Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rasové perky Gnóma
#1
Upozornění: Debata o budoucnosti, ne o příštím týdnu!

Pojďme si popovídat o tom, jak si představujete rasové perky Gnóma a o jejich vývoji.
Rasové perky bude soubor perků, které postava dostane do vínku při vytvoření. Dostane je na 1. úrovni a bude jen na ní jestli do nich časem vrazí perkovní body.
Takže... co by to mělo být?

1, Iluzorní magie
Každý gnóm bude moci seslat omezený repertoár kouzel, které ale budou maximálně pěkným grafickým efektem.
2, Věda - zvýšení stropu u skillů okolo alchymie, léčení a jemné výroby (drátenictví)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#2
Gnómí čich - schopnost prokouknout iluze, bonus do všímavosti
Znalec bylin - vyšší výtěžnost při sběru rostlin
Ateismus - odolnost proti prokletím a uhranutí
Obratný zloděj - nějaké% zdarma do dovednosti kradení, nebo pasti
Trpasličí řeč - (pokud budou jazyky)
Odpovědět
#3
Ateimus by mel davat postihy i do kladnych modliteb. A mam za to ze gnomove nejsou ateisti jako takovi, jen sveho boha uctivaji jinak (napr. praci misto modleni). Nebot sveho boha majiSmile
Odpovědět
#4
Boha mají, ale kašlou na něj... já vím.. použil jsem špatný pojem, už se to tu kdysi rozebíralo.
Odpovědět
#5
Hafe, on se ten ateismus asi opírá hlavně o jediný oficiální manawydanský text o Garlovi, podle kterýho odhlasovali, že z potkání derivace a intergrálu na mostě vyplývá neexistence bohů a jako jsou hlavní víru odhlasovali nevíru v bohySmile
I když, tohle bych neřešil ani tak rasovým perkem, jako plným zprovozněním systému víry.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#6
On ma existovat script ktery prideli tag "ateismu" kdy dotycny je zcela imunni na modlitby, at kladne, nebo zaporne. Kdyz popiras zrejme, nebudes z toho profitovatBiggrin
Odpovědět
#7
[/align]V prípade ateismu nielen imunitu voči kliadbam a požehnaniam, ale aj ignorovanie kliatieb a požehnaní na niekom inom a voči niekomu inému.

Bolo by to síce komplexné ale oflagovať by to šlo.
Schopnosť nahradiť herbár perkom.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#8
Gnom je zdatný kouzelník a vynálezce (předpokládám že gnom je kouzelník, nebo alchymista)
umí zacházet mistrně s elementy, iluzí, kuší (prakem), sbírat rostliny a míchat lektvary. Něco se může zdát mírně nadsazené, proto je to diskuze a doufám že něco by mohlo dále inspirovat. Třetí a čtvrtý stupeň perku jsem zvyšoval o 10% oproti 5 % aby byla snaha učit se perky až na čtvrtý stupeň, z mého pohledu se nevyplatí jinak dávat 4 body na naučení posledního stupně, který zvedá dovednost stejně jako perk na prvním stupni. To je podle mě lepší naučit se místo čtvrtého stupně úplně jiný perk na druhý stupeň za 3 body.

Velmistr elementu
o 5, 10, 20, 30 % větší poškození (3 a 4 stupeň je zvýšený protože stojí mnohem více bodů perků, někomu se může zdát bonus příliš vysoký, ale oproti klasickému perku to je na čtvrtém stupni o 10 procent, průměrné kouzlo na 30 lvl zraní za 50 životů a s perkem na čtvrté úrovni by to dělalo 65 živitů)

Iluzinonista--kouzla založená na astrologii a iluzi jsou mnohem větší, silnější a přesvědčivější, větší zdi s menší šancí na rozpoznání iluze, více obrazů v zrcadlovém obrazu, lepší rozmazání.... K dovednosti astrologie a proměny se připočítává bonus 5, 10, 20, 30%, je to bonus který nezvedá cenu za každé další procento, ale připočítá se až do výsledné cifry, takže pokud budu mít perk na 2 urovni = +10bodů a dovednost na 38, postup mě bude stát dva body i když budu mít celkově dovednost na 48 bodech, kde by stál 3. body. Dovednost by měl 38 (48) body při zvyšování by se počítaly z 38 a kozla z 48.
1 - 20 % 1 bod
21 - 40 % 2 body
41 - 60 % 3 body
61 - 80 % 4 body
81 - 100 % 5 bodů

Rodová zbraň(malá kuš,prak)- i nebojová rasa jako gnom by měl šanci zasáhnout a více zranit s těmito zbraněmi. (o zbraních moc nevím, takže bonusy by musel sepsat někdo jiný), gnom je zběhlý v používání těchto zbraní, takže od prvního stupně perku může kouzlit a dělat různé činosti s toto zbraní v ruce.

Vědátor-zvýšení stropu u skillů okolo alchymie, léčení a jemné výroby (drátenictví) body by se přičítávaly stejně jako u iluzionisty, bonus by nezvedl cenu za každé další procento, ale připočítal se až do výsledné cifry při použití dovednosti.
Magnus- gnom
Draken- ork čáryfuk
Odpovědět
#9
bonus 30% do skillu mi připadá až moc veliký (umožní to ušetřit veliké množství bodů (kolem těch 140?), jelikož maximum skillů by stejně asi zůstávalo na 100%... jen taková připomínka...
Když potkáte člověka, který tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on sám.
Odpovědět



Pravděpodobně související témata ...
Téma: Autor Odpovědi: Shlédnutí: Poslední příspěvek
  Rasové perky Trpaslíka Whitey 10 16 711 15.04.2010 v 17:51
Poslední příspěvek: Kalear

Skok na fórum: