09.12.2014 v 12:18
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ano, to je správně. Npc na farmě a u sloupku se nepočítají do slotů.
Správně je i ta parta, všichni pak ví jak jsou na tom plus platí na ně party-targeted efekty jako plošný bless apod.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
25.12.2014 v 15:40
Hodnocení:
626
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
zdravím, nedávno jsem si u válečníka pomoci perku zaměření na dovednosti vytáhl skill hudebnictvi na 30 a naučil se hrát na gnomkýs bubínek. Jenže přišlo zklámání .. I když na buben umím, tak mě nejde hrát. Při pokusu o zahráni se nic neděje, neveme to ani staminu, ani nepřidá nějaký ten malý bonus .. jako bych na nic nehrál. Ono má být hraní výsadou barda? tzn jiné povolání jsou bez jakéhokoliv bonusu za hrani ? nebo se jedná o bug ..
25.12.2014 v 16:11
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Hele, těžko říct. Uvidíme, co řekne Whitey.
Já zatím jen tak naslepo zacituju z Wikipedie:
Citace:Bardský Vliv je efekt, který dokáže hudba Barda (pouze Barda) vyvolat v posluchacích.
http://wiki.manawydan.cz/doku.php?id=wik...tvi_obecne
Takže striktně podle téhle jedné věty sice hrát může každý, ale efekt to má jen u barda, pokud to dobře chápu..
Odmazání skillu v případě potvrzení, že to tak opravdu má být, je samozřejmostí.
25.12.2014 v 20:36
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Jak je psáno na wiki, efekt má pouze hudba barda.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
01.02.2015 v 11:12
Hodnocení:
453
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Obří síla
Dočasně zvýší Sílu cíle.
Mantra: X, posil
Mana: 10
Reagence: 1x Kořen Mandragory
Doplňkový skill: Proměny (bonus k síle, min. +5, max. 1/3 původní síly)
Doplňkový skill: Meditace a Astronomie (timer, max. 920 sekund)
Sféra a obtížnost: požehnání, 0
Mám noob dotaz: Mám 120 základní sílu a 40 Proměny a když modlitbu použiju dá mi 39 síly, neměla by mi dát 40? to by totiž odpovídalo 1/3 původní sily, zkoušel jsem to i vyššíma proměnama a stále to dává 39, asi je tam špatné zaokrouhlení nebo něco, strašně mě štve když mám místo 160 síly 159
01.02.2015 v 11:58
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Efekty teď komplet předělávám, dám si na to pozor.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
09.02.2015 v 18:29
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
09.02.2015 v 18:29
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 09.02.2015 v 19:57 od Halli.)
Mám takovej dotaz z trošku jiného soudku. Jak je to s přirozenými družicemi Manawydanu? Počet, barva, velikost atd.
09.02.2015 v 18:49
Hodnocení:
147
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Taky mám dotaz z jiného soudku - taky vás tak prudí, když přijdete na fórum, konečně vidíte po x týdnech pár zajímavých témat, ovšem všechny v zaheslovaných částech fóra? 8-)
09.02.2015 v 19:02
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(09.02.2015 v 18:49)Poutnik napsal(a): Taky mám dotaz z jiného soudku - taky vás tak prudí, když přijdete na fórum, konečně vidíte po x týdnech pár zajímavých témat, ovšem všechny v zaheslovaných částech fóra? 8-)
Narážíš na elfy? Momentálně nic nového pro veřejnost. Řeší se vnitřní změny týkající se pouze elfů.
09.02.2015 v 20:26
Hodnocení:
104
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Chystá se nějaké vzkříšení? Nějaké pořádné RP eventy pro co nejvíc lidí? Nebo aspoň nějaké separované eventy například u zmíněných elfů? Nemám nic proti novému webu ani sjednocení efektů ve skriptech, ale mám obavu že ani jedno z toho nějak zásadně neovlivní status shardu. Popřípadě by se mohli zkusit drowové, kdysi se tu žertovalo že se pustí až tu bude minimum lidí.
09.02.2015 v 20:28
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(09.02.2015 v 20:26)Fujiwara napsal(a): Chystá se nějaké vzkříšení? Nějaké pořádné RP eventy pro co nejvíc lidí? Nebo aspoň nějaké separované eventy například u zmíněných elfů? Nemám nic proti novému webu ani sjednocení efektů ve skriptech, ale mám obavu že ani jedno z toho nějak zásadně neovlivní status shardu. Popřípadě by se mohli zkusit drowové, kdysi se tu žertovalo že se pustí až tu bude minimum lidí.
U elfů se několik věcí chystá a jedna momentálně probíhá.
09.02.2015 v 20:49
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(09.02.2015 v 18:29)Halli napsal(a): Mám takovej dotaz z trošku jiného soudku. Jak je to s přirozenými družicemi Manawydanu? Počet, barva, velikost atd.
http://wiki.manawydan.cz/doku.php?id=wik...&s[]=sarva
Hned první část - Legenda..
09.02.2015 v 20:51
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(09.02.2015 v 20:26)Fujiwara napsal(a): Nemám nic proti novému webu http://forum.manawydan.cz/showthread.php...9#pid87669
Upřímně, kdybych nedělal novej web, nic moc to neznamená, mám resty vůči dvěma poměrně uzavřeným skupinám hráčů a jsou tu taky věci jako patche mapy, patche a úpravy grafik, stavby, patche statiky.. takhle můžu pokračovat dál ještě dlouho - to bohužel nikdo jiný neudělá, takže na web se moc neodvolávejte, to zaměstnává jen jednoho člověka, který by stejně zas skejsl u něčeho podobně technického. Bohužel, je toho moc, abych se mohl trhnout k něčemu, co může dělat víceméně kdokoliv..
(09.02.2015 v 20:26)Fujiwara napsal(a): ani sjednocení efektů ve skriptech A obávám se, že Whitey za nás questaře questy nebude dělat už tuplem..
Jsem rád, že momentálně Triad něco chystá/dělá, dík. Víc takových. Jen na tuto chvíli nezapomenout, až ho zas někdo bude chtít vypudit z RT..
09.02.2015 v 21:39
Hodnocení:
407
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(09.02.2015 v 20:51)Stig napsal(a): Jsem rád, že momentálně Triad něco chystá/dělá, dík. Víc takových. Jen na tuto chvíli nezapomenout, až ho zas někdo bude chtít vypudit z RT..
Dávám tomu měsíc nebo dva.
Každopádně díky za pochvalu, potěší to..
09.02.2015 v 21:50
Hodnocení:
104
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Na nic se neodvolávám, neberte si hned všechno jako nějaké imaginární útoky. Jen jsem se ptal, nic víc. Ještě nedávno tady byla armáda RT a teď se slehla zem, aspoň podle veřejného fóra. Popravdě nevím co řešíte a chystáte v interní části. Nevím jak se dařilo elfům při poslední aktivitě, ale jinak Triad určitě umí. Kdybych měl říct, které GM mi poskytlo nejvíc zábavy, tak určitě Triad.
09.02.2015 v 22:15
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Sjednocení efektů přinese víc než si myslíš, jen namátkou sčítání efektů (např. prsten síly + lektvar síly), předělaná intoxikace (zvýší užitečnost nápojů nápojů), oprava předčasného mizení ikon kouzel, více efektů pro nápoje, snazší skriptování efektů do budoucna.
Bohužel jsem si ukousnul větší sousto než jsem čekal, současný systém efektů se proplétá v netušených místech - kouzla, modlitby, nápoje, perky, melodie a další. Zdárně pokračuju, pokud mě od toho nic nevyrušuje - teď se například od sobotního večera flákám, protože na Steamu bylo ve slevě Final Fantasy XIII.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
09.02.2015 v 22:51
Hodnocení:
104
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
09.02.2015 v 22:51
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10.02.2015 v 00:00 od Fujiwara.)
Dovedu si to představit. Flákání musí být. Kdo ještě nezkusil, tak doporučuju Planescape Torment, já jsem znal jen z legend - a nelhaly. S widescreen modem a většíma fontama dodnes hratelné(hlavně teda jestli vám něco říká Black Isle, Infinity engine nebo Baldurs Gate).
Akorát jsem chtěl říct, že bez nějaké pořádné a pokud možno dlouhodobé akce pro co největší počet lidí se to tady bude těžce rozdmýchávat. Podle mě je možná trošku problém i v těch uzavřených skupinách jak zmínil Stig. Netuším jak moc je/bude otevřená linie elfů i pro ostatní rasy. Já jsem to dost kritizoval ještě v době kdy fungovali tak nějak elfové, trpaslíci, orkové, armáda.... a psal jsem že není moc dobré tahat 4 skupiny o pár lidech, protože ať chcete nebo ne, tak jsou prostě náchylnější ke krachu ať už že někdo přestane hrát nebo odpadne GM. Navrhoval jsem něco pro "všechny" a aby se podporovalo a spolupracovalo víc GM na jedné lince. Jednoduše si pomůžou, zaskočí když jeden nemá čas nebo má období "flákání". No asi to stejně všichni víte a skončíme na tom, že na to nejsou lidi nebo čas. Každopádně hodně štěstí Whitey s těma úpravama a pro ostatní GM ať se jim podaří natahat lidi.
EDIT Halli: Tides of Numenera a taky Pillars of Eternity, dá se říct nástupce Baldurs Gate. Když už probíráme ty hry, tak pro mě mělo neskutečnou atmosféru i Dark Souls 2 i když to je trošku jiný žánr.
09.02.2015 v 22:58
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
U elfů je to uzavřené i z důvodu neschopnosti vyjednávat s touto frakcí. Pravda neděláme jim to lehké, ale to už patří k našemu RP (ačkoliv často hážeme záchranné lano - bez výsledku). Nedávno byla jedné skupině poskytnuta šance na spolupráci, ale byla naprosto promrhána na neschopnosti komunikovat.
Ano, Planescape Torment je legenda. Sám ho mám nachystaný, že se k němu po x letech vrátím. Stejně jako původní Fallout (momentálně dohrávám Wasteland 2 a už se těším na Torment: Tides of Numenera - ten svět vypadá fakt šíleně zajímavě).
10.02.2015 v 18:05
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(09.02.2015 v 21:50)Fujiwara napsal(a): Na nic se neodvolávám, neberte si hned všechno jako nějaké imaginární útoky.
On to nikdo jako imaginární útoky nebere (víceméně.. jen do té míry, do jaké je to opravdu reálně napsáno, viz níže), jen:
pokud
se ptáš (nebo upozorňuješ na něco) opakovaně převážně technického personálu, který aktuálně řeší technické problémy, na otázky obsahu a dalších netechnických věcí
nebo
pokud stále dáváš tyto odlišné problémy (obsah X funkčnost) do nějakých souvislostí (třeba reakcí na určitý příspěvek nebo odpovědí v určitém tématu nebo zmínkou o technických věcech)
tak
z toho pro technický personál může plynout maximálně tak deprivace minimálně ze tří důvodů:
a) jejich práce je mezi řečí označena jako méně hodnotná, případně zcela bezcenná ("mám obavu že ani jedno z toho nějak zásadně neovlivní status shardu", "moje představa byla v něčem jiném. A to hlavně v obsahu webu");
b) začnou možná sami svojí práci vnímat jako zbytečnou;
c) začnou trpět pocitem marnosti, že i kdyby ve svojí sféře dělali maximum, je to stejně naprosto k ničemu.
Ony jsou ty naprosto nerelevantní reakce nebo souvislosti na technické věci ale stále dokola, zhruba v tomhle stylu:
Kód: Q: Na webu mi vadí převážně jen absence obsahu, proč s tím něco neděláte místo aktuální práce na funkčnosti a layoutu?
Q: Na wiki/webu mi chybí stránka o XY, proč tam není a místo toho jen ladíte funkčnost?
Q: Je hezké, že děláte na slučování efektů a novém webu, ale proč radši neděláte questy ve hře?
Odpověď:
Kód: A: Jsme technici, aktuálně děláme technické věci, které tu nikdo jiný nedělá, neumí, nechce dělat, nebo se nechce učit. Problémy obsahu a questů ve hře naproti tomu může obstarat i technicky neodborný personál nebo dokonce i přímo hráč samotný.. k tomu se ale nikdo moc nemá, přestože tato činnost není příliš složitá ani náročná a lze si ji velmi rychle (prakticky ze dne na den) osvojit.
Mně je to v podstatě jedno, můžu to vždycky vysvětlit znovu, ale takhle už prostě sociální komunikace funguje..
Je to jak kdyby ti doktor zázračně vyléčil zrak a ty bys mu nakonec řekl, že je to sice od něj hezké, ale televize ti stále nefunguje, takže se stejně nemáš na co dívat a že tvoje představa byla, že si nově nabytý zrak užiješ, ale že k tomu stejně nedojde (závěr, který si udělá: je to vlastně totálně k ničemu a jen tu marním čas).
A teď si představ, že jsi ten doktor. Buď to pacientovi jednou vysvětlíš a pokud nepochopí, že potřebuje místo doktora opraváře (nebo že by dokonce snad stačilo, aby do té televize pouze kopl), budeš ho mít jakožto pacienta za totálního blbce, nebo ti takhle přijdou dva lidi za den a po týdnu začneš trpět syndromem vyhoření.
A s tou "armádou" RT je to asi jako s tou "armádou" hráčů - velikost těch armád tu vzájemně koreluje - jsou přímo úměrné. Čím větší status online, tím víc aktivních GM. GM prostě taky rádi viděj výsledky, že to hráče baví, že rádi logujou, že je pro koho se snažit.
To co si cením nejvíc já je vytrvalost těch, kdo prostě vydrží i v těch těžkých časech a snaží se to honit i při nízkém stavu. Když tu máme 20 lidí, o GM ve hře obvykle není nouze.
A to co je na tom blbé je to, že lidi čekaj na ostatní, až začnou logovat. Tady mi kolikrát lidi psali, že čekaj, až někdo bude logovat - no, kdyby místo čekání rovnou všichni logovali, tak jsme na tom dobře.
Začarovaný kruh.. A nedostatečné personální zajištění či naprostá neochota/absence motivace/nechuť pracovat na technicky triviální a netechnické (např. obsahové) činnosti. Kterou zvládne doslova každý.
Shrnutí pro ty, co nechtějí číst těch pár řádků: Tady je prostě potřeba, aby věci, co může dělat každý bez ohledu na práva a technickou zdatnost, někdo reálně dělal - odpracoval. Ať už je to hraní, datlování obsahu, nebo jakákoliv produktivní činnost ve hře. Nic víc za tím nehledejte a složitě konstruovat něco do souvislosti s něčím jiným je zbytečné.
10.02.2015 v 18:43
Hodnocení:
104
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
10.02.2015 v 18:43
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10.02.2015 v 19:09 od Fujiwara.)
Ale bere, ty se vždycky chytneš každého slovíčka a pak k tomu napíšeš slohovou práci kde se to snažíš obhajovat nějakýma technicko právníma argumentama. Ty jsi podle všeho hlavní questař a vedeš velkou část světa a RP, ovládáš většinu důležitých postav a je jen na tobě jak využiješ svůj čas vyhrazený pro Manawydan. Říct já jsem údržbář a technik, jestli chcete questy a zábavu tak si ji budete muset udělat sami. Technik netechnik, pořád jste vedení shardu a rozhodování je na vás.
Ale těžko se bavit s argumentem typu GM tu není od toho, aby vám dělalo šaška nebo zábavu. Tohle není single player hra s kampaní a hromadou questů. Přitom Manawydan stojí na stylu Pán jeskyně víceméně - hráči nebudou trávit čas tam, kde se prostě nezabaví. Takže pokud jsem se někoho dotknul, přijměte moji omluvu. Jistě sami víte na co se zaměřit a hloupé rady nejsou potřeba. Pak akorát Stig sepisuje odpovědi na fóru a já mu tím užírám čas, který může využít nějak smysluplně.
Ale jedna věc by mě Stigu zajímala a možná to vysvětlíš nějak technicky i pro méně chápavé... proč je tady tak málo hráčů? Za mě je to vše, musím si dát pauzu od psaní na fóru. Se tu akorát vždycky s někým porafám.
|