16.12.2010 v 10:37
Nová verze klienta je venku, obsahuje následující změny a opravy:
- Lišta boostů (Buff Bar)
. + Možnost zobrazit/schovat lištu boostů v rozšířeném statusu postavy
. + Možnost zobrazit/schovat lištu boostů v nastavení
- Přezbrojování
. + Makra na přezbrojení či odzbrojení své postavy
- Možnost zprůhlednit záložky postav a batohy v nastavení
- Podrobnější informace o průběhu generování souborů pro rychlé spuštění
- Zrušení resyncu v průběhu boje
Hlašte případné chyby!
Přezbrojování:
- v paperdollu postavy jsou nyní na levém horním rámu římské číslice I, II, III a IV. reprezentující skupiny vybavení (equip set)
- přetažením věci na tuto číslici dojde k aktivování dané skupiny a zařazení předmětu do výbavy
- přepínáním mezi výbavami si postava sundavá/nandavá, co má v dané skupině zařazeno.
- Jeden konkrétní předmět může figurovat ve více skupinách.
- Předměty se snaží vytlačit předchozí nasazené předměty ve stejném layeru.
- K dispozici jsou makra Přezbrojení, kde lze vybrat skupinu, která se má nasadit, nebo volba "Shodit výbavu", která uklidí do batohu všechny věci v aktuálně vybrané skupině.
Do budoucích verzí pro přezbrojování ještě chystáme:
- zobrazení skupiny (co obsahuje) s možností vyřazení předmětu ze seznamu
- zrušení skupiny (její vyprázdnění)
- optimalizace odstraněním sundání/nandání stejného předmětu, pokud existuje v předchozí i nově použité skupině vybavení
Uvítal bych, kdyby pro přezbrojování někdo udělal návod s obrázky, případně video. Pokud se bude líbit, umístili bychom jej na WIKI - včetně jména autora, samozřejmě.
Generování souborů pro rychlé spouštění
- Podrobnější výpis byl zaveden kvůli nahlášenému "zatuhnutí" při generování souborů. Neměl by nijak významně prodloužit samotné generování (u mne se to neprojevilo vůbec, bo rychlá grafika)
- Probíhá ve třech krocích, přičemž první dva kroky jsou výrazně delší, proto u nich je i stav v procentech. Rychlost neodvozujte od aktuálního stavu, protože v různých fázích generování se rychlost v daném kroku mění. Jde tedy jen o přibližnou informaci, že se něco děje.
- U prvního kroku jsem jednou sám zaznamenal ve stavu "1 - 3: 0%" nepřiměřeně dlouhou dobu odezvy, domnívám se však, že se jednalo o příliš vytížený počítač (na pozadí mi startovala virtuální mašina). Proto mějte strpení. Každopádně posun v generování byste měli zaznamenat do 1 minuty (změní se procenta, nebo se generování přesune do dalšího kroku).
Sled jednotlivých kroků:
1 - 3: X%
2 - 3: X%
3 - 3
- Lišta boostů (Buff Bar)
. + Možnost zobrazit/schovat lištu boostů v rozšířeném statusu postavy
. + Možnost zobrazit/schovat lištu boostů v nastavení
- Přezbrojování
. + Makra na přezbrojení či odzbrojení své postavy
- Možnost zprůhlednit záložky postav a batohy v nastavení
- Podrobnější informace o průběhu generování souborů pro rychlé spuštění
- Zrušení resyncu v průběhu boje
Hlašte případné chyby!
Přezbrojování:
- v paperdollu postavy jsou nyní na levém horním rámu římské číslice I, II, III a IV. reprezentující skupiny vybavení (equip set)
- přetažením věci na tuto číslici dojde k aktivování dané skupiny a zařazení předmětu do výbavy
- přepínáním mezi výbavami si postava sundavá/nandavá, co má v dané skupině zařazeno.
- Jeden konkrétní předmět může figurovat ve více skupinách.
- Předměty se snaží vytlačit předchozí nasazené předměty ve stejném layeru.
- K dispozici jsou makra Přezbrojení, kde lze vybrat skupinu, která se má nasadit, nebo volba "Shodit výbavu", která uklidí do batohu všechny věci v aktuálně vybrané skupině.
Do budoucích verzí pro přezbrojování ještě chystáme:
- zobrazení skupiny (co obsahuje) s možností vyřazení předmětu ze seznamu
- zrušení skupiny (její vyprázdnění)
- optimalizace odstraněním sundání/nandání stejného předmětu, pokud existuje v předchozí i nově použité skupině vybavení
Uvítal bych, kdyby pro přezbrojování někdo udělal návod s obrázky, případně video. Pokud se bude líbit, umístili bychom jej na WIKI - včetně jména autora, samozřejmě.
Generování souborů pro rychlé spouštění
- Podrobnější výpis byl zaveden kvůli nahlášenému "zatuhnutí" při generování souborů. Neměl by nijak významně prodloužit samotné generování (u mne se to neprojevilo vůbec, bo rychlá grafika)
- Probíhá ve třech krocích, přičemž první dva kroky jsou výrazně delší, proto u nich je i stav v procentech. Rychlost neodvozujte od aktuálního stavu, protože v různých fázích generování se rychlost v daném kroku mění. Jde tedy jen o přibližnou informaci, že se něco děje.
- U prvního kroku jsem jednou sám zaznamenal ve stavu "1 - 3: 0%" nepřiměřeně dlouhou dobu odezvy, domnívám se však, že se jednalo o příliš vytížený počítač (na pozadí mi startovala virtuální mašina). Proto mějte strpení. Každopádně posun v generování byste měli zaznamenat do 1 minuty (změní se procenta, nebo se generování přesune do dalšího kroku).
Sled jednotlivých kroků:
1 - 3: X%
2 - 3: X%
3 - 3