Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 1964-1989

[Whitey]
bug1126, bug563: Změna výpočtu šance na sražení z mountu:
Útok: Skill zbraně, 1/2 síly, 1/2 obratnosti, bonus k sražení ze zbraně
Obrana: Skill Jezdectví, 1/2 síly, 1/2 obratnosti, bonus proti sražení (1/2 síly + 1/2 obratnosti mountu) * 25-100% podle perku Boj v sedle
Šance sražení: (Útok - Obrana)/2 %, minimálně 5 a maximálně 95%
Při vysokém rozdílu útoku a obranu ve prospěch obrany minimální šance klesá (při rozdílu 100 už nelze vůbec srazit).
Při vysokém rozdílu útoku a obrany ve prospěch útoku maximální šance roste (při rozdílu 100 dojde ke sražení vždy).

Změna testu nasednutí a schopnosti jet na zvířeti:
- nasednutí a jízda krokem: Jezdectví musí být >= 1/2 obtížnosti zvířete
- jízda tryskem (běh): Jezdectví musí být >= obtížnosti zvířete
(dosud bylo pro nasednutí nesmyslně potřeba Jezdectví = obtížnost, a pro jízdu krokem 1/5 obtížnosti zvířete)

Volná magie:
- zablokování opakování WoP ve formuli (výjimka jsou modifikační WoP)
- snížení plošného rozsahu o 1 (poloměr 2/3/4)

Nový systém měny:
- oprava zadávání cen
- oprava prodeje trofejí (nulová cena)
- oprava nastavení cen Advancedvendora (desetinná čísla kvůli měďákům)
- oprava pádu při nastavení cen zvířat z farmy
- oprava zobrazení informací o zvířeti v prodejním gumpu (po najetí na zvíŕe nebo ikonu svitku)
- oprave (ne)pádu v Haste a GiveMoneyCommand
- oprava zobrazení peněz
- oprava načítání peněz
- oprava AdvancedVendora (zjištění jestli má hráč dost peněz)
- oprava Zakázek (generování měny)

Kouzlo Koník:
- úprava zvuku při rozpadnutí Koníka
- Koník mizí při zacílení kouzlem

bug1082: zpomalení ve vodě i při jízdě na zvířeti

Ostatní:
- oprava vstupu nádob do výrobního procesu
- úprava nastavování enumů s flagem v [props (aby šly nastavovat jednotlivé flagy, a ne jediná hodnota)
- opravení rychlosti při jízdě na zvířeti urychleném/zpomaleném pomocí haste
- drobné úpravy různých skript (přípravné práce pro jiná skripta)
- zpřístupnění vlastnosti RentInterval pronajímaného objektu skrz vlastnosti RentBoxu
- změna výpočtu zpomalení (+100% rychlost = 2x rychlehší, -100% rychlost = poloviční rychlost)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
bylo restartováno, bylo restartováno
[Whitey]
- zpomalení animace Kovadliny a Malého destilátoru
- vylepšení animace Malé výhně

- Změna v systému krvácení:
-- nulové poškození nespouští krvácení
-- výše poškození ovlivňuje šanci na krvácení
-- modernizace skript
-- příprava na novou vlastnost zbraně "BleedingDamage" (zvýšení šance na krvácení)

bylo restartováno, bylo restartováno-2003
[Stig]
bug1161:
- zmírněna časová náročnost pěstování plodin
-- snížen čas na vypěstování plodin a množství vypěstovaných produktů na polovinu (cca 30 minut místo cca 60 minut)
- zmírněny dopady nemoci zvířat
-- u nemoci zvířat snížena hodnota změny spokojenosti při nemoci na polovinu (z 20.0 na 10.0)
-- opraven debug v logu farem - převod na procenta
- snížena nutná frekvence návštěv na farmě
-- změněn interval pro kontrolu vlivu chovatelů na spokojenost zvířete z 10 minut na 50 minut
-- změněn maximální čas, po který se čas strávený farmářem v ohradě eviduje - z 24 hodin na 120 hodin
-- zvýšena minimální nutná doba strávená v ohradě aby se péče o zvířata evidovala z 2 minut na 5 minut

bug1116:
- symbol víry nelze nasadit/obléct
- staré symboly s původními Layery se smažou samy (nechte si vydat nové)

bug1152:
- sjednocení skript svěcené a prokleté vody
- zranění se počítá podle kvality
- pauza mezi hody 2-5 sekund, určuje se podle obratnosti toho, kdo hází
- prokletá voda neúčinkuje na nemrtvé
- přidáno několik testů, zda je hráč aktuálně schopen házet

bug444:
- břevno na kterém visí domovní štít je nyní vytvářeno jako k tomuto účelu určený item
- břevno a domovní štít se dají flipovat (otáčet)
- TownHouseSign (neviditelná cedule, přes kterou GM provádí nastavení) určuje výchozí směřování (otočení) břevna a viditelné domovní cedule ( => břevno + viditelná cedule přejímá orientaci z neviditelného itemu pro nastavení domovní zóny)
- gump "Přizpůsobit - Změnit vývěsní štít" určený hráčům pro editaci vzhledu domovní cedule nyní obsahuje cedule v obou směrech (tedy 6 stran cedulí namísto původních 3)

bug660:
- úprava viditelnosti LocationDollů

bug466:
- přidána fráze ", vzývám tě" do modliteb kněze - použitím na konci modlitby (za mantrou) zabrání spotřebě reagencí (analogicky jako WoP Nore u mága)
- Příklad: "Helme, pomoz, vzývám tě"
SVN 2005
[Whitey]
drobná úprava bug466:
- posunutí fráze za jméno boha (Helme, vzývám tě, pomoz)
- doplnění verze bez diakritiky (Helme, vzyvam te, pomoz)

SVN 2006
[Stig]
- modlitby Proklej a Požehnej vodu nyní vytváří předměty s kvalitou původních (dříve prázdných) ampulek
- přepracována modlitba Stvoř vodu pro kněží Moradina (pivo):
-- krom chmelu chce i zrna ječmene, množství se řídí standartním receptem a vytvořeným objemem tekutiny
-- úprava kódu kvůli množství spotřebovaných surovin a vytvořeného piva, sčítání vytvořeného piva s pivem, co v nádobě už bylo
-- debug hlášky
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2008-2014
[Whitey]
- práce na systému Placených služeb a poplatků
bug1237:
- práce na systému oprav věcí

SVN 2007
[Stig]
- lovecká vývěska umožňuje stanovit požadavek na guildu

SVN 2015-2016
bug444 - domovní gump a domovní štít:
- úprava a zapnutí vypnutého gumpu pro změnu vzhledu Břevna u veřejných domů (více možných grafik pro Břevno v obou směrech, vlastník může nastavit skrz domovní gump)
- rozšíření Břeven o grafiky pro druhé pootočení (směr) a o grafiku pro "žádné" Břevno (=> cedulka přímo na zdi)
bug1152 - svěcená a prokletá voda:
- změna pauzy hodu na 1,5-4
- změna požadavku na volné ruce - stačí jedna volná ruka místo obou (libovolná)
SVN 2017-2044

[Whitey]
- nový userfriendly gump pro nastavení vyvolávání vendorů
- nové možnosti Vyvolávání vendorů (např. možnost jít na konkrétní lokaci)
- oprava chyby deserializace Skladu
- úprava srozumitelnosti gumpu Zákoníku (práva skupin)
- skupina definovaná Zákoníkem může mít vlastnost "Obsahuje stráže", pak automaticky přidává a odebírá své členy do a z seznamu stráží
- oprava konstrukce zprávy o prohřešku, pokud je oběť i svědek stejná osoba
- oprava volání stráží (výkřik "stráže" ve městě)
- 50% předělání skript opravování předmětů + kouzel na opravy předmětů

[Stig]
- dveře a kontejnery nyní podporují možnost otevření pouze pro postavy konkrétní guildy a/nebo s konkrétním tagem
- Moradinovci můžou dělat i vodu, když nemají suroviny na pivo
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2045-2059

[Whitey]
Úpravy Zákoníku:
- skupinám občanů lze přiřadit zda musí za členství platit, nebo zda za členství dostávají mzdu
- GM může skupině přiřadit výplatu ve zkušenostech (např. jako odměnu starostovi apod.)
- lze předplatit až na dva intervaly
- v případě nezaplacení je občan ze seznamu odstraněn
- až teď si uvědomuji že nemám zapracovaný způsob platby za členství, zatím prosím používat pouze režim výplaty

Ostatní:
- ukládání kvality nápoje v nádobě
- kvalita addonů vícekomponentových předmětů (např. mlýn)
- oprava pádu ve volbách
- úprava skript lektvarů (jen úprava kódu vlivu kvality na sílu lektvaru, herně žádná změna)
- interní skriptařské práce

[Stig]
- interní skriptařské práce
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2060-2071

[Whitey]
Úpravy Zákoníku:
- pomocí Zákoníku lze zabrat sklad pro účely města (zacílí se skladník)
- Zákoník umožňuje městu nastavit poplatek za městský sklad (pozor, skladovací prostory musí být nalinkované Zákoníkem!)
- Zákoník eviduje městu příjmy a výdaje za aktuální a předešlý měsíc (bez detailů, pouze celkovou částku)
- omezení zabírání objektů pro účely města (objekt musí být na území města)

- hod mincí (dvojklik na mincích)
- oprava gumpu banky
- oprava pádu při pokusu o proplacení šeku (BankCheck)
- oprava chyby vkladu peněz do banky (vložilo to vše, ignorujíc nastavenou hodnotu)
- šek zobrazuje svou hodnotu
- změna ošetření nenasaditelnosti svatých symbolů
- chybějící rozhraní pro placení za členství v Zákoníku

[Stig]
- interní skriptařské práce
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2072-2090

[Whitey]
Výroba a opravy předmětů:
- oprava určení kvality výrobku při spolupráci s pomocníky
- oprava uchopení výrobního nástroje pokud má postava plné ruce
- po přidání / odebrání spolupracovníků gump překontroluje výrobní procesy, zda jich spolu nedokážete víc
- výrobní gump zobrazuje detaily zvoleného výrobního postupu
- zcela nový systém opravy předmětů
- nový perk Opravář (vliv na opravu předmětů)

Kouzla a modlitby pro opravu předmětů:
- kouzlo/modlitba vyžaduje suroviny, nástroje a výrobní prostŕedek stejné jako normální oprava řemeslníkem
- kouzlo/modlitba umožní do určité úrovně obejít požadavky na dovednosti a perky nutné pro opravu předmětu

Zákoník:
- možnost definovat městské poplatky za vendory (bez zaplacení nebude vendor na území Zákoníku obchodovat)
- při změně ruleru příkazem [setruler se cíl správně odstraní ze starého a včlení do nového ruleru (seznamy stráží apod.)
- úprava logiky včlenění nového člena do ruleru (nejprve zkusí zařadit hráče do vstupní skupiny, pak stráže do skupiny stráží, pak NPC do skupiny NPC)
- oprava zapsání částky zaplacené městem do výdajů (zapisovala se do příjmů)
- upraveno nastavování cen stráží (slovo "default" při zadávání platu nastaví cenu podle skript)
- ve výpise platů stráží přidána informace o počtu strážných
- oprava pádu v Zákoníku (určování poplatků za sklad a obchodní daně)
- připisování poplatku za sklad městu (pokud jde o městem zabraný sklad)
- drobné opravy formátování gumpu Zákoníku

Měna:
- oprava výpočtu ceny šeku ve spotřebě peněz
- oprava tvorby šeků (bug "neviditelné šeky u starého vendora)
- změna spotřeby peněz při placení (spotřeba od nejlevnějších místo nejdražších, změna způsobu spotřeby šeků)

Ostatní:
- GM příkaz [admin jmeno zobrazí hned stránku s vyhledávání účtů daného jména
- Pokuta zobrazuje dobu trestu která už byla odsezena

[Stig]
- základní platy stráží
- interní skriptařské práce

[RadstaR]
- Ulozeni poctu itemu a mobiles pri startu serveru pro vyuziti v statusu serveru
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2091-2093

[Whitey]
Výroba a opravy předmětů:
- opravovat lze pouze předměty, které hráč už alespoň jednou vyrobil, nebo si přečetl návod (svitek s návodem nebo knihu s návody, návod zobrazený u prodejce návodů se nepočítá)
- oprava předmětu poškozuje nástroje pouze jednou (místo poškození v každé fázi opravy)

- posílení vlivu perku Šikovné prsty (SilverHand), místo až 20% skillu přidává 20 ke skillu (0,2 * 1 = 0,2%, 20 + 1 = 21%)
- změna způsobů poškozování Šperháku (standardní způsob poškozování + čtvrtinová šance při úspěšném otevření)
- úprava hlášky šperháku o odemknutí/zamknutí objektu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2094-2096

[Whiety]
Teleportace petů:
- zvýšení dosahu pro hledání petů k teleportaci z 3 na 8 polí
- přidán test + zpráva proč nejsou peti teleportováni (a teleport se tak zruší)

Šperhák, úprava akce:
- animace
- ozvučení akce (dosah 1 pole)
- přerušení prováděné akce, pokud se akce netýká použitého šperháku
- omezení akce na 1 pole od šperhaného objektu

Ostatní:
- úprava CommonExclusiveAction o parametr SoundRange (dosah zvuku prováděného akcí)
- oprava pádu při uzavření výrobního gumpu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2106-2114

[Stig]
- řezání těl humanoidů
-- řezání těl humanoidů za jistých logických okolností snižuje reputaci - důvěryhodnost v relevantní zóně
-- na řezání těla se uplatňují požadavky na (zálesáctví + anatomii) nebo (nekromancii + anatomii) - nevztahuje se na hlavu, pokud se jedná o PvP trofej
-- části těla mají kvalitu podle skillů toho, kdo řeže, kontext se jim načítá z databáze
-- řezání těl - exkluzivní akce; vyžaduje nově i pilu
-- nově lze z humanoida získat i srdce
[Erik], [Stig]
- Arktický mráz
-- první testovací verze
-- nové příkazy pro GM: ArcticKill (zamezí dočasně mrazu na postavě) a ArcticStrike (aplikuje na postavu danou sílu mrazu)
SVN 2115-2129

[Whitey]
- nový gump knih
- úprava sID prázdné knihy (rozeznávání knih vendorem)
- oprava omezení vzdálenosti šperhaného objektu (akce šperhání se nezaregistrovala na hráči)
- zacílení objektu k šperhání ruší ostatní akce
- zahájení okrádání uvolní hráči ruce, nebo nepovolí okrádání pokud nelze ruce uvolnit (odložit předměty)
- drobné opravy a úpravy zahcázení se strážemi
- spawner updatuje ruler NPC při změně svého ruleru
- odesílání výsledků analýzy skrz gump nových knih
- chybějící definice magických rukavic v sytému zbrojí (debugová hláška a chybném layeru zbroje)

[Stig]
- lazení Arktického mrazu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2134-2135

[Stig]
- kombinovaný efekt StatType = Str + Dex; jeho implementace
- nekromantský stůl (kontejner pro výrobu)
- Arktický mráz - lazení
-- změny modifikátorů pro oblečení, změna rasového bonusu
-- zjednodušení a úprava vzorců pro časy do dalšího stupně
-- změna vlivu kovového vybavení při zahřívání postavy
-- načítání a ukládání stupně chladu při restartu
-- oprava efektu do statů
- změna buff ikony kouzla Zpomalení
SVN 2130-2133, 2136

[Whitey]
bug1251: v novém gumpu knihy již lze zadat název knihy a autora
- doplnění uvolnění rukou při šacování
- zjednodušení definic skupin Freeperků (příprava na rasové perky)

NPC umí aktivně používat Všímavost a Plížení
- NPC které má skill Všímavost (observace) se ji občas pokouší aktivně použít
- NPC které má skill Plížení (Stealth) a alespoň jeden z perků na plížení se aktivně plíží
--- pokud má AIAdvacedBehavior.Stalker pak se plíží vždy, jinak se plíží pouze pokud (a dokud) má protivníka
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2137-2151

[Whitey]
- nastavení ceny výuky peta ve stopování (5 bodů)
- opravy a úpravy plížení NPC (plížení blokovalo další činnost NPC, majitel peta ho vidí vždy, pet se neplíží pokud má pŕíkaz Come, Follow, Stay, Stop, nebo None)
- spawner umí zadávat záporný tým
- NPC se záporným týmem jiným než -1 (= hráči) jedná jako by číslo týmu bylo kladné, ale nenapadá hráče
- úprava efektu kouzla Zmatení a Šílenství (místo hýbání s týmem efekt hýbe s rozeznáváním přítel/nepřítel)
- [reset talent (nebo jako součást [reset all) umožní resetovat talenty postavy (tj. skilly do kterých má startovací bonus +5/+15), nutno nejprve otestovat

[Stig]
- lazení Arktické zimy
- úprava debugu ohňů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2152-2160

[Whitey]
Jedy:
- v ID lze definovat jedy pomocí BasePoisonTemplate + definice jedu
- změna definice Jedu na krysy (RatPoisonPotion) z Physical 1 + Megrim 1 na správně Physical 1 + Convulsion 1
- změna procesu aplikace jedu
--- neidentifikovaný jed se postava pokusí vypít, jako každý jiný nápoj
--- aplikace chvíli trvá (3s) a pokud není provedena v klidu (na jednom místě, bez Warmódu) pak se zvýší její obtížnost

Stopování:
- stopovací pet dává fixní bonus +5 až +15 podle svého levelu

Ostatní:
- oprava gumpu pro rest Talentů, ještě musím zjistit proč resetuje level na 1.

[Stig]
Vyrobitelní peti:
- formální úprava kamenů s duší/energií pro systém vyrobitelných petů
- dokončení podpory pro rozlišení mezi očarovaným kamenem a kamenem duší (nekro a non-nekro monstra)
- kostra systému pro dočasnou léčbu petů za pomocí itemů přetažených majitelem na peta
- pokud je předmět přetáhnut na BaseMechanicCreature, nevypisuje se debug hláška do konzole o neúspěchu předání itemu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2161-2173

[Whitey]
Opravy XP systému:
- modifikace XP odměn skrz Spawner: NPC které má XP odměnu větší než nastavuje spawner si ji ponechá (dosud spawner vše přebíjel)
- opravena chyba vzorce srovnání obtížnosti NPC a hráče podle levelu hráče (x2.5, předtím x0.2) a dovedností NPC (0-100), proti silnému NPC byl hráč vždy staven do pozice "moc slabý" -> postih do XP odměny
- zrušen vliv obtížnosti NPC na XP odměnu (pokud nastavuji XP, nastavuji je s ohledem na NPC a není žádoucí to ještě dál něčím ovlivnovat)
- mírná úprava hlášky o zkušenostech

Jedy:
- chybná definice komponenty Blindness a Halucination v jedu

Trofeje:
- sundání trofeje ze zdi má vytvořit zpět svitek (oprava grafiky)
- pád při [dupe TrophyDeedu
- test rozšíření trofejí o trofeje na zem (prozatím pouze trofeje vlků)
- vystěhování domu převede trofeje zpět na deed

Ostatní:
- drobná oprava gumpu s info o předmětu (zalomení řádku za informací o výrobci)

[Stig]
- očarování LifeSuck (zatím nevyrobitelné hráčem)
- kouzlo Poplach, upozornění vypsáno červenou barvou
- tajná skripta
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1274-2187

[Whitey]
Úprava XP z NPC:
- porovná se level NPC a level hráče, pak kalkulace NPC a kalkulace hráče, vezme se pro hráče výhodnější hodnota
- pokud je NPC o 5 a více levelů níž než hráč, klesá XP odměna
- pokud je NPC lepší než hráč, zůstává normální odměna
- minimální odměna je 1/10 zkušeností z NPC (vždy min 1XP)

Ostatní:
- oprava gumpu knih (převod zalomení řádku z \r na < br >)
- oprava: ID po otevření definovaného jedu nezobrazoval jeho vlastnosti
- upravené zobrazení svitku s návodem (aby zobrazoval i další požadované skilly)
- oprava ID (definice jedu se zobrazovala přes dropmenu
- modifikovaný výpočet třídy kombinované zbroje podle skutečně zakrytých vrstev těla (protože některé zbroje kryjí více vrstev)
- zákaz [dupe těla (pády)
- oprava hlášky o 0XP z NPC (důvod proč)

[Stig]
- oprava deserializace, pokud bylo smazán typ NPC které je v lovecké licenci
- oprava pádu při rozřezávání těla
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2188-2193

[Whitey]
- oprava chyby ve výpočtu zkušeností
- vyhození NPC z party po jeho smrti
- oprava deserializace Lovecké licence
- oprava pádu databáze předmětů

[Stig]
- zamezení Rummage (lootování těl monstry) v určitých případech:
-- NPC s PartyZoneDefinition (přidává se do party) nelootuje hráče
-- NPC s FightMode = None (nebojující) nelootuje
-- guardi nelootují, pokud je oběť na White Listu.. dále nelootují, pokud majitel těla není na Black Listu, není v rasové nesnášenlivosti ani nemá blacklistující pokuty z Ruleru
-- NPC nelootují tělo, pokud majitel mrtvoly má účet s AccessLevel větším než hráčským
- perk Rozpohybuj Mrtvé:
-- oprava bugu s blokovaným políčkem: při použití perku se skript snaží nalézt vhodnou pozici pro summon, má na to 10 pokusů (pozice musí být v dohledu hráče a v blízkém okolí oživovaného těla)
-- energie z kamene se odečte a mrtvola zmizí až po úspěšném oživení těla
-- snížení rychlosti odečítání životní energie na čtvrtinu (1-4 body energie dle stupně perku za 16 sekund - dříve za 4 sekundy)
-- prodloužena maximální doba trvání, přidán vliv perku
SVN 2194-2200

[Whitey]
Oprava pádů:
- oprava pádu v Zákoníku (výpis počtu stráží s platem, když Ruler nemá žádnou stráž)
- orava pádu s Okovy (nevhodně konstruovaný řetězec s popisem předmětu)

Parta:
bug1192: NPC nevstoupí do party která již obsahuje NPC s jiným týmem
bug1213: vlastnost NPC TeamPlayerFriendly lze nyní nastavovat (automaticky upraví znaménko týmu, pokud není tým 0 nebo -1(hráčský) )
bug1252: seznam členů party je seřazený (vůdce, jeho peti, hráč1, jeho peti, hráč2, jeho peti... NPC1, jeho peti, NPC2, jeho peti...)
- při vyřazení někoho z party odejdou i jím ovládaná NPC

Summon, oživení a jiné věci závislé na umístění NPC:
- umístění NPC na mapu může použít rozšířenou definici CanSpawnMobile (otestuje danou lokaci ve výše Z+0 až Z+2, pro případ že je zde tělo apod.)
- aplikace rozšířeného testu na některá skripta (např. povolávací kozula apod.)

Spawnery:
- změna volby "města" v gumpu Spawneru (nyní se správně volí Ruler)
- změna NPC na spawneru již nevede k chybným záznamům
- smazán starý nepoužívaný gump pro Spawner

XP z NPC:
- oprava hlášky o penalizaci zisku XP z NPC (jsi moc slabý mělo být jsi moc silný)
- příkaz [test npcxp pro test zisku zkušeností z NPC (hráčsky přístupný)

[Geo]
[bug1241] Podpora pro zprávy, které se nezapíší do deníku (např. vyvolávání vendorů, vyžaduje update klienta)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: