Hlasování: Zrusit LVL omezeni vsem dungum a nahradit ho za LVL omezeni pokladu?
Ano
77.78%
7 77.78%
Ne
22.22%
2 22.22%
Celkem 9 hlas(ů) 100%
* Pro tohle jste hlasoval(a) Vy. [Ukázat výsledky]

Navrh na zmenu omezeni dungu pro vetsi lvly
#1
Question 
V zavislosti nad diskuzi: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=173&pid=94167#pid94167
Shrnu problem:
High lvl postavy probihali a potencialne "kradli" loot low lvl postavam.

Nynejsi reseni:
Omezeni vstupu do dungu pod urcity lvl.

Muj navrh reseni:
viz anketa

Dalsi co v diskusi zaznelo je problematika "probihani".
Ja osobne s tim nemam problem. Nekomu to muze prijit nefer.

Pokud mate nejake argumenty k tomu proc jste zvolili zrovna ano/ne, tak to sem napiste.

Dale pokud mate nejake argumenty proc zakazovat/povolovat protahovani, tak to sem taky napiste. Prosim ale strucne.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
#2
Jen bych upresnil - nejde o "probihaní", ale o "protahovani".. Smile
Probihani = rychly pruchod dungeonem, casto i bez zabijeni monster, abych vybral poklad nebo probehl exp gate na konci.
Protahovani = zkuseny hrac zabiji monstra v dungu, aby mene zkuseni hraci, kteri se schovavaji za jeho zady a nebojuji, ani se jinak ve znatelne mire nepodili na uspechu vypravy, dostaly (nezaslouzene) expy z monster/exp gate/interakci.


Hlavni problem co mam s protahovanim je to, ze je to odmena za nulovou cinnost. Obecne receno neznam argument, proc odmenovat nulovou cinnost. Argumentem nemohou byt eventualni nedostatky v ostatnich nesouvisejicich oblastech hry uz jen z podstaty veci a z logiky vecne argumentace.
#3
Možné řešení:
1, blokovat loot
Zablokovat drop z potvory, pokud ji zabije level vyšší než je nastaven pro daný region.
Zablokovat truhly, aby je nemohl otevřít level vyšší než je nastaveno v daném regionu.

2, blokovat expy
Jako je to u monster: pokud je váš level vyšší nebo nižší než level zabitého NPC, krátí se vám XP odměna.
Stačilo by tak omezit i expy z interakcí a teleportů podle levelu nastaveného v regionu. Region pro level 10 -> 5-15 normál, pak -20% za každý další level (tj. level 20 = nic).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#4
Omezovat loot z potvor je myslim az moc kontraproduktivni. Kdyz se dung probiha, tak se potvory moc nelotej. A kdyz se protahuje, tak to lotej maximalne noobici.

Nastavovat omezeni na region muze byt hodne restriktujici pro nastavovace, kterej by chtel nastavit ruzne lvly na poklady a exp gaty v jednom regionu, ktery je graduelne tezsi a tezsi.

Co se postupneho snizovani expu z exp gate tyce, tak to by bylo hezke zpestreni, kdyby exp gata na 100 expu s lvlcapem 10 davala 80exp na 11, 60exp na 12, 40exp na 13, 20exp na 14 a 0exp na 15 a vys. Nebylo by to tak nahly jako je to ted a hraci by aspon meli nejakou indikaci, ze ten dung zacina byt pro ne moc lehkej.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
#5
Co jsem psal interně napíšu i tady - spíš než postihovat absolutně už i rozdíl 5 levelů bych se přikláněl k mírnějšímu "level 10 -> 5-15 normál, pak -20% za každý další level (tj. level 20 = nic)" a jen místo toho, abych dával úplnou nulu, bych dal třeba 20 procent minimum.
Naproti tomu např. za craftění/farmaření a třeba i těžbu/sekání/rybolov atd. atp. bych craftům bohatě navýšil strop XPFA za den a hodil vyšší marže (i ty expové) na řemeslnických zakázkách, ať je to postavené tak, že sice ano - můžu se nechat protáhnout za crafta dungem a něco málo z toho mám, ale mnohem mnohem víc dostanu na zakázkách, v dole a v dílně -> motivace hrát to tak, jak bylo myšleno.

Sice to tak možná nevypadá, ale rozhodně souhlasím s názory, že důležitější než perzekuce je pozitivní motivace, která by ideálně měla přijít jako první nebo současně, třeba že pro začátek "pouze" navýšením pár aktuálních hodnot.
#6
Btw anketu beru tedy za uzavrenou. V prubehu nekolika dnu se vchody dungu predelaj, aby tam byl pristup, ale budou lvlove omezeny poklady. Diky za ucast.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!



Skok na fórum: