02.04.2014 v 16:19
Už dřívě se mi zdál tento prvek hry trochu ošizený. Hráč pije jak ďábel a opilost trvá jen chvíli (netestoval jsem to již dlouho - naposledy za Halliho). Navíc na postavě je to špatně znát. Aktuálně to dává najevo hráč emoty + se maximálně objevuje *hic* (je tomu tak?). Přechod z normálního stavu ke zvracení je poměrně prudký a často ze strany hráče zanedbaný (nepoukazuji na nikoho).
Proto navrhuji:
- přidat další úroveň/ně opilosti (nové systémové emoty, které dají jasně znát, že je dotyčný opilý/na mol..)
- doba vlivu alkoholu na postavu (protáhnout, ať to netrvá jen chviličku)
Píšu to sem, jelikož mě k tomu aktuální dění ve hře trochu navedlo. Myslím, že by se tím trochu zpestřilo RP a dalo by se s tím lépe pracovat. Emoty by stačily nějaké jednoduché, aby se do toho mohl zapojit nebo je doplňovat hráč opilé postavy.
(Nevím, zda je ve hře nějaký výpočet účinku alkoholu na základě statů postavy. Nejsem si však jistý, zda by to nebylo příliš zavádějící.)
Proto navrhuji:
- přidat další úroveň/ně opilosti (nové systémové emoty, které dají jasně znát, že je dotyčný opilý/na mol..)
- doba vlivu alkoholu na postavu (protáhnout, ať to netrvá jen chviličku)
Píšu to sem, jelikož mě k tomu aktuální dění ve hře trochu navedlo. Myslím, že by se tím trochu zpestřilo RP a dalo by se s tím lépe pracovat. Emoty by stačily nějaké jednoduché, aby se do toho mohl zapojit nebo je doplňovat hráč opilé postavy.
(Nevím, zda je ve hře nějaký výpočet účinku alkoholu na základě statů postavy. Nejsem si však jistý, zda by to nebylo příliš zavádějící.)