OP Stoky
#1
Tak, včera sme si ponervačili v stokách v Isharu, ktoré by mali byť pre 1-10 lvl Smile
Prvé poschodie je lahoda ale druhé je čistá samovražda.
Hlavným problémom je OP sliz, ktorý dáva súčasne magický aj obyč dmg, takže človek nemá nárok ho poraziť bez toho aby sa prizabil. A dva slizy zároveň zabijú kohokoľvek.
Boli sme tam 4. Lvl 10, 6, 19 a posledný do tých 10 a nezvládli sme to.
Hlavne v južnej časti sa vyskytuje vysoká koncentrácia slizov a anakond, ješterek, pričom v predošlých častiach sú len goblini, ktorí sú bezproblémoví a adekvátne silní.
Navrhujem sa teda mrknúť na ten sliz, či by šlo obmedziť jeho dmg len na jeden druh alebo ho celkovo oslabiť + sa mrknúť či tam nie je viac tých OP spawnov, ktoré hádžu všetko silné do jednej časti namiesto rovnomerného rozptýlenia po celom dungu (tak by to bolo ideálne, to by sa dalo zvládnuť).
Odpovědět
#2
No ono totiž tam už je cedulka s upozorněním, takže tam lehká část končí Smile
Odpovědět
#3
Jo vona tam lehka část končí, ale i přesto ti to nad lvl 10 exp nedá Biggrin
Odpovědět
#4
Sundal bych těm slizum ten fyzicky dmg když už davaji davaj true fire. Byl jsem tam s nima a i do mě jako tanka, co ma nějaky rezisty ma tak nema třeba ten okrovej sliz mě uflusat během par vteřin, když mi jedním hitem vezme 8 fyz + 8-10 fire = 18. To je jak kdyby do mě rubal do nahyho.
Odpovědět
#5
Zmíněný sliz není obyčejný sliz, ale Okrový sliz, vyšší forma slizu.
Útočí palcátem (drtivé 8-13) s očarováním +2 ohněm (nyní to znamená +10 ohněm).
Jde o standardní útok, na který se uplatňují absorpce zbroje (pokud nedojde k průrazu) a resistence postavy (ty vždy).

Útoku ohněm by mělo zabránit očarování zbroje, každé +1 na zbroji snižuje o 1 snižovat očarování zbraně, tj. zbroj +2 oheň a víc na zbroji neguje poškození ohněm od Okrového slizu.
Kouzelník má také možnost zvyšovat kouzlem odolnost ohni.

EDIT: Tak očarování brnění nic nesnižuje, kromě magického očarování. Koukám že koncept ještě nebyl začleněn. Naskriptuji dlouho odkládanou úpravu očarování a pak uvidíme.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#6
Já souhlasím že bych snížil slizu ten dmg, je fakt že vzhledem k jeho lvlu s ním mají problémy i hrači co maj lvl vyšší, dál mě třeba zajímá proč mají Živé šlahouny jed co bere hp?? Dal bych jim spíš jed co bere staminu + místo toho teda zvětšil poškození, ale jed je fakt hnus u low lvl NPC.
Odpovědět
#7
Očarování zbraní a zbrojí upraveno podle Mantisu bug1255, SVN 2809, bylo restartováno.

Po restartu se podíváme na okrovce znovu.
Poškození by se mu mělo změnit:
zůstane 8-13 drtivé (útok "palcátem")
změní se ohnivé 10 na ohnivé 2.8-3.3 (nyní se počítá ze síly zbraně, viz. bug1255), po zaokrouhlení nahoru vždy +3 ohnivé.

Pokud po restartu budete mít části zbroje očarované +2 ohněm, zvýší se vám absorpce ohně zbrojí o 3 u lehké, o 4 u střední a o 6 u těžké zbroje.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: