souboj probíhá v uzavřené aréně. Cílem je omráčit protivníka.
Pěstní zápasy: Souboje se účastní vždy 2 protivníci, kteří jsou oděni pouze v kalhotách, vestě a sandálech. Souboj probíhá v uzavřené aréně. Cílem je omráčit protivníka.

Po celou dobu turnaje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení, ani očarování či jedy. Povoleny jsou pouze bandáže a to pouze mezi jednotlivými souboji.

Pokud některý z účastníků podlehne zraněním, je diskvalifikován a bude mu poskytnuta pomoc.

V turnaji bojuje každý s každým vždy ve 3 soubojích. Vítězem je ten, kdo vyhraje více soubojů.

Vítězem turnaje se stává ten, kdo má na kontě nejvíce celkových vítězství. V případě shody se bojovníci se shodným počtem bodů utkají znovu.

Pauza mezi jednotlivými koli je 30-60 sekund, pokud se neřekne jinak.

Povinností každého bojovníka je vlastní představení při svém prvním souboji muže proti muži toho dne. Toto představení může provést bojovník sám nebo využije služeb herolda.

Bojovník může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.

Pravidla Kareldského turnaje mágů:
Souboje se účastní vždy dva mágové, kteří jsou vyzbrojeni pouze svými útočnými kouzly, oděni v róbě, či jiném pohodlném oblečení. Cílem je omráčit protivníka nebo ho co nejvíce zranit. Souboj probíhá v uzavřené aréně a končí když je jeden z mágů omráčen nebo jim oběma dojde síla.

Povolena jsou jen útočná kouzla, mimo plošných a prstu smrti. Magická stvoření jsou zakázána (podobně jako neviditelnost, atd.).

Po celou dobu souboje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení, ani bandáže, ani očarování či jedy. Po souboji je možno požít lektvar léčení či aplikovat bandáž.

V turnaji bojuje každý s každým vždy ve 3 soubojích. Vítězem je ten, kdo vyhraje více soubojů.

Turnaj probíhá v antimeditační aréně. To znamená, že mág zde nemůže obnovovat svou sílu jakýmkoli způsobem. Na celý souboj má tedy omezenou sílu, se kterou do souboje vstoupí.

Vítězem turnaje se stává ten, kdo má na kontě nejvíce celkových vítězství. V případě shody se bojovníci se shodným počtem bodů utkají znovu.

Pauza mezi jednotlivými koli je 30-60 sekund, pokud se neřekne jinak.

Povinností každého kouzelníka je vlastní představení při svém prvním souboji mágů. Toto představení může provést kouzelník sám nebo využije služeb herolda.

Mág může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.

Pravidla Kareldského turnaje lukostřelců:
Kola se účastní všichni účastníci, kteří nevypadli v některém z předchozích kol, za sebou. Cílem je vystřílet co největší počet bodů na terčovnici pomocí 10 šípů. Po každém kole vždy jeden lukostřelec vypadne.

Po celou dobu souboje nejsou povoleny žádné lektvary, magická ani božská posílení či jiné předměty, ani očarování či jedy.

Vítězem turnaje se stává ten, kdo vyhraje finálové kolo posledních dvou lukostřelců.

Povinností každého lukostřelce je vlastní představení před svým prvním výstřelem. Toto představení může provést lukostřelec sám nebo využije služeb herolda.

Lukostřelec může být diskvalifikován pro porušení pravidel či morálních zásad.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#2
Varous Vermi - lukostřelba
Varous Vermi - [Renom Ordo] - Hraničář se slamákem - Ten který zasadil Démonovi smrtící úder
Odpovědět
#3
Adria Hawke - magie
Odpovědět
#4
(MOŽNÁ-uvidíme jak to výjde) Thindan Lithael - boj elfky proti ostatním

Thindan Lithael - Tak trochu uklizená
Odpovědět
#5
Rada bych doplnila, ze k tjostu vam bude kun propujcen spolecne se skillem, stejne tak bojovy skill drevce se prizpusobi vasemu bojovemu skillu.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#6
Horian Voren-pěstní zápas, boj muže prot muži, tjost (i když nechápu význam úpravy skillů)
Linda Averová-lukostřelba
(to vše s 90% šancí na účast podle toho kdy se začíná a kdy dojedu z "malty")
Odpovědět
#7
Kozlík-boj muž proti muži
Kozlík - dobrodruh

Aristoteles řekl: Přítel všech - přítel nikoho.
Odpovědět
#8
Uprava skillu kvuli tomu, ze kdyby prisel nekdo s tycovkama, tak automaticky vyhrava...a jelikot tu neni tolik hracu...
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#9
Jako nápad pěkný...ale těm co tyčovky nemají, bych dal jen cca 50%..at se přeci jen výhoda toho že někdo má skill projeví.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#10
Jára Kořínek - turnaj mágů
Ireth - elfský bojovník
Jára Kořínek - věčně hladový pouťový kouzelník
Lucka Loutničková - potulná bardka  
Odpovědět
#11
Dobry napad Ile...
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#12
Lisanna- lukostrelba ( snad mi to vyjde)

K pridavani skillu do tycovek. Pokud se neco pridava tak by se melo vsem nebo vubec. Jak by k tomu pak prisli ty co do tycovek neco investovali (I kdyby investovali jen blbejch 15 bodu do skillu, tak by porad meli mit vyhodu nad nekym co tam nemel nic).
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
Odpovědět
#13
Beru na vedomi pravidla upravena.

K tjostu vám bude kůň zapůjčen společně s dovedností jezdectví. Jako bojový skill se bude počítat dovednost tyčové zbraně + jiná nejvyšší bojová dovednost (kromě pěstí) až do výše 50, maximum však vždy 100.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#14
Strašně se omlouvám, ale budu muset turnaj přesunout...
Možný termín je 6.5. (neděle) cca od 16. Vadí to někomu z přihlášených??? Kdyžtak se můžeme domluvit na jiném termínu.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#15
No na mě ohledy neberte, ale spíš se nedostavím. Záleží na konkrétním čase.
Tu dobu se budu vracet z animefestu a ještě mám v neděli přijímačky... a pak nevím jak se mi bude chtít cokoliv dělat. Smile
Třeba se k večeru ukážu.
Odpovědět
#16
6.5. vadí Sad ...nedostavil bych se dřív než v 11 večer
Odpovědět
#17
A co 4.5. nebo 5.5?
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#18
to bude asi těžké synchronizovat čas aby sedl všem hráčům Sad ...škoda...(a co se mě týče 4-6.5 práce+příjmačky v sobotu...neboli toho 5.5. bych teoreticky mohl podle toho kdy mě vyhodí od těch slavných tspček...)

edit: k pravidlům: při soubojích jsou povoleny magické zbraně a jedy? (těžko říct jestli se to počítá do magického posílení a lektvarů)
kolik skillu se přidá k tomu jezdectví u tjostu? všem stejně nebo jen těm co nemají žádný skill?
Odpovědět
#19
Tak ja nvm, kdy to mam udelat Angry. Co treba 2. nebo 3.?

Pravidla upravena.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#20
když to mosí bét tož ta sobota se hodí mně osobně nejvíc...ale záleží na ostatních hráčích...v sobotu ale bývá dost hráčů tak snad tam nebudu sám Biggrin....co tak hodit sem anketu?
Odpovědět



Pravděpodobně související témata ...
Téma: Autor Odpovědi: Shlédnutí: Poslední příspěvek
  [RP] Kareldský turnaj Galran 1 5 891 29.06.2014 v 17:05
Poslední příspěvek: Galran

Skok na fórum: