01.05.2016 v 14:40
Hele já bych souhlasil s tím že by se ten lvl cap zvedl na těch 40, ale udělal bych to tak že by expové požadavky po 35 byly náročnější, na lvl 35 lze dosahnout hodnoty skillů na 100, nemohu si pomoct, ale dalších 5 lvlů by neskutečně posílilo Mága a Kněze kteří narozdíl třeba od warů mají více skillů pro více druhů zaměření, udělá to podle mne třeba mága ještě univerzálnějšího, já osobně bych hned věděl na svém buildu kam ty body vrazit, ale u mého wara třeba bych to asi narval do Anatomie, jelikož žádný jiný bojový/podpůrný skill war nemá, leda bych chtěl mít wara co používá 2 druhy zbraní, to mi ale nepříjde jako moc dobrej build a ani nevím jestli bych tu 100 druhého zbraňového skillu za těch 5 lvlů dal. U hrancla bych to asi narval do ochočování/znalosti zvěře abych si zvýšil šanci na rychlejší ochočení Grizzlyho, jinak tam také nemám žádný podpůrný skill do boje.
Jako na jednu stranu mi to přijde fajn ten cap zvýšit, ale na druhou stranu si myslím že nejsou vybalancovaná povolání. Každopádně dal bych tam ty větší nároky na expy, ať teda se hráči snažej když chtějí mít silnej build a nemaj to za měsíc vyexpený.
Jako na jednu stranu mi to přijde fajn ten cap zvýšit, ale na druhou stranu si myslím že nejsou vybalancovaná povolání. Každopádně dal bych tam ty větší nároky na expy, ať teda se hráči snažej když chtějí mít silnej build a nemaj to za měsíc vyexpený.