07.07.2014 v 02:58
Hodnocení:
42
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
07.07.2014 v 02:58
Ahoj all
Touhle zpravou bych chtel navrhnout nejake veci ktere by pomohli serveru podle meho nazoru predem se omlouvam za pravopis (Kazdej nemuze vedet vsechno kdyby to vedel mohl by ucit ;-)
Takze zacnem
1. Moje registrace byla provedena v roce 2009 logl jsem a za 30minut uz jsem znal vsechno krom dungu a hard spawnu ale jde o to ze mapu jsem si prokoukl protoze vsude byla nechutne velka bolest v roce jelikoz mapa byla tak mala tak jsem prestal hrat nuda neni co zkoumat i dungy jsem uz prosel v roce 2011 jsem logl ze zase zacnu hrat nuda zase jsem si to pripomel a prestal hrat samozrejme ze asi na jednom miste uz 1 lokace byla bez bolesti ale to jsem si prosel za par sec v roce 2012 13 14 se to vubec skoro nepohnulo ta bolest jde tak kurevsky pomalu pryc ze to neni mozny to mi bude 60 let az manawydan bude bez bolesti? Jak chcete dostat hrace na server kdyz je mapa strasne mala? To se zavrelo jen kvuli tomu ze tu hraje 10-30 lidi? Aby se tamhle mohli casteji potkat? Tamhle elfsky srb a 3metry orci pevnost kravina !
Takze navrhuju aby se bolest kompletne zrusila a my hraci meli tu moznost prozkoumavat dalsi lokace! Kazdopadne pocitam ze bude vice exp spawnu ktere nezname bude vic dungeonu a ve meste nove questy ktere nezname proto nejaka zabava pro nas protoze mi prijde ze admini/gm nas drzej furt v te same kleci nic proti teamu.
2.Nejsem urcite sam kterej se na mw nudi kdyz nepocitam hrace kteri si zajdou tamhle harpie tak jsou happy a radosti hru vypnou a pak jdou flamovat na forum takze bych mel navrh jak donutit hrace logovat nebo aspon to zkusit jsem tu sam kterymu vadi ze v pokladu jsou hovna? Ano proste hovna par stribra par regu par semen a nesmim zapomenout na uzasnou rudu a ingoty proste hovna!Co pridat do dungu zajimave itemy?Napriklad slozim si partu na tenhle dung projdem ho a na konci dungu nas ceka extra poklad a ne ty hovna v pokladu by se mohlo nachazet treba specialni itemy ted vyprsknu co me napadne mec blesku toulec na sipy ktery pridava sanci na zasah stit chaose draci zbroj ktera resistuje nejake prvky nebudu tu psat vsechno urcite kdyz se clovek nad timhle zamysli napadnou ho bezva veci ktere by hrac ocenil nebo co do dungu pridat na konec rare jezditko? Treba jendorozec mustang tyhle jezditka by treba nepotrebovali jezdectvi proc mam chodit dung pro hovna?Vzdyt to se vyseru na dung a pujdu delat licence vuala 1zl 600expu z licence mam ji za 8minut hotovou pokud hraju hranicare kterej si stopne podle licence jakoukoliv bestii.
3. Timhle navrhem nechci urazet nebo narazet na Gm prace ktere pro nas delaji ale myslim si ze kdyby 1 do tydne udelal GM poradnej quest pro nas hrace byla by zabava nemyslim questy typu Aaaaa u mostu jsou goblini hura vemte si pety a zbrane zabijem je a je to quest hotovej ale vzdyt to je nuda.... Co udelat quest typu tamhle unese nekdo napr princeznu my hraci mame za ukol ji donest zpet budeme muset projit si cestou npc ktere budou potreba zabit dostat se do pevnosti unosce do toho bych dal nejake hadanky bez kterych to proste nepujde az pak se dostat k unosci ktereho zabit/zatknout a quest je hotovej tahle kravina me ted napadla ale verim ze v gm teamu je hlava co ma fantazii dost se mi libil jednou quest od galrana s alchymistou jestli nekdo vzpomina taky supr quest.
4. Kdyz uz jsem to tu jezdectvi probiral jednou proc ho uz nezrusit? Vas bavi srat skillbody do jezdectvi? Toho radsi dam nekam uzitecneji ne? Nebo se tu jezdectvi udelalo jen proto ze na koni je mapa jeste mensi?
5.Dalsi vec stopovani dost lidi si tu hraje na cloveka kterej prisel ze stredoveku a ponauceju tu ze tohle neni RP tak tu je otazka je skill stopovani RP? Jak fakci vlastne? Zapnu skill najdu si ktere zvire chci vystopovat a pak jenom chodim jak blbec za stopama nez se proste zvire vedle me objevi.. Kravina ! Proto bych navrhl po svete rozhazet spawny koni (spawn kone 7dni podle toho jak je ten kun cenej) Zvedne se cena koni a nebude to uz takhle umrel mi kun spawnu si noveho udelal bych jinej system stopovani proste bych behal po lese a stopovat dokud mi nevyskoci tabulka ze jsem nasel kone nebo jine zvire urcite gm napadne lepsi system ale byl to jen priklad.
(Video jak vypada ten stopovani: https://www.youtube.com/watch?v=ZeWUBEPnSqE )
6.Co si udelat na MW frakce? Vsichni uz urco videli jak to tu je s gildama/cechama gildy znam asi jen dve cepel a bratrstvo a nelibi se mi ze tu lidi strasne jedou solo nebo hledaj cech a nenajdou takovej jakej by nekdo chtel chodit dungy pvperit a zahrat si rp zadne narazky na cepele na bratrstvo obe fajnove gildy proto ty frakce jako je treba na dp1 Chaos a Order nebo v originalni ultime minax brit a dalsi.... Takze udelal bych treba frakci A B C D napr frakce A bude mit pevnost tamhle frakce B zase tamhle zvolil by se velitel kdo by tu frakci ridil tyhle frakce by byli proti sobe zalezi jak se sebou budou vychazet aliance nebo war proste hraci ve stejny frakci se nemuzou navzajem zabijet muzou si pomahat atd ja vim ze ted mam docela velka oci na tohle ale predstavte si to takhle ale asi sem zase taham moc PvP (Frakce neni povina) Za zabiti jineho clena frakce se ziska napr nejake specialni mince za ktere si muzou clenove frakce kupovat nejake kraviny roby plaste atd ktery maj specialni barvy frakce.
Zase da se to udelat lip jen vam zkousim nadhodit napad
Tak to je vse cekam hate :-D jsou to jen napady ktery vam zvednou mozna chut zase hrat nebo hrat casteji nez ted moznost zahrat si ve frakci bojovat nebo dungarit s partou jezdit na konich bez jezddectvi a prozkoumat celou mapu a predevsim nenachazet v dungach hovna
Ten kterej nevi jak vypada cela mapa Manawydanu ma moznost se podivat na linku: http://www.manawydan.cz/images/1272045519.jpg
Diky! (Nemel jsem chut to cist a kontrolovat kde jsem napsal nejakou kravinu tak sorry :-D)
07.07.2014 v 07:19
Hodnocení:
275
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
1) Co ty jsi sám udělal pro to, aby se Bolest odstranila? Ano, odstranění Bolesti je záležitost hráčů, ne GM. A opět ano, klidně tu můžeš čekat 60 let než se Bolest odstraní, když se proti ní nikdo nevydá bojovat.
2) Na tom se pracuje, bohužel přednost mají důležitější věci. Náš skripterský (WD) guru má jen jedny ruce.
3) Zúčastnil jsi se turnaje v Kareldu? Řeknu ti, že jsem tam strávil asi 6H, a pak když se na některé disciplíny objeví jen 1 divák, tak to opravdu tvůrce nepotěší. Jinak děkuji za alchymistu.
4) Když nechceš jezdectví, tak do něj body neinvestuj. Holt někteří chtějí výhody z něho plynoucí.
5) Rozházet spawny po světě? To není dobrý nápad, k čemu by to stopování pak bylo? Spíš by se mohlo rozšířit, aby šli stopovat hráči... ale to je jen má momentální myšlenka.
6) Nikdo ti nebrání založit vlastní cech, nabrat lidi a pak s ním podnikat akce. Když se ti za něj podaří získat i nějakou autoritu, tak máš frakci vytvořenou raz dva.
07.07.2014 v 07:57
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Upřímně, spíše jsi měl téma nazvat "Downgrade!" Předem upozorňuji, že ty a já jsme naprosto odlišní hráči, kteří na MW hrají kvůli velmi odlišným důvodům.
1. Mapa není malá, jen nevíš kam asi jít. Pokud jde hráčům jen o dungy, poklady a rare itemy, tak je jasné, že na MW nenajde to, co by chtěl. Ale já osobně jsem za to rád, jelikož bych asi neunesl, kdyby na naše území příšel někdo plenit lesy. Pokud na to navíc nahlížíš takhle, tak není divu, že ti přijde že se bolest nehýbe. Možná by bodlo se občas zapojit do DL a vynaložit úsilí při potlačování bolesti a ne jen čekat, až to za vás někdo udělá a logovat postupně po rocích a říkat si: "Ah, zase nic."
2. Rare a magické předměty. Tak to ne. Z dungeonů určitě ne. Leda tak první výprava, ale takové dungy by musely být sakra těžké a dlouhé (nejsem dungař, takže nevím, jak to na MW nyní je). Ani pak by se mi to příliš nelíbilo. Já sám pár rare předmětů mám, ale jedná se o RP prvky, které mě nijak nezvýhodňují.
3. Pořádný quest zabere klidně i více jak týden. Vymýšlení, příprava a následná realizace bývá často velmi obtížná, pokud má jít o opravdu propracovanou událost, která dává smysl a nepůsobí jako pěst na oko. Alespoň tedy, pokud se snažím vytvořit něco já. V průběhu DL je spousta questů, kterými navíc bojuješ i proti bolesti.
4. Jezdectví určitě nerušit. Skill 20 nebo 30 není fakt moc, aby sis mohl pěkně pojezdit. Tady prostě znovu velké "Ne". Přijde ti snad, že ty body nejsou investovány užitečně?
5. Tady taky nesouhlasím. Já jako válečník mám často přehled o tom, co kde najdu a vlastně se k tomu tím pádem mohu velmi rychle dostat. Hraničář musí být ve stopování nějak zvýhodněn, což by se přidáním pevných spawnů odmazalo.
6. Pokud znáš jen Bratrstvo a Měsíční čepel, tak není divu, že ti ve hře něco chybí. Frakce? Co je Ishar, Cyprona, Quendë, Goren-Zar, Orkové? Ve hře je dost prostoru pro politiku. Stačí zapracovat a k někomu se přidat. Členství v těchto "guildách" není zas tak obtížné získat, pokud se člověk snaží.
Žetony za zabíjení a následný nákup věcí za ně? Jdi hrát WoWko.
Co ty tu navrhuješ je opravdu poslání Manawydanu, jakožto jedinečného shardu, do kytek. Možná by ses měl zamyslet a zahledat kouzlo hry někde jinde a ne jen tupě běhat po mapě a plenit dungy, lesy a krátké stezky k truhličkám.
07.07.2014 v 09:15
Hodnocení:
425
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ano, máš pravdu, že občas je hraní UO o velkém stereotypu (vlastně ta hra je na tomhle v originale postavena) - dělej věc A a dostaneš z věci A - B, ale tohle je přesně důvod proč mě Manawydan oproti originale baví.
Můžeš dělat prakticky cokoliv a i tak dostáváš zkušenosti, neni to jen o tom bojovat bojovat bojovat a pak farmit farmit farmit.
Postup herní postavy lze získat hodně směry a dá se najít hodně věcí, které můžeš dělat.
Pokud tě už nudí boj, tak prostě relogni na nějaké nebojové povolání bard/craft apod. a hraj s ním. Já jsem měl taky plný zuby neustaly farmení peněz a bojování, udělal jsem si crafta a ten mě baví mnohem víc, jednak tu máš větší prostor pro RP a druhak opravdu pořád něco děláš pro hráče.
Co se týče lokací, je jich odemčeno tuny, můžeš prozkoumávat, ty lokace ale prostě nejsou u ruky tvojí postavy. Zkus někdo jet ze Cyprony pořád dozádu a uvidíš kam tě to vykopne, možná budeš překvapenej
A díky bohu za to, že je mapa takova jaka je. Kdyby byla velka jak v originale tak se tu k průměrnýmu statusu nepotkáš s nikým, už takhle mam vánoce když si jen tak jedu do Isharu a někoho potkam.
07.07.2014 v 11:31
Hodnocení:
10
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
UO nebyla nikdy o stereotypu. Ať už jsem hrál kdekoli, vždy bylo co objevovat. MW je opravdu malý jakmile se dostanete na nějaký rozumný level. Rozšíření mapy bych uvítal a především nové delší neokoukané dungeony, které nemají podobu Galranova wipu.
Otázka bolesti je 95% v rukách GM, kteří pokud nejsou ochotni rozšířit mapu, tak hráči s tím nic neudělají.
A mít malou mapu, kvůli tomu aby se lidé víc potkávali je nesmysl. S těma se kterýma chci hrát, tak se domluvíme a jdeme spolu. Ostatní stejnak někde AFKujou nebo při potkání jenom proletěj kolem ani nepozdravěj (kromě Šmirgla, kterej je trochu crazy). Navíc když se chce někdo s někým sejít napíše to do all chatu......................
........................................................
...........................................................
Takže je to pouze lenost z vaší strany.
Francis el Levion - mág, amatér - Kde ho potkáte nejčastěji? Běžet někam do dungeonu. A víte proč tam běží ? Protože tam už zase chcípnul..! :D Tak abych se zase vrátil pro věci :(
07.07.2014 v 11:44
Hodnocení:
42
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Halli inspiroval jsem se servema kde jsem kdy si hraval a vim ze ten system funguje
07.07.2014 v 11:59
Hodnocení:
3
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
proč ne..už to tu bylo možná je z dungu zbraně atd + např 5% možná se najde i něco silnějšího to zas tu postavu asi moc nepřeboostí, na druhou stranu když toho bude mít víc...
Ale z nějakých těžších dungeonů proč ne, kde je potřeba více než 3 lidi.
Z questů klidně i přeboostěné itemy s nějakým příběhem a efektem např.
Jinak tam snad žádný rozumný návrh nebyl.
Možná ono to jezdectví ono na vyšším lvl to je nic ale na nižším to bude sakra chybět..ale zas nemůže každej přivadrovalec jezdit na koni že jo.
Manawydan:
nejrychlejší cesta jak se stat mistrem je zabít co nejvíce monster...
07.07.2014 v 12:04
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(07.07.2014 v 07:19)Galran napsal(a): 1) Co ty jsi sám udělal pro to, aby se Bolest odstranila? Ano, odstranění Bolesti je záležitost hráčů, ne GM. A opět ano, klidně tu můžeš čekat 60 let než se Bolest odstraní, když se proti ní nikdo nevydá bojovat.
2) Na tom se pracuje, bohužel přednost mají důležitější věci. Náš skripterský (WD) guru má jen jedny ruce.
3) Zúčastnil jsi se turnaje v Kareldu? Řeknu ti, že jsem tam strávil asi 6H, a pak když se na některé disciplíny objeví jen 1 divák, tak to opravdu tvůrce nepotěší. Jinak děkuji za alchymistu.
4) Když nechceš jezdectví, tak do něj body neinvestuj. Holt někteří chtějí výhody z něho plynoucí.
5) Rozházet spawny po světě? To není dobrý nápad, k čemu by to stopování pak bylo? Spíš by se mohlo rozšířit, aby šli stopovat hráči... ale to je jen má momentální myšlenka.
6) Nikdo ti nebrání založit vlastní cech, nabrat lidi a pak s ním podnikat akce. Když se ti za něj podaří získat i nějakou autoritu, tak máš frakci vytvořenou raz dva.
1) Jako sorry, co proto asi může tak udělat?! Iniciativa je na vaší straně, nebo existuje někde kompletní rp zápis v jaké fázi quest skončil? Pochybuju
2) Je pravdou, že questu se nakonec ujala malá sektovní skupinka manawan charakterů, kteří nejen že nedělali rp zápisy, ale nikoho nepřizvali nikdy na nic.
3) Bolest je od začátku fraška.
07.07.2014 v 12:05
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Jako já se opravdu musím smát. Opravdu si myslíte, že odstranění bolesti záleží jen na RT? To je zas jednou kravina. Bolest se odstraňuje tak, že se o to hráči zajímají a snaží se jí odstranit. Jedná se o spolupráci mezi hráči a rasovým GM. Vymetáním dungů a trajdáním po mapě se posunutí hranic nikdy nedočkáte.
Systémy možná na jiných shardech fungují, ale hádej co? Neplatí to pro naprosto odlišný shard. Já bych třeba nechtěl, aby na MW bylo něco z funkčních systémů shardů, na kterých jsem hrál. Chci vidět něco, co sem skutečně patří. Hráči na MW mají tendenci dělat všechno ve stylu pěst na oko.
07.07.2014 v 12:07
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(07.07.2014 v 11:59)aretho napsal(a): proč ne..už to tu bylo možná je z dungu zbraně atd + např 5% možná se najde i něco silnějšího to zas tu postavu asi moc nepřeboostí, na druhou stranu když toho bude mít víc...
Ale z nějakých těžších dungeonů proč ne, kde je potřeba více než 3 lidi.
Z questů klidně i přeboostěné itemy s nějakým příběhem a efektem např.
Jinak tam snad žádný rozumný návrh nebyl.
Možná ono to jezdectví ono na vyšším lvl to je nic ale na nižším to bude sakra chybět..ale zas nemůže každej přivadrovalec jezdit na koni že jo.
copak přeboostované itetmy, oni by stačili i obyč zbroje s jinou grafikou(japonské třeba), nábytek na který nejsou recepty, sošky, a pod. +/- sem tam nějaké to dostupné očarko a člověk by byl vysmátej.
Problém je v tom, že manawydan je koncepiován od začátku tak, aby hráč byl socka od začátku dokonce, musím ale uznat, že o proti dřivějším dobám(skutečně ) jsou looty opravdu velkorysé! a nějak rozhodně nelobuju za jejich zvětšování, spíše pestrost.
07.07.2014 v 12:10
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
07.07.2014 v 12:10
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07.07.2014 v 12:12 od Cessnek.)
(07.07.2014 v 12:05)Halli napsal(a): Jako já se opravdu musím smát. Opravdu si myslíte, že odstranění bolesti záleží jen na RT? To je zas jednou kravina. Bolest se odstraňuje tak, že se o to hráči zajímají a snaží se jí odstranit. Jedná se o spolupráci mezi hráči a rasovým GM. Vymetáním dungů a trajdáním po mapě se posunutí hranic nikdy nedočkáte.
Systémy možná na jiných shardech fungují, ale hádej co? Neplatí to pro naprosto odlišný shard. Já bych třeba nechtěl, aby na MW bylo něco z funkčních systémů shardů, na kterých jsem hrál. Chci vidět něco, co sem skutečně patří. Hráči na MW mají tendenci dělat všechno ve stylu pěst na oko.
Klidně si směj, nebo mi ukaž někde kompletní rp zápis na a progress boje proti bolesti, na který hráči(převáně tedy nový) mohou navázat.
Bolest je to nejzouvalejší řešení, které toho času bylo, mohlo se vymyslet cokoliv jiného. Ten quest je proste trapárna sama o sobě, hráči o to nemají zájem, protože jak již 1000 krát bylo řečeno například stigem: vše záleží na gm a bylo tu dost hráčů co předtím dělali první poslední proto, aby bolest šla k šípku a co myslíš?
Gmkům se to nehodilo a argument málo hráčů. Tak asi tak.
Já osobně nechápu proč by nemohla znenadání zmizet, stejně jak se objevila, ten quest je jedna velká pruda, nuda a nikoho to nezajímá, už jen z toho pohledu, že neexistuje žádný rp zápis, od počátku boje s bolestí až do současnosti a tudíž nidko neví, co se má udělat, co se ztratilo(trapas s kameny) kdo je má, kde jsou atd.
07.07.2014 v 12:13
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
07.07.2014 v 12:13
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07.07.2014 v 12:14 od Halli.)
(07.07.2014 v 12:10)Cessnek napsal(a): Klidně si směj, nebo mi ukaž někde kompletní rp zápis na a progress boje proti bolesti, na který hráči(převáně tedy nový) mohou navázat.
Bolest je to nejzouvalejší řešení, které toho času bylo, mohlo se vymyslet cokoliv jiného. Ten quest je proste trapárna sama o sobě, hráči o to nemají zájem, protože jak již 1000 krát bylo řečeno například stigem: vše záleží na gm a bylo tu dost hráčů co předtím dělali první poslední proto, aby bolest šla k šípku a co myslíš?
Gmkům se to nehodilo a argument málo hráčů. Tak asi tak.
Aha. Proč to teda u elfů funguje? Proč se během toho všeho zapojily do dění i nové postavy? Kronika nám funguje a pokud se stane něco důležitého, tak se to tam objeví. Popřípadě jsou i samostatná vlákna, která trochu vybočují. Btw. byl jsem u posunutí bolesti u trpaslíků a nyní u elfů, tak nevím, v čem je z vaší strany problém.
Občas si říkám, jestli skutečně hrajeme na stejném serveru.
07.07.2014 v 12:18
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(07.07.2014 v 12:13)Halli napsal(a): (07.07.2014 v 12:10)Cessnek napsal(a): Klidně si směj, nebo mi ukaž někde kompletní rp zápis na a progress boje proti bolesti, na který hráči(převáně tedy nový) mohou navázat.
Bolest je to nejzouvalejší řešení, které toho času bylo, mohlo se vymyslet cokoliv jiného. Ten quest je proste trapárna sama o sobě, hráči o to nemají zájem, protože jak již 1000 krát bylo řečeno například stigem: vše záleží na gm a bylo tu dost hráčů co předtím dělali první poslední proto, aby bolest šla k šípku a co myslíš?
Gmkům se to nehodilo a argument málo hráčů. Tak asi tak.
Aha. Proč to teda u elfů funguje? Proč se během toho všeho zapojily do dění i nové postavy? Kronika nám funguje a pokud se stane něco důležitého, tak se to tam objeví. Popřípadě jsou i samostatná vlákna, která trochu vybočují. Btw. byl jsem u posunutí bolesti u trpaslíků a nyní u elfů, tak nevím, v čem je z vaší strany problém.
Občas si říkám, jestli skutečně hrajeme na stejném serveru. výborně, tak si na to nezapomeňte dát heslo
07.07.2014 v 12:20
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Zaheslovaná sekce neobsahuje RP zápisky. Jsou v ní obsaženy RP podklady pro strukturu a organizaci Quendë, kontakty, OOC informace k systémům apod. Zase meleš z cesty.
07.07.2014 v 12:34
Hodnocení:
326
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Kdo chce pro server neco udelat, pripadne ma aktivni zajem dal neco rozvijet ma vzdycky tu moznost.
Ze nekdo jen breci na foru jak je vsechno spatne je jeho problem.
A jen tak pro upresneni ... MW byl vzdy koncipovanej primarne jako PvM. Neni se cemu divit, ze vetsinou si stezuji hlavne PvP hraci
Kazdpadne plati prvni veta a to plati i pro ruzne navrhy k zlepseni cehokoliv. Kazdej by chtel neco, ale vetsina napadu neni koncepovana jako celek. Vetsinou jsou to navrhy na zlepseni/zvyhodneni urcite skupiny a to je samozrejme spatne.
EDIT: Aby to zas nekdo blbe nepochopil, tak pisu vseobecne a neni to prima odpoved na prvni zpravu
07.07.2014 v 12:38
Hodnocení:
164
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
07.07.2014 v 12:38
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07.07.2014 v 12:38 od Pilgrim.)
Pokud vím, dějová linie u elfů se hýbe poměrně pěkně. To, že u toho nejste, neznamená, že se to neděje. V tuto chvíli se trochu zasekly úpravy původního Eldamaru, ale to s DL nemá moc co dělat, jen technické problémy. No a na rare itemy mám svůj zvláštní názor. Já si vždycky myslel, že rare item znamená, že ho nemá každý a že je takových, nebo i jim vůbec podobných, po světě málo. Nedokážu se smířit s představou, že se prostě jen tři lidi dohodnou, sehrajou se v nějakém dungu a budou týdně chodit takovéto itemy farmit. RP představa je to naprosto úžasná...
"Šéfe, už jsou v přízemní hale, proč nesebereme všechny lidi a nejdeme je pobít?"
"Ne, máme zůstat tady, tak, aby obrana byla rovnoměrná a měli šanci nás pozabíjet."
"Šéfe a nemohli bysme aspoň použít..."
"Zbláznil ses? Hromové kopí má zůstat zamčené v bedně, kdyby se náhodou dostali až sem, aby si ho mohli vzít. Jak tě vůbec napadlo, že bysme ho měli použít proti nim?"
"Ale šéfe..."
"Ticho, budem se držet našeho původního plánu. Vy dva si stoupněte támhle, já si sednu do křesla a až vejdou, budem se tvářit překvapeně, jako bychom to celé vůbec nepostřehli."
07.07.2014 v 12:40
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
07.07.2014 v 12:40
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07.07.2014 v 12:44 od Cessnek.)
(07.07.2014 v 12:38)Pilgrim napsal(a): Pokud vím, dějová linie u elfů se hýbe poměrně pěkně. To, že u toho nejste, neznamená, že se to neděje. V tuto chvíli se trochu zasekly úpravy původního Eldamaru, ale to s DL nemá moc co dělat, jen technické problémy. No a na rare itemy mám svůj zvláštní názor. Já si vždycky myslel, že rare item znamená, že ho nemá každý a že je takových, nebo i jim vůbec podobných, po světě málo. Nedokážu se smířit s představou, že se prostě jen tři lidi dohodnou, sehrajou se v nějakém dungu a budou týdně chodit takovéto itemy farmit. RP představa je to naprosto úžasná...
"Šéfe, už jsou v přízemní hale, proč nesebereme všechny lidi a nejdeme je pobít?"
"Ne, máme zůstat tady, tak, aby obrana byla rovnoměrná a měli šanci nás pozabíjet."
"Šéfe a nemohli bysme aspoň použít..."
"Zbláznil ses? Hromové kopí má zůstat zamčené v bedně, kdyby se náhodou dostali až sem, aby si ho mohli vzít. Jak tě vůbec napadlo, že bysme ho měli použít proti nim?"
"Ale šéfe..."
"Ticho, budem se držet našeho původního plánu. Vy dva si stoupněte támhle, já si sednu do křesla a až vejdou, budem se tvářit překvapeně, jako bychom to celé vůbec nepostřehli."
Souhlasím AI stojí za hovno
Na ty rare itemy mám podobný názor, ale nemam nic proti tomu at to kopí třeba vyrobí craft v celkových nákladech 300 zlatých.
(07.07.2014 v 12:34)RadstaR napsal(a): A jen tak pro upresneni ... MW byl vzdy koncipovanej primarne jako PvM. Neni se cemu divit, ze vetsinou si stezuji hlavne PvP hraci Na kytičkovém shardu ti nikdo hrát nebude. To ti to ještě nedocvaklo?
07.07.2014 v 12:46
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
ale zpět k tématu:
stopování se mi líbí, a tuším že spamy jsou taky, minimálně gryzliho si můžeš najít.
- otevřít svět by bylo fajn, ale těžko říct v jakém je skutečném stavu(na to že tady je tolik questařů, nějak mám problémy ty questy hledat, což by mohlo naznačovat, že jsou systematicky již rozmisťovány po světě)
07.07.2014 v 12:52
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
07.07.2014 v 12:52
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07.07.2014 v 13:13 od Cessnek.)
(07.07.2014 v 12:46)Cessnek napsal(a): ale zpět k tématu:
stopování se mi líbí, a tuším že spamy jsou taky, minimálně gryzliho si můžeš najít.
- otevřít svět by bylo fajn, ale těžko říct v jakém je skutečném stavu(na to že tady je tolik questařů, nějak mám problémy ty questy hledat, což by mohlo naznačovat, že jsou systematicky již rozmisťovány po světě)
Ale když jsme u UPGRADE, docela bych byl rád kdyby byl Manawydan nazvučenej, v hospodě hrála hudba(hospodská), bylo slyšet hluk klábosení, výkřiky opilců. Venku zase třeba foukal vítr a zpívali ptáci, města nazvučeny městkým ruchem, přístavy mořem a praskání lan jak se vypínají... Tohle by podle mě byl neuvěřitelný krok vpřed.
Příklad hospodské hudby(shadow over riva knajpa)
https://www.youtube.com/watch?v=tP71ZiRKJnE
nebo třeba tohle(v každé knajpě třeba jinej!)
https://www.youtube.com/watch?v=5es4BUkUXUQ
pro příklad malá kompilace:
https://www.youtube.com/watch?v=n4Bcl1EeenM
hluk hospody:
https://www.youtube.com/watch?v=U2-eC8z-J5g
hluk lesa:
http://youtu.be/KUbfUsJ38qE?t=6m50s
hluk moře:
https://www.youtube.com/watch?v=dsDTJ__jioo
ruch města/ tržiště
https://www.youtube.com/watch?v=PcUCe4WNkZg
Artický vítr(ledová oblast jak jsou porální vlci atd. )
https://www.youtube.com/watch?v=3yzwpn0VfQg
na druhou stranu:
Za naprosto maximálně nejnechutnější pak považuju hudbu we war módu a pískaní srn XD
07.07.2014 v 13:09
Hodnocení:
164
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(07.07.2014 v 12:40)Cessnek napsal(a): Na ty rare itemy mám podobný názor, ale nemam nic proti tomu at to kopí třeba vyrobí craft v celkových nákladech 300 zlatých. Já bych taky nebyl úplně proti rare itemům, ale měla by na to být trochu složitější pravidla, především by člověk musel dát zajímavý návrh na dobrý rare item a pak výroba by měla být složitá, nejlépe provázená nějakým soukromým questem. Hodně mě zklamalo, že se zavedli golemové a světe div se, s trochou snahy si ho každý kovář dokáže vytáhnout z papuče. Výroba mistrovského díla, nedejbože artefaktu s kouzelnými schopnostmi, musí každého mistra řemeslníka stát velké množství práce a neměla by být opakovatelná, jinak se tu dostanem k obyčejnému wowkařskému: "Hele, já mám Azzinothku." "To je toho, ty mám v bance tři."
|