06.07.2010 v 20:41
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Rozhodl jsem se o podobě další fáze Boje o Cypronu.
Pro velký odpor ze strany ne-Pvp hráčů se ponese dál v současném duchu, tj. pořádáním různých akcí a eventů.
Cyprona je vyčištěna od různých nekalých živlů. Pokud snad někdo zbyl, pak brzo zmizí a nebo již nepozvedne ruku proti novým pánům. Nastal čas na nové čištění - ale už ne mečem a magií, nýbrž sekerou a krumpáčem. Je na čase Cypronu znovu osídlit!
Po vyčištění a základní opravě Cyprony (cesty apod.) mají tři cechy přihlášené do BoC právo určit si kde bude stát jejich sídlo (SF, GORA, Normek), zatím v podobě pouhého stanu a pár truhel.
Po postavení těchto sídel každá gilda určí svůj Projekt na příští dva týdny. Projektem může být cokoliv relativní k Cyproně, od opravy hradeb, čištění okolních lesů, přes kopání studny až po vylepšování vlastního sídla.
Tento projekt se pokusí během 14 dnů realizovat za asistence RT (interval může být upraven podle vytíženosti členů RT). RT má ode mne návrhy různých alternativ, jak postupovat - např. pokud půjdete stavět dřevěnou boudu a nebudete chtít těžit dřevo, lze se domluvit na nejrůznějších alternativních způsobech jeho získání. (tím ale nemyslím okradení konkurence !)
Po dokončení projektů dojde k jejich posouzení. Určitý počet členů RT zastupující různé kasty obyvatel Cyprony (chudina, střední stav, vyšší stav, možná ještě někdo) a posoudí vliv projektu na jejich kastu. Např. projekt "vymýcení a úprava farem pro bezzemky" nadchne chudinu (děláte to pro ně), ale totálně znechutí vyšší stav (přišli o pozemky které teoreticky mohli být jejich). Hodnocení každé kasty se bude pohybovat pouze +1(líbí), 0(netýká se nás) a -1(nelíbí).
Takto to bude pokračovat dokud RT neusoudí že je Cyprona hotova.
Vítězem pochopitelně bude gilda s největším vlivem na město. (jednotlivé kasty se zprůměrují)
Hlavním rozdílem popsaného systému hodnocení proti původní Prestiži je že hodnotí nezávisle na sobě min. tři členové týmu, každý ve své "kategorii". Změnil se také způsob výběrů eventů, již to nebudou různé akce různých členů ale cílené eventy podle volby gild.
PS: Stavba vlastního sídla v rané části této fáze pravděpodobně obdrží -1 u všech, protože si řeknou "ti myslí jen na sebe, a ne na Cypronu!".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
06.07.2010 v 20:55
Hodnocení:
62
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Možná by se hodilo trochu konkretizovat jednotlivé cílové skupiny. Nejvíc bude asi chudých bez domova na pokraji vyhladovění, ale vypíchnout jak je silná/početná komunita tamních řemeslníků a obchodníků (střední třída) a vypíchnout konkrétní NPC šlechtice/vyšší třída. Aby se dalo taktizovat a vědělo se na koho se obrátit a s kým o čem jednat.
Prostě aby se nejednalo o příliš imaginí a neurčité prostředí, ale aby se vědělo s čím je možné počítat a jak s tím kalkulovat.
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
06.07.2010 v 21:16
Hodnocení:
147
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nejsem si jist, o jakých obyvatelích zde mluvíme. Po dobytí města a vyvraždění všeho živého jde o mrtvé město, žádní Cyproňané nejsou. Mluvíme tedy o Ishařanech, jako dosud? Pokud ano, vidím to jako příležitost konečně detailně zpracovat strukturu Isharu (konec náhodným questovním NPC).
A druhá otázka - jde už o konečný návrh? Mohlo by se zdát, že teď jsme na řadě my, abychom spustili velké haló, vyhrožovali odchody a vystoupením z BoC v naději, že se pod nátlakem podmínky opět upraví, tentokráte směrem k nám -> myšleno s nadsázkou, ale je myslím jasné, co chci říct.
Nicméně bych rád ocenil Whiteyho nekonečnou trpělivost a téměř nepochopitelnou chuť nevzdat to a vymýšlet zábavu pro hráče.
06.07.2010 v 21:23
Hodnocení:
7
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Zapojeni novych cechu je v teto fazi jiz vylouceno ?
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
06.07.2010 v 22:05
Hodnocení:
26
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Mě se to moc nelíbí... plánování projektů je fajn, dokud se nápady nezačnou moc křížit a oproti původnímu návrhu mi to připadá jako prosté makrování někde v lese a navážení surovin...
Tedy lepší nějaká dějová linie než žádná, ale Poutník to vystihl docela dobře.
06.07.2010 v 22:19
Hodnocení:
41
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Sakra, nemuzem se jeste nejak prihlasit? :/ zrovna sme zacli trosku hrat predtim to moc neslo :-D
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
06.07.2010 v 23:38
Hodnocení:
326
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Fakt nakopat vas do prdele. Cokoliv se vymyslim, tak to zase ti nejvetsi kriklouni jen dokazou poplivat.
07.07.2010 v 00:02
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(06.07.2010 v 20:55)Rygos napsal(a): Možná by se hodilo trochu konkretizovat jednotlivé cílové skupiny. Nejvíc bude asi chudých bez domova na pokraji vyhladovění, ale vypíchnout jak je silná/početná komunita tamních řemeslníků a obchodníků (střední třída) a vypíchnout konkrétní NPC šlechtice/vyšší třída. Aby se dalo taktizovat a vědělo se na koho se obrátit a s kým o čem jednat.
Prostě aby se nejednalo o příliš imaginí a neurčité prostředí, ale aby se vědělo s čím je možné počítat a jak s tím kalkulovat. Nic konkretizovat podle me neni treba. Kazda ze skupin ma svuj hlas o stejne vaze. Skupiny jsou zde ve veci hodnoceni, pokud se na nekoho bude potreba "obracet", bude to uz samozrejme na konkretni postavu, coz se zaridi operativne. Zatim to proste berte jako standardni vrstvy obyvatelstva, ktere maji svoje logicky opodstatnene zajmy (na to nepotrebujete nic konkretizovat, tyhle zajmy jsou v podstate nezavisle na casoprostoru).
Myslim, ze to chapete chybne. Ono vubec neni treba rict, ze chudinu tvori Pepik s Karlem a jejich rodiny + dalsich 50 rodin, ze se maji vcelku dobre, ale v zime a na podzim maji hlad, zatejka jim do domu a je jim zima na nohy, zatimco slechticke rody jsou ty a ty, navzajem jsou spolu v dobrem vztahu/ intrikuji proti sobe/ ignoruji se a stredni trida je takova a makova, ma velky vliv na politiku a ekonomicky potencial.
Zadne konkretni osoby z danych skupin neni momentalne treba "vypichnout". Pokud se pletu, Whitey me opravi, ale myslim, ze az (pokud) bude treba, konkretni osoby, vcetne jejich pozadi ( ) vam predstavime.
PS: Dam priklad z minulosti, kdyby se na nej aplikovalo toto hodnoceni misto Prestize:
GORA postavi most k Cyprone
- stredni trida (obchodnici): +1 (to sme radi, obchodu to pomuze)
- chudina: 0 (hlavne, aby tam nezacali vybirat myto)
- slechta: -1 (musime si na ne dat pozor, dneska to je most, zitra to bude pevnost a pozitri nam zacnou kecat do politiky)
SF otevre nocleharnu
- stredni trida: -1 (ted budou nase hostince prazdne, kdyz se kazdy muze vyspat zadarmo)
- chudina: +1 (vazne je to zadarmo?)
- slechta: 0 (hlavne ze se luza bavi a nezatezuje nas svymi problemy a stredni trida, ktera se ekonomicky vzmaha, prijde aspon trochu zkratka.. ale jinak je nam to jedno)
To je jen pro ilustraci, zjednodusene, konkretni body a hodnoceni pisu zfleku, takze netreba oponovat konkretni komentare a body.
07.07.2010 v 05:31
Hodnocení:
88
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ja by som povedal že je to skvelá príležitosť postaviť mesto podla návrhu hráčov. Z vlastnej skúsenosti viem že to má potom dlhodobý pozitívny dopad na celkový chod mesta a lepšie sa hodnotí význam všetkých budov a podobne.
07.07.2010 v 15:28
Hodnocení:
62
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Stig:
No a to je právě to co mi "vadí".
Jak chceš naplánovat postup když nevíš nic o prostředí? Když se plánuje politická, marketingová, vojenská, prostě jakákoliv kampaň, první a většinou nejdůležitější je provést průzkum. Zjistit jaký je prostředí a z čeho se skládá a co ho tvoří, jaké maj vzájemné vazby a potřeby aby se dal naplánovat ideální postup/plán/strategie.
Takhle se bude nahazovat na slepo. Co mám postavit, když nevím co město potřebuje? Co mám přivézt za zboží/nástroje/suroviny, když nevím čeho je ve městě nedostatek? Jak mám vědět na kterou skupinu/třídu obyvatel zatlačit/podplatit/usmlouvat, když nevím v jakým jsou poměru vlivu?
Chybí mi tam větší podrobnosti o pozadí toho jak to ted v Cyproně, ve městě jako takovém je. Ideální by byl krátký příběh ve kterém by se osvětlilo dění v současné Cyproně.
Podle mě museli mít banditi v Cyproně kontakt na vysokém místě (např. šlechtic), pokud ne museli by ho odstranit aby tam mohli vůbec převzít vládu. Co se stalo se šlechtou a jak se stavěla k okupaci města? Proč nezasáhla? Kolaborovala? Jak to vidí obyčejní obyvatelé města? zlynčovali obyvatelé zaprodané šlechtice po tom co zbojníky vyhnali "Isharští hrdinové"? Jaký je stav města? Podle toho co jsem viděl je město naprosto mrtvý a naprosto vyrabovaný - ve městě je po zimě hladomor a lidi se perou o kůrku suchého chleba? Jsou problémy s dodávkami jídla? Ovládají zpustošené město nějaké zlodějské/překupnické nebo jiné gangy? (většinou to tak bývá pokud není systém dost silný a v Cyproně bude vládnooucí třída asi hodně rozprášená, jestli bude vůbec po tom co se tam stalo).
Prostě nastínit Cypronu jako fungují (v obrazném slova smyslu) město po zdrcující válce a několikaleté okupaci tou nejhorší chátrou. Říct, tady máte město a nepopsat po RP stránce co a jak se tam vlastně děje mi přijd nedostačující.
A v neposlední řadě, jak naznačil Poutník, je třeba ujednotit koncepci města a důležitých NPC a udělat jí čitelnou a věrohodnou. Né, že se budou dělat NPC pro konkrétní akce až když je bude třeba a budou se dělat "na koleni" improvizací v danou chvíli. Za dva dny udělá pak jiné GM podobné NPC na podobném postu ikdyž už vlastně jedno takové je, ale není to veřejně známo.
Jednotný koncept "fungující" (v tuto chvíli skomírajícího) města, který bude mít k dispozici každé GM. Nastínit vztahy mezi důlezitými NPC, jejich charalteristika, ambice a zájmy.
Vlejt trochu života do světa aby to nebylo tak statický a přespříliš imaginární.
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
07.07.2010 v 16:54
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Vzhledem k tomu že se tento koncept příliš neliší od původního tak tohle není diskuse, ale oznámení věcí budoucích.
Není možné vládnout prázdnému městu - výdaje za údržbu města jsou astronomické. Za chvíli by tu zbyla pouze nuzná chýše "pánů Cyprony" obehnaná nízkým valem rozpadlých hradeb, spojená úzkou vyšlapanou pěšinkou s Isharem.
Cyprona není mrtvým městem, a hráči nejsou jediní obyvatelé Manawydanu. Jsou tu lidé kteří sídlili v Cyproně před pohoromou a teď by chtěli zpátky do svého právoplatného domova - nejčastěji šlechta a střední třída, která se bude pokoušet uplatňovat právo na své pozemky v Cyproně. Je tu Ishar a okolí přeplněné nuzáky, pro které už prostě není místo, a kteří touto dobou začínají budovat slum kolem městských hradeb uvolněné Cyprony. Pravděpodobně i spousta Isharských občanů cítí příležitost "začít znova" a balí si svých pět švestek.
Adepti na pány Cyprony jsou hned tři - jsou to cechy účastnící se BoC. Aby měli komu vládnout musí si obyvatele Cyprony naklonit. Bez poddaných není vláda ani město.
Kasty budou:
Chudina - převážně nuzáci kteří nemají kam jít, ani co strčit do huby. Živí se sběrem po lesích, farmařinou na malých políčkách nebo stále rostoucí drobnou kriminalitou.
Střední stav - řemeslníci a obchodníci. Co je dobré pro obchod je dobré i pro ně.
Vyšší stav - pán města nevládne každému občanu zvlášť, vládne šlechtě. A šlechta obstarává ten zbytek, včetně údržby a placení daní městu. V zájmu šlechty je získat nové pozemky a moc v Cyproně, nebo přesvědčit nové pány aby uznali jejich dědičná práva na pozemky před Pohromou.
Kněží - v jejich zájmu je pochopitelně šířit víru, a pokud možno získat pro ni Cypronu.
Bližší informace o kastách a jejich zájmech můžete zjistit sami ve hře, RT ode mne dostal pár návrhů jak to udělat a na spoustu dalších jistě přijdou sami. Jen chvilku vydržte než se dohodnem kdo koho bude zastupovat a jaké ty vztahy vůbec jsou
Nové gildy smí do BoC vstoupit pouze se souhlasem starousedlíků, tj. SF, Gory a Normku. Se vstupem každého nového celku musí souhlasit všichni tři.
Pozor, nadále platí že spolek musí mít minimálně tři členy, z toho jednoho řemeslníka, a že jeden hráč se může účastnit pouze jednou postavou. Nelze mít v BoC víc než 1 postavu, i kdyby byly v různých gildách.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
07.07.2010 v 17:23
Hodnocení:
173
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Smazano aby se tu nerozjelo něco co sem nepatří.
-------------------------------------------------
Pokud bude chtit do BoC vstoupit nova gilda tak si to napiste do svého vlastního topicu prislušné gildy a uplně nejlepší bude,když si tohle domluvíte v RP ve hře a neřešit všechno přez WCH a Forum....
07.07.2010 v 17:24
Hodnocení:
62
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Whitey:
Takže obyvatelé co žili v Cyproně v područí zbojníků a nájezdníků jsou buďto mrtvý, utekli a nebo je to zanedbatelný počet a to s čím se kalkuluje jsou uprchlíci, kteří do města průběžně proudí z Isharu a okolí a opustili město před pohromou? Chápu to dobře?
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
07.07.2010 v 19:09
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
V Isharu a okolí je momentálně kompletní populace z celého kontinentu, respektive ta část která přežila.
Kdo všechno proudí do Cyprony jsem o post výš napsal: Původní obyvatelé kteří chtějí co bylo jejich, nový obyvatelé kteří cítí příležitost.
Zaujala mě varianta smlouvání, potažmo politikaření a pletichaření. Není ale možno "smlouvat s kastou" protože nemůžete obcházet každého jednotlivě a ptát se ho na názor (viz. já versus hráči ). O něčem jednat půjde až časem, až se při eventech spojených s projekty vyvrbí některý NPC charakter ovládající aspoň část dané kasty.
Závěrem oznámení které mi vypadlo: Eventů spojených s konkrétním projektem se budou moci účastnit pouze členové gildy která projekt vyhlásila, maximálně s výpomocí lidí které si gilda pozve (pořádající GM může rozhodnout jinak). Ostatní hráči budou požádání o odchod, při neuposlechnutí jailováni až do konce eventu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
23.07.2010 v 19:57
Hodnocení:
147
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
23.07.2010 v 19:57
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27.07.2010 v 11:09 od Poutnik.)
Autor v rámci OOC napsal(a):Projekt Semper Fidelis #4; fáze oživení infrastrutury; první krok: zásobování; zprovoznění mlýna a výstavba pekárny
Dopis z 23. Toru, adresovaný staviteli Brennanovi, toho času najatého cechem Semper Fidelis, doručený jeho pomocníkem Diedrikem
Vážený mistře,
jsem rád, že stavby probíhají podle plánu. Po dokončení současných prací mám pro tebe a tvé pomocníky další činnost, a to sice zprovoznění mlýna u osady a předně pak výstavbu pekárny.
Jak jistě víš, otázka zásobování je kritická, proto je toto záležitost nejvyšší priority. Není žádným tajemstvím, že oblast mezi osadou a Cypronou je plná obilných polí, proto se mezi tím, co bude probíhat výstavba, hodláme zaměřit právě na ně. Některá pole potřebují jen trochu péče farmářů a několik lahviček zhouby škůdců, jiná ovšem bude třeba znovu osadit. Nicméně to samozřejmě není tvá starost, plánuji najmout několikero v této oblasti zkušených řemeslníků a osobně o celou věc postarat.
Ukázal jsem Diedrikovi, vše potřebné, tedy mlýn i budovu, ve které bude stát pekárna. Jde o dřevokamennou svatbu o dvou poschodích, předně bude třeba znovu postavit schodiště, opravit stěny a zasadit dveře. Ve mlýně půjde dle všeho jen o maličkosti.
Helm při vás,
Kristián Akkonský, První z Ochránců
Toho času pod záštitou Semper Fidelis
Autor v rámci OOC napsal(a):Relevantní informace:
1849 1672 - budoucí pekárna
1615 1689 - mlýn
1697 1654 - 2 pole k osazení
1639 1647 - 1 pole k oživení
1606 1636 - 2 pole k oživení
1608 1676 - 2 pole k oživení
24.07.2010 v 15:39
Hodnocení:
147
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
24.07.2010 v 15:39
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 24.07.2010 v 15:39 od Poutnik.)
Autor v rámci OOC napsal(a):Projekt Semper Fidelis #5; fáze vyklízení Cyprony, poslední krok: škůdci; vymýcení krys a vlků
Autor v rámci OOC napsal(a):RP text v topicu Semper Fidelis (zde). Jedná se o poslední odstavec.
Záměrem SF je jednoduše tak dlouho vybíjet agresivní i neagresivní spawny ve městě, až budou zregulovány, popř. třeba i zrušeny. Doufáme, že to bude fungovat, nebo nám bude nabídnuto nějaké jiné vychodisko.
24.07.2010 v 20:56
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Dopis doručený do rukou Kristiána Akkonského
Vážený pane Kristiáne,
vaši poslední zprávu jsem přijal a probereme ji později. Nepříjemná událost ovšem přerušila práce na posedu a obávám se, že bude bezpodmínečně nutná vaše přítomnost zde. Více vám snad řekne můj pomocník, který se momentálně zotavuje u ohně v Cyproně, nedaleko lazaretu.
S pozdravem,
Brennan, stavitel
27.07.2010 v 00:20
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Rád bych požádal zástupce či členy ze tří zúčastněných spolků v BoC, kteří tak ještě neučinili, aby zde vyhlásili do 7 dnů své záměry (projekty dle požadavků) ohledně aktivit/ neaktivit v Cyproně, ať víme, s čím počítat. Pokud se nadále nechcete aktivně účastnit, některá vaše dříve vyhlášená práva mohou být dotčena v zájmu hry (nicméně pokud nemáte a nehodláte mít ingame aktivity v Cyproně, nevidím důvod, proč by vás to mělo znepokojovat). Mlčení znamená neaktivitu.
27.07.2010 v 03:17
Hodnocení:
14
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Pro Stiga vynatek z pravidel:
Po vyčištění a základní opravě Cyprony (cesty apod.) mají tři cechy přihlášené do BoC právo určit si kde bude stát jejich sídlo (SF, GORA, Normek), zatím v podobě pouhého stanu a pár truhel.
--------------------------------------------------------------------------------
Po postavení těchto sídel každá gilda určí svůj Projekt na příští dva týdny. Projektem může být cokoliv relativní k Cyproně, od opravy hradeb, čištění okolních lesů, přes kopání studny až po vylepšování vlastního sídla.
Ani jedno sidlo nestoji.. nikde neni napsano, ze jiz k zakladnim opravam doslo.. spis nedoslo.. Takze nechapu proc nam davas nejaka ultimata, kdyz dana pravidla dodrzujeme. Az bude stat sidlo, budou vyhlaseny projekty. Zatim ale cekame az bude mozne si urcit kde se postavi sidlo, jakym zpusobem se bude stavet........ nikdo nic nevi. Dale cekame jak bude vyresen problem s pristupem do sidla u cechu, ktere prohraji BOC a vitez da jejich cleny na BL u strazi??? Jak je vyreseno placeni - neplaceni najmu? Investice vlozene by se nemely nikde ztratit ze? A pokud je zamyslen opak, potom by nejake staveni sidla postradalo smysl.. Je zde spousta otazniku a odpovedi zadne. Muj prispevek na toto tema pred casem nekdo vymazal. Asi se nehodil..
27.07.2010 v 05:32
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Pravidla samozrejme znam, nevidim v tom zadny rozpor, v pripade, ze si prectes cely prvni prispevek. Snazim se zjistit, jak se veci maji, jestli to, ze nektere spolky jsou videt vice a nektere mene je jen muj pocit, zamer spolku ci co. Pokud z pohledu RP nejste v oblasti aktivni po urcity cas, ma to sve nasledky, stejne jako kdyz budete neco delat kazdy den.
"Po dokončení projektů dojde k jejich posouzení.
(..)
Např. projekt "vymýcení a úprava farem pro bezzemky" nadchne chudinu
(..)
Stavba vlastního sídla v rané části této fáze pravděpodobně obdrží -1 u všech, protože si řeknou "ti myslí jen na sebe, a ne na Cypronu!"."
=> Stavba vlastniho sidla je projekt
- Zadost znela, "aby zde vyhlásili do 7 dnů své záměry (projekty dle požadavků) ohledně aktivit/ neaktivit v Cyproně" - cili klidne mi napiste, ze hodlate opravovat cesty a nedelejte si hlavu s tim, jestli tomu budem rikat projekt, nebo ne, to je podruzne. Pri konfirmaci vasich zameru z nasi strany bude vzdy uvedeno, zda je to nahlizeno jako projekt, nebo ne, aby nedoslo k nejakym nesrovnalostem.
- Proc davam ultimata jsem jiz vysvetlil v puvodnim prispevku.
- Osobne stavbu sidla rozhodne nenarokuju k rozjeti systemu projektu. Tez nenarokuju, aby byla cela Cyprona opravena, opravujte si klidne co chcete a prubezne, podle vasich priorit (nikdo po vas nechce, aby ste opravovali nevestinec, nez zaridite infrastrukturu). Nicmene pokud chcete rozjet ihned stavbu sidla, proc ne, zacnete klidne hned. K zakladnim opravam jiz dochazi, stejne jako dochazi (doslo) k planovani prvnich staveb (projektu). Toho si mohl kazdy, kdo ma v oblasti zamery, povsimnout (a vsimli si toho i ti, kteri tam zamery nemaji).
Rozhodne sem si nevsiml, ze "nikdo nic nevi" a ze je duvod na neco cekat - nekteri to tak neberou.
- "problem s pristupem do sidla u cechu, ktere prohraji BOC a vitez da jejich cleny na BL u strazi" RT ma vzdy posledni slovo, jak bylo uvedeno. Pokud by se vam stala takovato nesmyslna krivda, rozhodne bude pripadne zakroceno.
- "Jak je vyreseno placeni - neplaceni najmu?" Mel sem za to, ze sidlo melo byt odmenou pro spolky zucastnene od zacatku do konce. O placeni najmu jsem nic necetl. Rozhodne dukladne proverim, zda se moje predstava shoduje se zbytkem RT..
- Pokud mate dalsi otazky, je na miste je pokladat, ne tise cekat buhvinaco.
A priznam se, ze tvuj smazany prispevek jsem pravdepodobne necetl. Jestli ho nekdo smazal, zrejme byl opravdu z nejakeho ohledu nevhodny, vetsinou jsou mazany pouze prispevky utocne ci offtopic.
Neni zadny duvod k neaktivite a jsem rad, ze v pripade, ze byl, tak jsme zapracovali na jeho odstraneni.
Pokud tedy mohu prosit, bez ohledu na to, zda jsou nejake dalsi dotazy nebo ne (muzeme je vyresit behem jednoho dne ci prubezne):
Rád bych požádal zástupce či členy ze tří zúčastněných spolků v BoC, kteří tak ještě neučinili, aby zde vyhlásili do 7 dnů ode dneška (dnes=27.7.2010) své záměry (eventuelně rovnou projekty dle požadavků) ohledně aktivit/ neaktivit v Cyproně, ať víme, s čím počítat. Pokud se nadále nechcete aktivně účastnit, některá vaše dříve vyhlášená práva mohou být dotčena v zájmu hry (nicméně pokud nemáte a nehodláte mít ingame aktivity v Cyproně, nevidím důvod, proč by vás to mělo znepokojovat). Mlčení znamená neaktivitu.
|