04.07.2012 v 06:33
SVN 758: Došlo k úpravě pravidel pro taktický pohyb na bojišti. Pohybující se postava již nebude posouvána (ani dopředu, ani nazpět), ale automaticky se tak vystavuje při boji z blízka riziku vyššího zranění (jako kdyby neměla kam ustupovat).
Tato změna řeší obecně problémy "resyncu" během boje, proto prosím o testování a odezvu na fóru (ať už pomocí PM, nebo v tématech k tomu určených).
SVN 759: Dodatečná úprava pravidla pohybující se postavy, na základě prvních reakcí. Prodloužena doba od posledního kroku, po kterou se postava považuje za "pohybující se" (ochrana proti menším lagům).
Tato změna řeší obecně problémy "resyncu" během boje, proto prosím o testování a odezvu na fóru (ať už pomocí PM, nebo v tématech k tomu určených).
SVN 759: Dodatečná úprava pravidla pohybující se postavy, na základě prvních reakcí. Prodloužena doba od posledního kroku, po kterou se postava považuje za "pohybující se" (ochrana proti menším lagům).