Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Orkové v kostce
#1
Toto téma by mělo začínajicím hráčům orků usnadnit hru, zorientovat se ve vztazích orků vůči ostatním rasám, jak mluvit a další...

Nejprve bych chtěl začít se slovy.

Základní fráze:

Hu/Huá - Pozdrav
Ug - Já
Grum - Ano
Nub - Ne
Buboš - Dobrý (přídavné jméno)
Nuboš - Špatný (přídavné jméno)
Rulg - Děkuju
Snaga - Otrok
Buub - Prase, svině
Skah/Skai - Sakra, pche
Vlkouš - Vlk
Kostroun - Kostlivec
Mojo - Kouzlo
Oligr - Luk
Mojo voda - Lektvary
Blejštivá kámen - Drahokamy
Pižlátko - Sečné zbraně
Probodávač - Kopí
Míchálista - Alchymista
Hlínohrabač - Farmář
Dřevodělač - Řemeslník (truhlář, řezbář...)
Ušák - Elf
Liďák - Člověk
Dlouhonosák - Gnóm
Chluponoha - Hobit
Krtek/Prťůs - Trpaslík
Gruumsh - Orčí bůh
Nog nogagh - Duel dvou orků v aréně, poražený ork má pak ve vítěze respekt.
Uruk-Goi - Orčí město, v současnosti v bolesti.
Trhat stromáky - Sekat dřevo
Jedna ruka prstůch - 5
Kulaťáky/Třpiťáky - Stříbrné
Žluťáky/Žlutky - Zlaťáky
Uruk - Ork/Orkové
Čáryfuk - Mág (někdy i šaman)
Šaman - Kněz

Rozšířené fráze:
Ukaagnag - Špatná doba pro orky
Khukrun - Duch/Duchové
Gorag - Bezpečné místo pro orky/Útočiště
Ka'ugr - Den

Jak to všechno bylo:

Když svět zachvátila Pohroma (bolest), orkové byly nuceni odejít z Uruk-Goi. Odešli na místo které bolest nezachvátila, do Isharu, města lidí.
Zde se orkové usídlili v jednom zašlém domě na kraji Vilhelmovic kde nějakou dobu setrvávali. Protože jim situace ve Vilhelmovicích nevyhovovala, rozhodl náčelník Nazgel že se přesunou blíže k Uruk-Goi, jak jen to bude možné. Pak dlouhé dny a noci stavěli současnou orčí pevnost. Časem dostavěli i objekty jako pole, arénu a ohradu pro zvířata. Jednoho dne kdy se přišlo na to, že za bolest může démon jménem Tchirstich a že k jeho poražení a tím i zničení bolesti je potřeba shromáždit 5 svitků do kterých ukryl svou moc. Dobrodruzi (mezi které patřila i skupina orků) vypátrali těchto 5 svitků, otevřeli portál do démonova světa a zabili jej. Tím měla být bolest zničena, ovšem když se orkové vypravili k Uruk-Goi narazili na hordy skřetů a na bolest! Do teď orkové neví proč bolest stále setrvává nejen v Uruk-Goi ale v dalších městech a jejich okolí, ovšem ví že skřeti využili situace a vystavěli v okolí Uruk-Goi co nepostihla bolest, své pevnosti a tábory. Orkové proto vystavěli další pevnost na úpatí hory Adrab, pojmenovali jí Galu'gund, znázorňujicí materiál z čeho a na čem je postavena... dřevo a kámen. Tato pevnost má sloužit k vymýcení skřetů z oblasti u Uruk-Goi a taky jako opěrný bod pro budoucí získaní Uruk-Goi zpět ze spárů bolesti.

Postavy v orčí dějové linii:

Gobrug - Orčí šaman (hráč) který žil kdysi v Uruk-Goi. V současnosti je hlavním šamanem jediného orčího kmene - Gruumshovi krve. Zastupuje náčelníka v době jeho nepřítomnosti.

Nazgel - Orčí bojovník (hráč), dříve náčelník kmene Gruumshovi krve který kdysi také žil v Uruk-Goi a částečně také v Goren-Zaru, trpasličím měste.

Vurg - Orčí náčelník (hráč) kmene Gruumshovi krve, který se narodil v době Pohromy. Současný náčelník kmene Gruumshovi krve.

Buch - Orčí bojovník (NPC), jeden z trojice bratrů co našla v pevnosti útočiště. Vykonává funkci velitele bojovníků (stráží) jenž chrání okolí pevnost před nežádoucími návštěvníky.

Puch - Orčí lovec (NPC), další z trojice bratrů co našla v pevnosti útočiště. Vykonává funkci velitele lovců (stráží) a také vrátného.

Gluch - Orčí řemeslník (NPC), poslední z trojice bratrů. Umřel při bránění pevnosti před nájezdníky. Více o orčí trojici bratrů ZDE

Gujek - Mladý orčí válečník (NPC), náčelník tlupy mladých orků co se kdysi potulovali okolo pevnosti. Nabídl orkům pomoc při strážení pevnosti Galu'gund proti nepříteli.

Špalek - Skřet (NPC), řiká se velel skřetům usídelných ve své povnosti na hoře Adrab. Padl sekerou orka Nazgela a Vurga.

Velcí - Žadný ork moc netuší čemu skřeti řikají Velcí. Něktří tvrdí že jejich božstvo, někteří zas že jde o skupinu mocných skřetů kteří ostatním skřetům vládnou.

Kdyby jste měli nějaké dotazy, návrhy, připomínky...sem s nimi.
Časem toho ještě hodně přidám.
Odpovědět



Skok na fórum: