Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OOC] Novinky
#21
Obsah, který nekoordinovaně tvoří více lidí bude vždycky nepřehledný. Mazáním tomu nepomůžeš. Snad jedině Cessnek poukázal na to, že by se mezi důležitými užilo téma pro vzkazy orkům. Jinak je vždycky nejlepší zakládat pro jedinečné události nové téma, které se časem samo propadne na dno sekce, převrstvené aktuálními tématy.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
Odpovědět
#22
No, ovšem stále je tu možnost to aspoň trochu promazat, zpřehlednit...
Odpovědět
#23
Za dnešní eventík bych chtěl Braka velice pochválit, velmi se povedl ikdyž sem tam se vyskytl nějaký technický problém Smile .. snad se dokopu k RP zápisku

palec nahoru!
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#24
Díky, jsem rád že se líbilo. Příště snad bez těch zaškobrnutí Biggrin. Za RP zápis budu potešen nejen já, ale i celý RT a nějaká odměna by se taky našla.
Odpovědět
#25
S nově vydaným patchem je u orků pár novinek:

- Smazána velká bouda v Galu'gund, která byla nahrazena stany pro NPC orky, kteří postupně přibudou, jak budu psát interakce.
- Vytvořeny jeskyní prostory v Galu'gund se třemi pronájmy. Ve zbytku jeskyně je vězení, mučírna, hlavní síň a sklad. Vše se bude postupně zaplňovat NPC.
- Nově udělaný východ z jeskyně Galu'gund na západ. Zatím jsou dveře bloknuty, než tam dám NPC s interakcí která bude pouštět důvěryhodné orky dovnitř.
- Lovecké vývěsce v Galu'gund byla změněna grafika na Štít lovce, podobně jak je tomu u isharské pevnosti.
- Vytvořen Adrabský důl. Zatím zataraseno, stále to tam nastavuji. Nicméně se máte na co těšit, protože takový důl na MW ještě není Smile.
- Vytvořeny dva minidungeony pro lowlevel orky v okolí pohoří Adrab. Zatím můžete narazit jen na vchody. Až vše nastavím budou přístupné.
- V isharské pevnosti smazána malá ohrádka a nahrazena nouzovým východem. Časem přibude NPC a lá Puch, které vás bude pouštět dovnitř.
- Sklep v isharské pevnosti je nyní propojen s vrškem skrz díru s žebříkem. Bohužel ve sklepě se nedá moc chodit, protože jsou tam bugnuté dlaždice.
Odpovědět
#26
Sice se mi ještě nepodařilo pořádně dostat hry, ale už teď máš za mě 50 palců :-)
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#27
Dlazky uz fungujou
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#28
Tak jsem to prolezl .. a místy mi to nějak nesedělo, brakovi pošlu screeny soukromě abych neodhlalil superuberturbomegacool tajne screeny Smile

chybička se vloudila, ja si nepřepsal klienta v prefixu, tak se mi spouštěl starší Smile
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#29
Adrabský důl je spuštěn! V nejspodnějších patrech ale kopejte jen na vlastní nebezpečí Smile.

Následujou noob dungy pro začínající orky a jinou verbež.
Odpovědět
#30
Skvělá práce, akorát tím dolem jsem lehce zklamán, ostaně jako všemi doly kde se neda makrovat. Opravdu je rozdíl v dole kde se dá makrovat, večer pustím film, zapnu makro a za dozoru mi během 2h projde baglem přes 400 hromad. V dolech kde se musí kopat ručně to je sotva 100, přičemž výtěžnost krom železa se téměř neliší, dokonce jedna velmi důležitá surovina alá illmenit tam nepadá vubec.

+musel jsem si sehant člověka, který to tam za mě vyseká, tak bych čekal že v tomhle bole prostě bude výtěžnost opravdu velká
+za ty žebříky dostaneš pohlavek, jak si tam mám natahnout naklaďaka anižbych RP krvácel Biggrin

Opravdu v tomhle dole, kde suroviny musím vytahovat osobně bez naklaďaku, být napozoru před monstry a nemožnost pořadneho makrovaní (uzke, točité chodby) bych čekal, že tam z celého patra naberu nějakou větši hromádku surovin.

Každopádně i tak palec nahoru, skvělá práce, jen doladit detaily Smile
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#31
Makrování jsem nebral v potaz a ani nevím, jestli bych měl. Nicméně s dalším patchem se může důl rozšířit - když si to odkopete.

Výtěžnost možná ještě upravím, momentálně je ve spodním patře ta defaultní. Opakuji výtěžnost, ne nastavení dropu jednotlivejch rud Smile.
Žebříky se daj nahradit schodama, nebo přímo dřevěnejma rampama když si je postavíte. Nicméně budete muset čekat do patche.

Ale co by jsi chtěl, je to důl na drsném severu Wink.
Odpovědět
#32
Patch vám udělám klidně rychle, až budete potřebovat. Teďka trval dlouho, protože se napřed čekalo, až všichni vše dokončí, pak se udělal patch a já jsem odjel na 16 dní dovolené, jenže tam byl bug, takže se muselo revertovat.. po mém návratu se teprve řešily ty bugy. Takže reálně jde patch udělat mnohem rychlejš, teď posledně byly ty okolnosti bohužel dost nepříznivý.

Co se týče výtěžnosti, pokud vyšší, dával bych to fakt jen o fous a max. třeba u 1-2 druhů. Taky se obvykle vyvažuje snížením dropu něčeho jinýho ("padá tu víc železa, ale málo stříbra"). Už jen třeba drop zlata a stříbra a podobně vzácných věcí není v každém dolu, takže už i ten vhodný výběr rud k dropu je výhodou sám o sobě, pokud tam takové rudy padají. Každopádně ideální je, když nepadá v dole úplně všechno.
Co do množství a druhů dropnutý rudy není myslím nutný hned rozhodit zbytek systému jedním nestandardním dolem, natož pokud bude jen pro jednu rasu. Biggrin To už nám trošku zavání tím, že se pak rasy budou předbíhat, "kdo má lepší" a ten systém jde do kytek. Na ty dropy byly dokonce Excel tabulky, takže to bylo nastavený trochu "vědečtěji", než "něco tam hodím" nebo "já mám dojem" nebo "pro lidi/elfy/orky/trpaslíky jen to nejlepší".

Cíl je ten, aby nevznikl "favorizovaný důl", do kterého chtějí úplně všichni, protože proti všem ostatním dolům je to top. Ano, máte svůj oblíbený důl, ale občas musíte zajít i jinam, abyste pokryli spotřebu/odlišné dropy.
O to horší, pokud se do něj reálně dostane jen jedna rasa, nebo pokud vás odtamtud budou vyhazovat, protože nejste z jejich gangu.
A - samozřejmě - informace o dropech v konkrétním dole by neměly být veřejný. Není tomu tak u žádnýho z dolů, pokud vím. Ke schopnostem kopáčů má taky patřit to, že si to "vysledujou". Jinak by ten mining byl přesně jen o puštění makra a ztrácí se částečně i ta přidaná hodnota odlišných dolů.
Odpovědět
#33
Ten důl je volně přístupný všem rasám, nikde žádní guardi u vstupu nebo podobná blbost. Ovšem když tam narazíte na nějakýho Bumhuga, kterýmu neprojevíte úctu, už není můj problém Biggrin.
Jinak jsem všechno nastavoval právě podle těch tvých excelových tabulek, s tím že jsem něčemu lehce zvýšil drop a jinému snížil. Klidně na to ještě mrkni a hoď mi návrhy na úpravu. Důl jsem nastavoval snad kdysi jen jednou, takže by to kontrolu klidně chtělo.
Odpovědět



Skok na fórum: