Dungeony a bossove
#1
Jeden z dalsich mych navrhu na upravu dungeonu:

Chybi bossove,nerikam,ze vsude,ale napriklad v pevnosti bandytu severne od Isharionu by na konci mohl byt nejaky zajimavy boss (bandyta v platech s vice HP)
V dole u Cyprony taky (treba nekromancer co vyvolava nemrtve)
hrbitov u Cyprony (nemrtva hydra- vice hlav,dal by se pouzit kraken z more)
Kohanna (nemrtvy farmar- hazel by treba vybusniny)
Stoky pro odvazne (ohnivy elemental v te oblasti s ohnivymi poli-jednou jsem ho tam potkal)

Nebo magove NPC co vyvolavaji zvirata jako hracsti magove(pavouci,medvedi,vlci)

Tohle jsou jen priklady a takova vyzva,zrovna v techle dungeonech je pekny poklad,tak at ten boj stoji zato Smile bossove by mohli mit treba i ocarovane zbrane ...
Odpovědět
#2
Důl u Cyprony - boss tam je skryty, můžu dát neskrytého jinam Smile.
Hrbitov u Cyprony - tam má být boss ta Belhavá kostra nebo co to tam je.
Kohana - ono to s tím polem myslím moc společné nemá jen že je to od ní kousek, jako boss se tam bere ten Golem a pak ta Mumie.
Stoky pro odvážné - tam na konci se na tebe seběhne spousta potvor, ale u pokladu klidně můžu něco přidat, Ohnivého elementála tam někdo addnul asi nějaká mini-eventík, ale dávat ho tam nebudu je to vysoký lvl a ten dung má být pro hráče cca lvl 15, samozřejmě né solo Wink.
Odpovědět
#3
No ok,jen mi prijdou docela slabi, 4 postavy na 15lvl si tyhle dungy daji a kdyby na konci byl nejaky silnejsi boss,co jim da zabrat, urcite by to byla vetsi vyzva...a pak se da bavit o lepsich pokladech
Tim by se hlavne zamezilo solo pruchodum,treba kdyby bossove umeli dispelovat summony,nebo jak jsem psal povolavat...takhle ti vycaruje u zadku hnedeho medveda a uz abys zdrhal nebo to na sebe vzal nekdo meele
Odpovědět
#4
Jako jo, at to zvladnou i postavy na mensim lvl,hlavne at ta hlavni porvora nepadne na 4 rany,at trochu potrapi,nemusi mit dmg, staci vice hp
Odpovědět
#5
Bosové obecně mají lepší možnosti, pomalu jsou i zařazovány do hry. Dnes jsem opravil chybu NPC summonu (NPC se pokoušeli házet sumony přímo pod svůj cíl = selhání), některá NPC nově kontrolují své podřízené (Krysodlaci mají smečku krys, když navštívíte divochy zjistíte že jejich lovci začali používat psy...).

Pokud máte nějaké zajímavé návrhy na bose nebo přidání petů jiným NPC, určitě sem s nimi. Např. není problém vybavit bose pety-léčiteli, kteří je budou léčit + aktivně používat na sebe neviditelnost a na protivníky paralýzu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#6
líbil by se mi ten nekromancer (ne wampír,který si regeneruje hp zásahem), který by vyvolával nemrtvé,samozřejmně by neměl nekonečnou manu a vyvolával by i mumie,stiny,přízrak (silnější vyvolání nemrtvých) a uměl by třeba kouzlo rukavic (paralyzační a vysávací)
pak ten mág povolávač, který by vyvolával ruzné summony z různých kruhů (medvědi,pavouci,vlci,elementy,magické bratry....silní možná i abigora)
Odpovědět
#7
Nemrtvý učenec - Summonuje nejnižší nemrtvé
Nemrtvý akolyta - Summonuje vyšši nemrtvé
chybí vyvolávač těch nejsilnějších.
Mágové jsou tu zatím 4 druhý Pyro,Evart,Hielo,Ji - Van by se klidně přidat mohl.
Elementy si teď vyvolávají někteří elementálové
Odpovědět
#8
Co si myslite o navratnosti v dungu? 
Mysleno, ze z kazdeho mista v dungu se da jednosmerne vratit zpet na zacatek. Napr kdyz jsou dvere na klic, tak zevnitr dveri mit paku na jejich otevreni na par sec a jejich znovuotevreni zas pres klic z klicnika.
Me se tento princip vcelku zamlouva. Nekdo vleze do jeskyne, dojde do nejake casti, kde zjisti, ze je dung nad jeho sily nebo mu dojdou regy/rozbije se zbran a nema se jak vratit. Jediny reseni je umrit a prijit o veci nebo pockat na nekoho kdo by mu pomohl.

Konkretne ve stokach 1,2 to takhle je uz udelane, ale treba mi to chybi v akademii.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#9
taky to chybi v GORE - ten dung vedle perkarky, je to tak i udelany, ale ja sem tam treba uvizl s jednim hracem a museli jsme cekat nez nas nekdo dostane ven, je to dost nebezpecny ale asi to tak je i delany, a taky jak jsou sachty v dole v Goren-zaru, prestup z pavouku na elementaly je dost z nicehonic, chtelo by to tam tabuly, ze je to extra nebezpecne, myslel jsem si ze to jako mag lvl 25 spolu s warem dame v poho, jelikoz predtim byly jen pavouci a ejhle - ik, coz mi pripomelo ze se vubec nevraceli na misto a stali porad na schodech a jentkatak jsem si lootl telo, taky tu je problem, ze me jako ghostovi neslo projit skrz dvere u prvniho klicnika tak mi musel otevrit spoluhrac a zlomil se nam klic, takze jsme museli cekat na klicnika
Severus Gasel Snape - vyvolávač
Maniel - pyrofor bez expů:(
Rarfu
Mým hlavním cílem je - dotáhnout spolu s GM systém zakázek do hotové podoby

Odpovědět
#10
(12.04.2015 v 07:30)Biosek napsal(a): Co si myslite o navratnosti v dungu? 

To záleží jak který dung, ale hlavně to záleží na autorovi, neboť "návratnost" dost snižuje obtížnost dungeonu. Smile
Za mně staré neměnit, když tak postavit nové. Smile


Klíčník a duch v GZ - opravím.
Stání elementálů u schodů - podívám se na to, ale mám za to, že tam je dostatečná "rezerva", aby hráč stačil zpozorovat co se tam nalézá.
Odpovědět
#11
to stani u schodu je spis az potom co tam hrac zemreBiggrin sel jsem si pro telo, ktere bylo na schodech a oni uz tam na me cekali po tom co me zabily
Severus Gasel Snape - vyvolávač
Maniel - pyrofor bez expů:(
Rarfu
Mým hlavním cílem je - dotáhnout spolu s GM systém zakázek do hotové podoby

Odpovědět
#12
Tohle je podle me obecne problem s AI, protoze kdyz uz si dotahnes nejaky NPC nekam, tak se to NPC samo od sebe nevrati na svoji pozici, dokud do jeho okruhu aktivity neprijde jinej hrac. 

Resp. se takhle nechovaj vsechna NPC. Treba takovej Jelen se chova uplne jinak a srnka taky uplne jinak, ale opacne vuci Jelenovi a podobny Biggrin. Dokonce se mi uz i parkrat stalo, ze NPC na me nereagovali vubec... Z dalky jsem si je kosil kouzlama a je to vubec nezajimalo. Smile Pouze kdyz jsem se priblizil, tak po me sli.

Tohle bude potreba vyrazne zrevidovat a renovovat.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#13
Skripta [GoHome]: Každou hodinu probíhá test, pokud je NPC mimo pozici tak se poznačí. Pokud je mimo pozici i druhou hodinu tak se teleportuje. Teleport domů může být zablokován, pokud by NPC při teleportaci někdo viděl.
[06:06:38] [GoHome] Zkontrolováno 19352, přesunuto 34, hráčem blokováno 0.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#14
Stoky:
- 1. patro i 2. patro lehka cast davaji exp gaty (podle me) spravne do 10. lvlu
- Ve 2. patre tezka cast jsou vyssi formy slizu (okrove, ledove), anakondy, jesteri a vselijaky dalsi tezky potvory, ktery davaj i dost silny otravy.. Zde jsou ovsem zase exp gaty do 10. lvlu. Nemyslite, ze je to malo? Na jednom miste je tam totalni vrazedna kombinace cca 4 anakond hned za dverma na klic, kde klic je na jedno pouziti. Jestli mohu, tak bych navrhl v cele tezke casti nahradit exp gaty gatama do lvlu cca 15? Tezko odhadnout...

Dale dung na souradnicich cca 1504 1675: 
- V celym dungu jsou skreti a kousek za zacatkem poloobr... Nemyslite si, ze ten poloobr je tam brutalni overkill? Orkovi 20 lvl dava rany i za 30. S magem se da pres vchod ubehat, ale je to o hubu a nelibi se mi takovyhle zneuzivani vychodu.
- Nejsou tam zadny shazovani z kone. To by fakt nemelo jit do jeskyne s konem.
- Vchod je totalne neviditelnej. Ja ho omylem nasel kdyz jsem tam zabijel venku cernyho medveda a stlacil jsem ctrl+shift. Mohl by tam nekdo udelat nejakej zaval z kameni nebo tak neco? Proste vchod Smile .

Hnizdo harpii:
- Na konci jsou 2 exp gaty. Jedna za 100, druha za 80. Mohl by to nekdo spojit do jedne prosim?
- Ta za 100 je dokonce do 25. lvlu, pricemz prastara harpie je cca kolem 18lvlu? Zmensil bych to max do 20 lvlu.

Goblini dira nad orkama:
- Jsou tam 2 exp gaty do 15. lvlu jedna na 200 expu a druha na 150 expu, pritom je ten dung x-krat lehci nez stoky, kde jsou gaty do 10. lvlu. A jeste se ten dung da jenom probehnout a nabrat si kazdych 6hod 350 expu za nic Smile.
- Na souradnicich 5745 1533 je neviditelna stena, ale mezi krapnikama to vypada ze se da normalne projit. Mohl by to prosim nekdo zadelat krapnikama, aby tam nebyla neviditelna stena a nelakalo to projit?
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#15
dung na souradnicich cca 1504 1675
ten dung byl udelan za case Loniase + Jary Korinka + Gerga, proto takovej overkill, puvodne tam bylo myslim i 2x vic skretu na zacatku, vchod byl viditelnej, ale nejak se hybalo se stromama
Severus Gasel Snape - vyvolávač
Maniel - pyrofor bez expů:(
Rarfu
Mým hlavním cílem je - dotáhnout spolu s GM systém zakázek do hotové podoby

Odpovědět
#16
poloobr .. skřeti .. a overkill ? :-D (ano tohle je záškodnická poznámka :-)))) )
Odpovědět
#17
Taky mám jednu zaškodnickou... Je dobře, že jsou rewardy do 25lvl i na lehčích místech, ne všechny postavy jsou na tomto lvl tak silné ,že by expili jinde...(třeba můj zloděj na 25lvl) Spíše by mělo přibýt rewardu až do 30lvl.
Odpovědět
#18
Než na to zapomenu - zloděj má teď o něco lepší práci s jedy. Cíl totiž může být otráven různými jedy naráz, tj. efekt Jedu na krysy nevytlačí efekt jedu jiného jména atd.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#19
to bohuzel nic nemeni na jejich nedostupnostiAngry
Severus Gasel Snape - vyvolávač
Maniel - pyrofor bez expů:(
Rarfu
Mým hlavním cílem je - dotáhnout spolu s GM systém zakázek do hotové podoby

Odpovědět
#20
Podat si objednávky a donutit některého z alchymystů občas objednávky zkontrolovat?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: