Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 1781-1782
[Stig]
- do systémových vendorů přidán prodej šipek (trh Ishar)
- NPC pro armádní ochranu osoby se maže po dvou hodinách (dříve 100 minut)

[Brak]
- změna animací goblinů na manawydanské animace
SVN 1783-1791

[Whitey]
Opravy pádů:
- pád starého vendora při dotazu zda bere předmět, když vendor nemá definice zboží (BaseVendor.Goods)
- pád při dvojkliku na CraftScroll, jehož výrobní proces nemá definované suroviny (CraftsManual.Key) + zalogování
- pád při výpočtu využitých bodů v statech při otevření FaceGumpu (server nenalezl definice síly/obratnosti/inteligence u dané rasy)

Úpravy Loveckého signetu (HunterSignet):
- změna zobrazení zářezů pro GM ([props -> TotalNotches zobrazuje počet zářezů vč. gildovních, TotalNotchesClean zobrazuje + umožňuje změnit počet zářezů na prstenu (tj. bez gildovních))
- oprava chování signetů v případě linkovaných vývěsek (zářezy se registrují pouze pro hlavní vývěsku)
- GM možnost registrovat ihned signet na vývěsce ([props -> RegisterOn -> zacílit vývěsku)

[Geo]
bug1133:
- oprava uložených poznámek u obdélníkových map
- oprava výpočtu umístění poznámky v obdélníkové mapě

[Radstar]
- oprava chybějících animací
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1792-1798

[Whitey]
Kouzla:
- Roj (SummonSwarm.cs) má nyní možnost oddálit příští "dech" NPC (např. fénixův oheň, dech Ledového salamandra apod.); šance je 10-50% (podle Povolávání) na posunutí o 1/5 intervalu dechu
- úprava poškození NPC kouzlem Roj (pokud NPC nemá protivníka nebo ho nevidí, počítá se jako hráč bez Warmodu)
- změna hranice zastrašení NPC pomocí Černých chapadel (EvardsBlackTentacles), Plamenné koule (FlamingSphere), Roje (SummonSwarm) a Ohnivé zdi (WallOfFire) z 50% na 75% HP (100-75% = 0% strach, 76-1%HP = 1-100% strach)

Ostatní:
- možnost mazat dynamické typy z ID (předměty generované ID místo skripty) + drobné úpravy téhož později
- sjednocení metody IsType (v Statistics a Add)do Utility.IsTypeOrSubType
- vytvořen item BagOf schopný generovat věci podle subtypu (BagOf + nastavit Generate na "BaseReagent" -> vygeneruje všechny reagence)
- BagOf může logovat typy které přeskočil protože neměly kontext (kontrola věcí které jsou ve skriptech zbytečně, nebo jim chybí kontext)
- oprava zobrazení reagencí v návodu (chyba způsobena špatnou opravou pádu)
- oprava serializace/deserializace NPCIsharionArmyWeakling.cs
- úprava Item.Dupe(amount) aby fungovalo i jako Item.Dupe() (=dupe 1ks)
- HunterBoardLicence.Dupe zkopíruje i údaje licence (lovená NPC atd.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1809-1810

[Stig]
- přidání CraftQuestJob: Jeweler (šperkař), Tailor (krejčí/švec), Carver (řezbář/truhlář), Sawmill (zpracovatel dřeva)
- přidání NPC-related modifikátorů odměn za CraftQuestJob: CraftQuestRewardMoneyBase (bonusová fixní finanční odměna s progresí dle ceny zakázky - výchozí hodnota 25 (*2 nebo *3 nebo *4)), CraftQuestRewardXPBase (bonusová fixní XP odměna s progresí dle ceny zakázky - výchozí hodnota 50 (*2 nebo *3 nebo *4)), CraftQuestRewardMultiplier (násobič celkové ceny zakázky s výchozí hodnotou "1.1")
- přidání kategorie "pro šperkaře" do ItemDatabase
SVN 1811-1816:

[Whitey]
bug1165:
Přidán standardní test na poškození nástroje:
- Theurgická kniha/AlchemyStand (při spuštění procesu, ať už úspěšném nebo ne)
- těžební procesy (kopání, sekání, okopávání)
- rozřezávání (Carving)
- přemývací miska
- plech na pečení při výrobě soli
- kartografie, glóbus
- vidle při odvozu slámy
- používání nádob (s ohledem na použité množství obsahu)
Pozn. standardní test = normální test s ohledem na kvalitu předmětu, šance 40-7% podle kvality.

bug1168:
Šance na zničení střeliva (šípy, šipky, vrhací nože apod.) je nyní ovlivněna kvalitou střeliva.
Základní šance zničení: 40% normální střelivo, 10% vrhací zbraně.
Mizerná kvalita šanci násobí 4x, Špatná 1.78x, Průměrná 1x, Dobrá 0.83x, Výjimečná 0.69x, Mistrovská 0.59x (koeficient kvality na druhou).

Ostatní:
- úprava akce po dvojkliku na zbraň (v některých lokacích nešlo kopat krumpáčem)
- drobné opravy
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1817-1826:

[Whitey]
bug1176:
- základní "sdílení skillu zbraně" 20% (pokud používáte zbraň bez skillu, počítá se 20% vašeho nejvyššího zbraňového skillu)
- nový perk WeaponFamiliairy (upravuje tento bonus sdílení skillu + rozšiřuje), přidělování zdarma některým povoláním
- základ útoku/obrany je 10 + Level/4 (dosud 1)

bug1166: oprava načítání definic perků pro NPC
bug1172: obarvení zpráv o hladu
bug1173: drop věcí z carvingu do těla zvířete, místo do batohu
bug1175: oprava výpočtu pro určování vzdálenosti AI od objektu (lukostřelecká NPC)

Ostatní:
- oprava pádu při stackování hlíny bez účasti postavy
- oprava získávání hodnoty perku při levelu 0 (a cíl ten perk nemá)
- oprava motyky (xml + úprava skript pro reset harvestsystému)
- oprava a úprava opotřebení nářadí, svitků, výrobních kontejnerů při výrobě (z pevných 25% na šanci danou kvalitou předmětu + vliv perku Opatrný řemeslník; pro průměrnou kvalitu je to zhruba 2x menší šance než dosud)

[Stig]
- úprava defaultního nastavení dolů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1827-1842:

[Whitey]
bug1170:
- příkaz look zacílený na předmět nebo použití příkazu "Popis" z kontextového menu zobrazí gump s detailními informacemi o předmětu (dosud jen gump s popisem)

bug1172:
- obarvení další hlášky o hladu "pocit hladu sílí" (té těsně před postihy)

bug1177:
- perk pro výpočet postihu do obratsnosti za zbroj se počítá z průměru nasazené zbroje
- perk pro štít se počítá z průměru zbroje nebo perku UseShield, podle toho který je výhodnější

Ostatní:
- mírné zrychlení nahrávání servru (FileStream -> MemoryStream)
- úprava GM příkazu [spell (implmentace modifikátorů jako self apod., odstranění zmatečného cílení kouzla)
- ošetření pádu při dotazu na hodnotu neexistujícího perku
- drobné úpravy zobrazení gumpu výuky perků (zobrazení levelu na který se výukou posunete, abecední řazení)
- přidána možnost výjimek pro konkrétní povolání ve výpočtu ceny perku, oprava dostupnosti perku Znalost zbraní
- oprava pádu ve farmaření (moje chyba)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1848-1850:

[Stig]
- převod Artefaktu Věčné světlo na item EternalLight ve skriptech
- úpravy BaseEscortable:
-- úprava generování rasy BaseEscortable dle případného Ruleru oblasti, v které se nachází (rasová nesnášenlivost) - již ne Race Special
-- odvození vzhledu BaseEscortable od jeho rasy (vlasy, kůže, vousy)
-- zavedení vlastnosti InteractionTagAfterEscort - možnost přidělit průvodci Tag po ukončení eskorty (upraveno i pro EscortableSpawner) - při splnění bude hodnota Tagu "Completed", při zrušení eskorty "Canceled"
- změna defaultní požadované hodnoty skillu Písemnictví pro přečtení ReadableTable z 0 na 10
SVN 1851-1877

[Whitey]
bug1177: redukce postihu za obratnost pro Štít podle odpovídajících perků
bug1158: opraveno nastavení vendora
bug983: oprava dechu NCP (výbušnosti a fixování lokace), úprava animace při fixované lokaci
bug1171: příkaz "covertvendor clone" vytvoří ze starého vendora nového, vč. přesunutí věcí, oblečení, vlastností a napojení truhel

Ostatní:
- oprava tréningové figuríny (reset uživatele při ukončení kývání)
- ošetření vendora bez kontejnerů (dával peníze, ale nebral itemy)
- oprava pádu při stestu okovů (BallAndChain)
- drobná úprava hledání typu z řetězce (Item.DecodeSecondaryID)
- úprava AI mága, TargetReachDistance < 0 = nehledět na spodní hranici při sesílání kouzla
- grafika dechu při fixované lokaci letí na místo místo na hráče
- oprava pádu při pokusu generovat Mobile jako Item
- počátek úprav BuilderContaineru
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1886

[Stig]
- Artefakt "Věčné světlo" dává při nasazení majiteli efekt kouzla "Denní světlo"
- Do meditace přidána výjimka - nevyhazuje při aktivaci skillu meditace item "Věčné světlo" z ruky
SVN 1887-1894

[Whitey]
- BaseFriendlyMobile: Základ pro NPC automaticky vstupující do party hráče (hromadné kvesty s účastí NPC apod)
- posun dechu na lokaci na +5 místo +10 (výbuch je moc vysoko)
- Zakázky: přesunutí věcí získatelných těžbou, dřevorubectvím a rybářstvím do skupiny "bez udání povolání"
- oprava pádu (pokus vložit předmět bez kontextu do WoodenShelf)
- oprava možného pádu (stejná situace v WoodenRack, zatím nenastal)
- opraven a rozšířen GM příkaz [convertvendor clone
- drobná úprava Věčného světla pro Stiga
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1894-1900
[Whitey]
- přepracováno určování kvality v Zakázce (zakázka bere ohled na maximální kvalitu vyrobitelnou hráčem, mimo logiky Absentminded)
- úpravy a opravy logování (pouze formát zpráv)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1901-1905
[Whitey]
bug1192 - finální řešení NPC partujících se s hráčem (původně BaseFriendlyMobile)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1905-1911

[Whitey]
bug1192:
- přesunuty parametry FriendlyMobile do BaseCreature, rozšířeno (viz. Mantis)
- oprava rozpuštění party (nerozpustila se pokud v ní bylo víc NPC)
- oprava dosahu při definici "home" bez použití dosahu (dosah = RangeHome, ne ActiveRange)
- pokud má spawner nastavený tým (tým != 0), přidají se do party všechna týmovací NPC ze spawneru
- oprava detekce "hráče v dosahu" pokud je v partě víc NPC a partyzóna má jako střed NPC ("this")
- NPC se nepokusí o vstup do party která má členy jiného týmu než je tým NPC
- NPC vyhozené z party se již nepokouší o vstup, pokud není pozváno

bug1197: Příkaz [CheckWeight nebo [Nosnost = přepočítá nosnost hráče, příkaz dostupný i hráčům (řešení problémů s nosností)

Ostatní:
- úprava pozvání do party pro NPC vlastněná členy party (hráč může pozvat své pety/sumony/atd. do party)
- upraven způsob nulování hmotnosti Zakázek (řešení problémů s bugem nosnosti)
- oprava výpočtu bonusových zkušeností za partu (počítají se pouze hráči, ne NPC!)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1912-1914

[Whitey]
- definice PartyZoneDefinition na Spawneru
- zablokování použití příkazu [obsah na mrtvoly
- oprava party
bug1158:
- práce na AdvancedVendorovi

SVN 1915-1919

[Stig]
- Artefakty Strážce hvozdu a Žihadlo přidány do skript (mírně upraveny oproti dřívějšku)
- CS3 záznamy pro Artefakty
- úprava iniciátoru efektů u Artefaktů a Měsíčního štítu jednorožce z Potionu na Spell
- úprava chování světelného efektu u Věčného světla
- úprava armádních vyznamenání:
-- neměly by mizet z těla při smrti, neměly by jít lootovat z mrtvoly a ukrást, jsou nezničitelná
-- vážou se na postavu, která je získala a při manipulaci cizí postavou zmizí, rovněž zmizí, pokud je na stejnou postavu zaregistrováno více vyznamenání stejné třídy
-- stará vyznamenání budou wipnuta, nová vyznamenání vám kdykoliv vydá NPC Wries v hlavní budově Armády (platí nastálo)
SVN 1920-1921

[Whitey]
bug1158:
- dopracování nastavení hotovosti a její regenerace u AdvancedVendora + provázání na XML

SVN 1922-1923

[Stig]
- nastavení hráče jako FirstOwnera u příkazu Inter. sys. "Give"
- oprava špatných typů při mazání duplikátních vyznamenání
SVN 1924-1935

[Whitey]
bug1202: rozšíření a zjednodušení příkazu [setperk pro GM

Ostatní:
- přidána nápověda k příkazům v seznamu příkazu [help
- upraven příkaz [setskill aby fungoval i ve formě [setskill all hodnota (tj. jako [setallskills hodnota)
- experiment se zobrazením skupin zboží u AdvancedVendora
- zablokování opakovaných vlnových WoP ve Volné magii
- hrátky s BuilderContainerem
--- práce na bug1190
--- vhozené věci nemizí (nelze s nimi dál hýbat; věci se smažou až po dostavění)
--- přidána možnost vhodit kontejner s věcmi, BuilderContainer si z obsahu vybere co potřebuje a zbytek vrátí

[Stig]
- do HunterBoard.cs přidány vlastnosti TagsToCheck, TagsToSet, CompleteConfirmationScrollName a jejich implementace
- opraveno logování lovených monster (nevypisovalo syst. typy)
- při splnění lovecké zakázky je volitelně vydáván svitek s potvrzením (CompleteConfirmationScrollName) a kompletními informacemi uvnitř (toto potvrzení se smaže po 6 hodinách)
- do CraftQuestsIndividualizer.cs přidány vlastnosti TagsToCheck, TagsToSet, CompleteConfirmationScrollName a jejich implementace
- do GMWritableScroll přidána možnost stanovit čas, po kterém se smaže
- při splnění řemeslnické zakázky je volitelně vydáván svitek s potvrzením (CompleteConfirmationScrollName) a kompletními informacemi uvnitř (toto potvrzení se smaže po 6 hodinách)
- drobná úprava XML komentů v Teleporter.cs (ampersand)
- do CraftQuestsIndividualizer.cs přidány vlastnosti TagsToCheck, TagsToSet, CompleteConfirmationScrollName a jejich implementace
- při splnění řemeslnické zakázky je volitelně vydáván svitek s potvrzením (CompleteConfirmationScrollName) a kompletními informacemi uvnitř (toto potvrzení se smaže po 6 hodinách)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1936-1944

[Whitey]
bug1206: oprava systému Party
- práce na upraveném systému měny
- oprava gumpu vendora (špatné určení indexu tlačítka/textarea)
- úpravy a opravy kartografie
--- ohraničení pole pro zadávání poznámky do mapy + změna barvy textu zadávané poznámky
--- AdvancedVendor rozlišuje mapy podle názvu a zobrazené lokace pro účely zadávání ceny
--- přepracování a sjednocení požadavků na předměty pro Kartografii (testy na pero, inkoust, sextant, dalekohled + opotřebení a spotřeba)
--- vylepšení zprávy o chybějících věcech pro Kartografii (napíše vám co všechno chybí, místo aby to diktoval po jednom kuse + používá názvy z databáze)
--- automatické zvolení prázdné mapy v batohu při zahájení kreslení

[Geo]
- opravení timeru truhel
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1945-1953

[Whitey]
Úpravy kouzla Koník:
- Koník kopíruje nastavení Brumbyho, jen je o 25% pomalejší
bug1098: Koník zmizí pokud se mág začne topit (tj. je v hluboké vodě)

Úprava jízdy v hluboké vodě:
bug1098: pokud je postava v hluboké vodě, zvýší se obtížnost ovládání mountu o 20 (maximálně ale na 100)
bug1082: pokud je postava v hluboké vodě, klesá jí postupně rychlost (na 80 a%z 50%)

bug1218: Oprava zrychlujících a zpomalujících efektů
- oprava chybného vlivu efektu na aktuální rychlost a rychlost útoku
(např. Haste s maximálním účinkem 70% = zrychlení bylo na 333%, po opravě správně na 170%)
- pokud jede postava na koni, nesmí se aplikovat efekt Haste (zrychlená je postava, ne kůň; pochopitelně lze sesednou a očarovat si koně)

bug1158: opravení zobrazení předmětů u vendora (imaginární sortiment)

bug1211:
- oprava vysypání věcí ze zničené výhně (a dalších kontejnerů)
- po zničení předmětu zůstane na místě "zbytek"

bug1210: do gumpu s informacemi o předmětu přidána položka se stavem předmětu (poškození + opravy)

Ostatní:
- ošetření pádu při špatné definici partyzóny
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
bylo restartováno-1963

[Whitey]
- přepracování systému Měny (Currency)
- definování měny v Zákoníku (pouze GM, zatím provizorně řešeno)
bug1202: - oprava přiřazení perkovního profilu, abecední řazení
- přepracování GamblingStone do použitelné podoby (vč. provázání na Ruler, který dostává část ze sázaek a vyplácí odměny)
- GM příkaz [SetRuler
- několik málo věcí udělaných při práci na Měně
- oprava Statistiky na webu

Opravy pádů:
- oprava pádu v BaseMount.Dismount (sražení z Koníka)
- oprava pádu v BuilderContainer (Stavební truhla)
- pád v AIMage (něco se pokusilo seslat lečivé kouzlo bez určení kouzelníka)
- pád v mazání zámku (mazání zámku je obecné nějaké rozbité

SVN 1948, 1955, 1964
[Stig]
- (prozatím) tajná skripta
- prohození summonů kouzel SummonMonsterVSpell a SummonMonsterIVSpell -> nyní: IV Spell: pavouci, škorpion a had; V Spell: medvědi a gorila



Skok na fórum: