Stoky-cyprona
#1
navrhuju zkratit cekaci dobu u loveckych vyvesek napr. stoka v isharu aspon o polovinu zas tolik expu a penez z toho neni a taky bych rad neco podobneho zavedl v Cyprone nemusi to byt zrovna stoky zkuste neco navrhnout prijde mi ze Cyprona je zbytecne neuvyuzita i kdyz nas tady hraje tak malo Smile

jeste k tem vyveskam kdyby to slo treba aspon od pulnoci do rana napr. Smile
Odpovědět
#2
V okolí Cyprony jsou 2 Dungeony, Hřbitov a Ohnivý dung, v Cyproně samotné je dungeon s pavouky, který je hodně HC.
Odpovědět
#3
V Cyproně si stavby platí hráči a není to zrovna levný. Věci jako stoky a oprava nebo stavba cest se tudíž neřešej, protože to je nenávratná (ztrátová) investice.. Stoky by nákladama ostatně určitě překročily i materiální možnosti.
Odpovědět
#4
Já si myslím, že není potřeba nic snižovat a nebo zvyšovat. Stoky je lokace pro low lvl a tak by to mělo i zůstat.
Odpovědět
#5
Na materiální soběstačnosti a dostatečnosti Cyprony se pracuje Smile
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
Odpovědět
#6
taky se ptal na zkrácení doby,kdy si může vzít další licenci z vývěsky u stok Smile
Odpovědět
#7
čas na čekání se kráti urovní signetu
Odpovědět
#8
Přesto by se možná podobný dungeon jako jsou stoky v isharu mohl u Cyprony otevřít, ne?
Gobliny vyhrabané tunely nebo staré zapomenuté krypty.
Okolo toho by se mohl i točit zajímavý event a postupně odkrytá patra mít postupně zvyšovanou obtížnost.
Alespoň by měli hráči alternativu k "startovacímu městu" Isharu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#9
Jak píše WD mohla by se udělat série eventů, kterýma by se to uvedlo "na scénu"? Aby se tam najednou zničeho nic neobjevila podobná lokace.
Myslím, že je to zajímavé téma na event.
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
Odpovědět
#10
(17.08.2014 v 09:36)Galran napsal(a): Já si myslím, že není potřeba nic snižovat a nebo zvyšovat. Stoky je lokace pro low lvl a tak by to mělo i zůstat.

ja si zas myslim ze by to nebylo od veci taky se ptam za low lvl protoze sem si udelal novou postavu a zapomel jsem jak byli zacatky krusne
Odpovědět
#11
Jojo mnozí zapomněli jaké jsou začátky bez kamarádíčků a bez protahování dungama. Bohužel se až tak v tomhle směru nezměnilo, ale musím říct že posun tady je a to souboj je mnohem lepší než byl - nemáte každou chvíli vážné krvácení od každé druhé krysy(a hlavně krvácení je teď celkově mnohem lepší) a třeba gobliní dungeon se dá zvládnout už na 2-3 lvl když si našetříte na výbavu. Co bych naopak zkritizoval hodně je známkování RP, na které očividně nemá moc RT čas, naopak AFK kontroly vám házejí často...

K tématu: jakékoliv lehčí lokace pomůžou! Pokud se doplní příběhem a nějakou událostí tak paráda.
Odpovědět
#12
Ani by nebylo tak složité hodit více NPC co chcou různé věci,trofeje,jen zabít různé mostra...uplně za minimum exp,ale prostě aby po tom hráči pořád někdo něco chtěl (to je důležité)

příklad:
1. Jdu si tam před bránu a kousek dál nešťastný člověk,že mu bandyti z pevnosti ukradli měšec..ten měšec by byl pouze questovní věc a linknutá na hráče co ten quest má (pokud to jde), měl by ho náhodný bandyta z těch venku, to není vše, ten bandyta co ho měl by před smrtí řekl,že ty peníze utratil za meč někde na severu-ale už dostanete nějaký díl expů- takže vás pošle do nějaké vesničky bandytů (což sice chybí,ale není těžké udělat,agresivní by byli pouze stráže před a zbytek by byli NPC různé), našli by jste kováře a ten by řekl,že vrátí peníze,ale jen když mu přinesete ingot železa,který musel nechat v dole kousek odtamaď protože na něj naběhli vlci- tudíž dojdete do dolu,pobijete vlky a vrátíte ingot-dostanete nějaký díl expů, dostanete peníze a buď je vrátíte s měšcem tomu nešťastnému,nebo si je necháte,ale nedostanete konečné expy ( měly by být větší než expy po cestě a odměna polovina stříbrných)

2. ve Vilhemovicách mladá hobitka ztratila džbán, když šla pro vodu někde v jeskyni goblinů (což by se tam taky mohla udělat studánka v tom dungu) - RP důvod dungu, je tam studánka,ale obsazená goblinama

tohle by mohli být dva neopakující se questy,ale mohli by být i opakující se a jelikož pro NB jsou nejlepšími protivníky goblini,tak se to bude týkat převážně jich a dungů s nima

1. prosím zabíj 20-100 goblinů (1krát za 10 herních dnů,ne reálných), odměna 1-5 exp/stříbrných za jednoho (to záleží na RT jak by se domluvili), neboo by mohli goblini něco dropovat na sběr a to by chtěl donést třeba jistý kuchař,že je z toho dobré koření
lvl cap třeba 10 lvl

2. alchymista chce donést 50/100 kusů netopýřích křídel,které jsou z obřích netopýrů (mohla by se třeba přidělat lokace s nima, tmavá jeskyně s hodně krápníky,něco jako bludiště) + určitý počet zabitých netopýrů
lvl cap 15 lvl

ono tu jsou questy přines něco,ale ono je to právě sehnatelné na tržnici či u NPC obchodníků,takže si to dotyčný koupí a jde to zanést, je to fajn...rychlé expy, ale nemá to ten efekt- se pro to vybojovat,sehnat někoho,kdo mi s tím pomůže (nebojové povolání)

P.S.: Nebudu se urážet,ani když někdo napíše cokoliv negativího...uvědomil jsem si to Biggrin
Odpovědět
#13
Já ti k tomu napíšu toto: http://wiki.manawydan.cz/doku.php?id=wik...cni_system a hurá do práce. Biggrin
Odpovědět
#14
to můžu i já? Smile jako klidně bych si s takovýma věcma pohrál
Odpovědět
#15
Ano, můžeš, jediný problém je přidání do hry a otestování, ale to ti klidně zařídím. Smile
Odpovědět
#16
Jen k té interakci a tvorbě npc... nedávno jsem to celé pročítal. Napadlo mě jestli by nebylo možné zveřejnit "zdrojový kod" pro nějaký jednoduchý quest ale kompletní příklad. Na wiki jsou sice příklady, ale mě by zajímalo jak to vypadá jako komplet klidně nějaký banální příklad co už ve světě je. Myslím že by to mnohým odvážlivcům co by to rádi zkusili dost pomohlo. Vím že Galran má víc pěkných statických Qtů, tak kdyby to nevadilo bylo by fajn nějaký uvolnit pro veřejnost. Šlo by to?

Popřípadě bych uvítal nějaký návod jak si to sám otestovat, to si musíte nějak udělat server nebo tak něco a v tom se nevyznám. Ale zase člověk může úplně jinak experimentovat a je slušná šance že se to naučí a něco vytvoří.
Odpovědět
#17
Zde je několik příkladů:

.xml   1.xml (Velikost: 2,28 KB / Stažení: 610) - Příklad jednoduché interakce.

.xml   2.xml (Velikost: 4,16 KB / Stažení: 564) - Ukázka přepadení (viz zbojníci za Cypronou).

.xml   3.xml (Velikost: 5,99 KB / Stažení: 548) - Příklad toho, jak to nemá vypadat, ale když to funguje, tak to funguje... Biggrin


Bohužel, otestovat si to člověk může pouze zde s pomocí GM, jedině, že by se WD smiloval a vytvořil vám testovací nástroj.

Ale pokud kdokoliv vytvoří jakoukoliv interakci, tak mi jí může poslat, já ji otestuji a přidám do hry. Smile
Odpovědět



Skok na fórum: