10.04.2014 v 23:08
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Tak,me navrhy nejsou vetsinou dobre,ale.....
Navrhnul bych do truhel na konci dungu veci s omezenou zivotnosti,napr:
casti zbroje nebo obleceni s +staty/skilly (+5,10)
zbrane s +sance zasah/ochranu (+5,10%)
To vse by melo zivostost nahodnou,rekneme max tyden (3-7dni)
pak by se predmet rozpadl,treba jako klic...
11.04.2014 v 00:56
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Samozrejme by ty predmety nemuseli ukazovat to co pridavaji,stacil by popisek: Tunika sily,obratnosti,moudrosti apod...
Plast skryvani (+10 plizeni)
to jsou jen navrhy...hodnota pridane hodnoty by mohla mit rozmezi 5-10 treba
Myslim,ze poklady by to nejak vylepsit chtelo
11.04.2014 v 07:23
Hodnocení:
164
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Magické věci by měly být vzácné, ne se povalovat v každém podzemí mezi nemrtvými. Navíc, obávám se, by to vedlo pouze k masovému vybírání dungů a na povrchu by nikdo nezůstal. Magické předměty bych rozděloval jen ve skutečně vyjímečných případech, už tak je dost, když tu každý od patnáctky pobíhá se zbraní +3. Další věc, +5 až +10? nesmyslně vysoké hodnoty. Vem si, že +10 na skill někomu s úrovní 30 vytáhne schopnost ze skillu 90 na max, což je pět lvlů navíc.
11.04.2014 v 08:56
Hodnocení:
275
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Tohle souvisí s bug1008 -> Doba trvání očarování se momentálně počítá od "vytvoření" předmětu s očarováním, ne až po jeho zvednutí hráčem. Což znamená, že očarování většinou vyprší dřív než ho získá hráč.
11.04.2014 v 09:11
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
zaprvé nemlůvím o očarování...
a k Pilgrimovi....jakých vyjímečných případech? za celou dobu co jsem tu jsem žádný neviděl,možná na chvíli tu louč artefakt...a když by měly být vzácné,kde se mají povalovat? hraju tu nějaký rok a nic jsem neměl...takhle kdyby to bylo na pár dnů,tak si to člověk alespoň užije...navíc poklady v dungu stojí za prd...takhle by se spestřily.. a ano na tři dny třeba my měl skill 90,ale pak zase ne nebo intu by měl o 10 víc no booože to je toho ...navíc to k tomu patří,aby se ,,povalovaly" magické věci v dungu,prostě patří do pokladu...
ach jo tak jste mi zase zkazili představu proč tu nemůže být něco vyjímečného? já chci za něčím jít,ně jen se plácat a čekat na to až se otevře 40 lvl a ten budu mít do týdne a pak co chci něco sbírat alespoň, dočasně vylepšovat,zkoušet apod... *posmutnil*
11.04.2014 v 10:08
Hodnocení:
453
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
já jsem pro aby v opravdu těžkých lokacích takové věci byli, sám jsem navrhl v jiné sekci návrh takový:
+xx skillu, např. boty co dávají +5 uhýbání, tohle tu už je, osobně by podle mě víc jak +10 tyhle předměty dávat neměli.
+ xx HP/Stamina/Mana - něco jako je efekt piva/vína jen by byl způsoben předmětem.
+ xx statů - tohle už tu taky máme.
+xx% šance na nepoužití regentu - takový tu má mág perk, ted by to mohlo být i na předmětu.
+xx% menší nároky - např. Plátové rukavice vyžadují sílu 100 když na nich bude enchant o 10% menší nároky bude stačit 90.
+xx% dmg - víc dmg pro zbraně, ale šetřil bych s tím mohlo by to být OP
+xx% magic dmg - to stejne jen na kouzla, mág na to má perk, ale vzhledem k současnému stavu mága bych tohle nedával už tak děla nechutný dmg.
+xx% mensi cena many - sníži cenu many při kouzelní, na tohle má mág taky perk, tudíž tak bych s tímhle šetřil.
+ 1 HP/Stamina/Mana regen - zvýši regeneraci jednoho z těch statů o 1, toto v normální ultimě není tak efektivní, ale zde na MW by to bylo velmï silné, hlavně co se týče HP u těch bych to možná nezaváděl.
+xx% durability - věc víc vydrží.
Pak jsou tu ještě enchanty které nejsem si jist jestli by byli vhodné:
+xx% resistu na element - tzn. budu mít rukavice co mají +10% fire resistence, základní resisty jsou ted 20 s těmito rukavicemi by měl hráč fire resist 22. Ještě je možné že místo procent by to byla čistá čísla tudíž by to bylo +10 a měl by potom 30 fire resist, ale všeho s mírou, hlavně dát hranici resistu na 80.
Další je změna druhu poškození - např bych měl meč co by místo fyzického poškození dával ohnivé, ale nejsem si moc jist jestli by to bylo RP + by to bylo silné i když třeba na Pekelného psa by ten meč byl na nic, tak jinde by byl OP.
Také jsou v Ultimě enchanty jako Arachnid slayer, což má za následek to že zbraň dělá dvojnásobek poškozeni monstrům co mají Arachnid class(Pavouci,škorpioni apod.).
Tyto itemy bych dal jako odměny v hardcore dunzích(takové mě napadají asi jen 3), měli by malou šanci na spawn, take bych jim dal šanci na drop z bossu jako je např. Abigor,Nemrtvý mág a jiné super silné potvory.
Craftům bych dal možnost mít x% šanci na to že udělaji special vyrobek za cenu toho že na něj použijí víc materiálu a budou mít vysoký skill.
Nicméně je tu problém s tím že některé bonusy se často vzajemně ruší nebo se blbě počítaj když je jich víc jednoho druhu.
11.04.2014 v 10:20
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
11.04.2014 v 10:20
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 11.04.2014 v 10:26 od Pietro.)
ach jo mág prý nechutný dmg.... to je fakt vtipné hej...vždyť všechno tu má magickou odolnost ...všemu naloží lépe meele postava...
jako nebýt zdí,tak jsem uplně k prdu v dungu takový slabší střelec
11.04.2014 v 10:41
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Souhlasím s něčím podobným. Jsem pro permanentní magické předměty. Já osobně třeba dungy nechodím, jelikož mne to prostě takhle netáhne. Na jiném shardu jsem byl zase čistě dungař, jelikož tam byly suprově sestavené, vyžadovaly vysokou sehranost (IK, pasti) a jejich obtížnost strmě stoupala. Odměny v pokladech a XP však stály za to. Na tomhle shardu však padaly tyhle "báglíky" i z normálních monster a zvěře na povrchu (s poměrně malou pravděpodobností na osobu). Spousta lidí tak sestavovala super sety, které postavu upgradovaly na další dungy/PvP. Nebylo je však snadné sehnat - hráči vedli dlouhé aukce a za nejlepší itemy se dávaly miliony. Pravda, že užitečnost itemů byla také ještě ovlivněna jejich materiálem (ze 7 se na sety používaly maximálně 3 nejlepší - spíše 2), čímž se kompenzovalo množství nalezených itemů (většina jich byla k ničemu).
Kdyby byly na MW podobné itemy, ale mnohem vzácnější, začal bych se zajímat i o dungy (věřím, že o dost přicházím, ale pořád nemám důvod tam jít). Momentálně si radši RPím a občas si z lovu seženu nějaké peníze, se kterými vystačím na hodně dlouhou dobu.
Těmito itemy by se také pro mnohé vyřešil problém s penězi. Většina hráčů jich má spoustu a neví co s nimi. Je pravda, že hodně hráčů by si předměty zřejmě nechávala, ale časem, když by se jich v oběhu objevilo více, tak si myslím, že by je hráči začali mezi sebou měnit a prodávat.
11.04.2014 v 10:51
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
No nebo tak...prostě tyhle věci by stejně byly jen pro ty,co chodí ty dungy...tak proč by je nemohli mít?
a vzácné spawny itemů nebo tak,to je naprd,kdyby tak měla jedna postava šanci získat třeba dva itemy,za ten týden tak co? kdyby to byly ty co se rozpadnou,tak ať si to ten týden užije ne...o to mi jde! a zas bude chuť hledat další a další ...
11.04.2014 v 10:53
Hodnocení:
453
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
mág nechutný dmg často má, ukaž mi zbraň co bez kritu nebo očarka dá 50 dmg? magickou odolnost bych nejradši dal skoro všem NPC na 20, jinak třeba zloděj a hraničář tento skill mít nemohou hraničář bez peta nemá moc šanci proti mágovi, zloděj bez jedu podobně, na lvl 35 mi dá i blbej Modrej adept paralýzu a to je npc lvl cca 7. ale to je offtopic, dungy jsou fajn když jde víc lidí, solovat za mága mě to ani už nebaví, jsou sice dungy kde je to pro mě challenge, ale jinak pokud nepotřebuju peníze nebo něco tak do dungu moc nelezu.
11.04.2014 v 11:07
Hodnocení:
298
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(11.04.2014 v 10:53)Thanis napsal(a): ...solovat za mága mě to ani už nebaví, jsou sice dungy kde je to pro mě challenge, ale jinak pokud nepotřebuju peníze nebo něco tak do dungu moc nelezu.
No a pak je tu tenhle problém. Magické předměty bych zavedl, až když by nebyla možnost si dungy solovat. Muselo by to vyžadovat opravdu velké úsilí a schopnosti. Magické předměty bych uvítal až tehdy, kdy by se k těmto pokladům musela prosekat početnější sestava hráčů. Tyhle věci by neměly být zadarmo.
11.04.2014 v 11:29
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(11.04.2014 v 10:53)Thanis napsal(a): mág nechutný dmg často má, ukaž mi zbraň co bez kritu nebo očarka dá 50 dmg?
Bumhug sekerou
Mě jde jen o to,aby bylo za čím se hnááát!! říkám,že ty věci by byly na čas ...jen těch pár dnů...ale dobře kašlete nato....
11.04.2014 v 11:57
Hodnocení:
62
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
To radši item napořád (do zničení opotřebením), ale vynaložit větší úsilí než dostunej artefakt na krátkej čas, to by degradovalo tu vyjímečnost.
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
11.04.2014 v 12:11
Hodnocení:
626
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
(11.04.2014 v 11:29)Pietro napsal(a): (11.04.2014 v 10:53)Thanis napsal(a): mág nechutný dmg často má, ukaž mi zbraň co bez kritu nebo očarka dá 50 dmg?
Bumhug sekerou
Mě jde jen o to,aby bylo za čím se hnááát!! říkám,že ty věci by byly na čas ...jen těch pár dnů...ale dobře kašlete nato....
ja používám očárko a očarko = 50% dmg .. a vůbec, co se zas o mě otíráš
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
11.04.2014 v 19:52
Hodnocení:
1 184
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Problém je v tom, že "itemů očarovaných napořád" je tu přemnoženo už teď, je jich několik desítek na těch pár lidí. Proč je to tak málo znát a nejsou vidět? Protože hnijou ve skladech a v bednách. Pokud se ti něco odčaruje za měsíc od zvednutí, tak to prostě využiješ nebo pošleš dál. Pokud ne - žádná škoda (tvoje škoda), nic neztrácí hodnotu, není žádná "devalvace" nebo "inflace", veškeré bohatství se nesoustředí natrvalo v rukou pár "vyvolených" co akorát hráli ve správném měsíci a roce..
To, jak se v určitém období s trvalým očarováním v minulosti plýtvalo už by se nemělo opakovat a naopak to způsobilo, že ty itemy svým způsobem svou výjimečnost již ztratily - jsou to v podstatě tuctovky, ale zároveň je momentálně aktivní hráči v podstatě ani nevlastní. Tudíž to je naprosto k ničemu.
Vysoce nedoporučuji další trvale očarované itemy, ba naopak, jsem pro, aby i ty co už jsou ve světě měly pozměněno očarování třeba na 2 měsíce.. ačkoliv je mi jasné, že (by) se proti tomu zvedla vlna odporu (ale nechápu proč, když to stejně jen hnije v bednách). V současné chvíli další trvale očarované itemy vůbec nic neřeší, jenom to, že se těch itemů v bednách a skladech bude válet víc a víc. Lidi se prostě snad i bojí, že to někde rozbijou nebo že náhodou zcela výjimečně o věci přijdou a tak to prostě vytáhnou leda tak na turnaj nebo na předváděcí akce..
Změny pokladů? Ano, to je určitě nutné. Předně místo konkrétních itemů všechno krom peněz dělat přes AliasListy - vybrání náhodného itemu z předpřipravené skupiny dle druhu (skupiny např. jako Kovářské materiály 1, Zbraně 2, Reagence 1, Bylinky 2 atd. - tyto skupiny i systém už jsou připravené prakticky na vše). No a pak se můžem zabývat tím, že někde padne ten náhodný typ zbraně třeba s +2 ledovým očarováním na 60 dní anebo náhodný kus oděvu s +5 do plížení na měsíc..
Ta trvalá očarování bych šetřil pouze na pár výjimek: artefakty (oběh itemů je zajištěn), případně naopak nějaké extrémně rewardové odměny (třeba i vázané na konkrétní postavu) za dlouhý náročný quest (typu jako třeba na jinym shardu: dojdeš těchto 7 dungů, dostaneš z každýho item, itemy pak vyměníš na extrémně smrtelné lokaci (kde můžeš ztratit vše a tím i dosavadní postup v questu) za tohle, doneseš to tam, přihodíš 20 zlatých a 5 ingotů zlata a dostaneš sběratelský předmět s nějakým trvalým bonusem).
Aby to ale nebylo jen další přidávání tuctových krámů, je potřeba to napřed trochu promyslet a ne že zas každý GM jednou týdně po dobu příštího čtvrt roku hodí někam trvale očarovanou +3 ohnivou sekeru a takhle když to udělá každý, tak tu rázem máme 80 seker k ničemu, které pouze znehodnocují jakýkoliv další "pokus" do budoucna..
Pokus s durabilitou už tu byl - ty trvale očarované itemy maj v mnoha případech třeba jen třetinovou maximální durabilitu oproti běžné (= GM je vytvořilo s úmyslem, aby se podstatně rychleji zničily).. a stejně to je prd platné.
To ale nejsou jediné problémy. Už jen třeba způsob kombinace a vzájemného rušení či nerušení efektů není úplně šťastný (a také už se to jinde načnulo.. například k tomu, aby můj equip s bonusy do statů měl prakticky nulový význam stačí někdy jen vypít nějaký typ lektvaru anebo mít na sobě víc než jeden takový item s bonusem). Pak taky to tu nefunguje jako jinde, že půl roku sháníš set výbavy pro svoje povolání a nakonec o něj po třech hodinách kvůli malé chybě nenávratně přijdeš (a bez toho setu si prostě na daném místě značně v nevýhodě anebo tě rovnou skupina odmítne, protože bys byl spíš přítěží (ano, je to cynický powergaming, ale ono to holt od jisté úrovně úspěchu a správného vyvážení hry prostě k věci patří))..
Jinak bych ale byl pro všema deseti a rozhodně to je věc, o které už delší dobu přemýšlím. Bohužel co jsem tak ve skriptech viděl už jen to kombinování efektů, tak zatím nevím, jak to napravit, ale ve volných chvílích občas pokusuju.
Každopádně si myslím, že bez toho, aby někdo nejprve pocítil "křivdu, nerf či bezpráví" to nepůjde (smysl věty by byl na složitější vysvětlování, ale možná to někdo z kontextu pochopí tak jako tak). Nejsou zde moc vhodné podmínky pro okamžitou realizaci trvale očarovanýma itemama.. okamžitě realizovat lze leda tak ty dočasné a ani to nebude vysoce efektivní práce.. bude to jen tolerovatelné, protože dočasné. Trvalé věci by vždy (tentokrát) měly mít za sebou nějakou hlubší rozvahu. Už jen proto, že v případě další "chyby" zas nikdo nebude mít na to, aby jí přes silné protesty hráčů napravil a ty již udělené itemy nějak pozměňoval či rušil/mazal (v jistém ohledu snad i hráče chápu, ale v důsledku nás to limituje)..
11.04.2014 v 23:00
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ano taky jsem proti trvale bonusovym vecem,ty casove omezene jsou zaruka toho,ze se pouziji a zase vrati do obehu,treba zase pro nekoho jineho
ja sam mel artefakt (louc),ale pujcoval jsem ho,kdyz jsem vedel,ze nebudu chvili logovat apod,presne proto,aby nehnil u me v dome,ale vyuzil se myslim,ze tak 3-4 postavy si s nim uzili a zkusili ...
11.04.2014 v 23:05
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Y (11.04.2014 v 10:53)Thanis napsal(a): mág nechutný dmg často má, ukaž mi zbraň co bez kritu nebo očarka dá 50 dmg? magickou odolnost bych nejradši dal skoro všem NPC na 20, jinak třeba zloděj a hraničář tento skill mít nemohou hraničář bez peta nemá moc šanci proti mágovi, zloděj bez jedu podobně, na lvl 35 mi dá i blbej Modrej adept paralýzu a to je npc lvl cca 7. ale to je offtopic, dungy jsou fajn když jde víc lidí, solovat za mága mě to ani už nebaví, jsou sice dungy kde je to pro mě challenge, ale jinak pokud nepotřebuju peníze nebo něco tak do dungu moc nelezu. ale presne proto mas moznost si to ocarko nechat udelat a mag ne vis
12.04.2014 v 08:00
Hodnocení:
62
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
a musíš za něj (většinou) zaplatit a mág ne
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
12.04.2014 v 12:28
Hodnocení:
150
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
jáj jednu zlatku obětuješ ne? to nemůžeš srovnávat,mág používá bylinky zase
12.04.2014 v 17:03
Hodnocení:
62
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nevím jak je mág hratelnej bez regů, ale za kněze jsem nikdy žádný nepoužil.
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
|