Hlasování: Nejdriv Ctete! Souhlasite s navrhem na zmenu ExpGate?
Ano, souhlasim
88.89%
8 88.89%
Je mi to jedno
0%
0 0%
Ne, nesouhlasim
11.11%
1 11.11%
Celkem 9 hlas(ů) 100%
* Pro tohle jste hlasoval(a) Vy. [Ukázat výsledky]

Navrh na zmeneni EXP Bran v dungeonech
#1
Question 
Nynejsi fungovani:
Brana ma nasledujici hodnoty
LevelCap - pokud nekdo presahne levelem tuto hodnotu, tak prestane dostavat expy z brany (expgaty)
ExpGain - pocet expu, kterou hrac s dostatecne nizkym lvlem dostane

Navrhujici fungovani:
Brana by mela nasledujici hodnoty
LevelCap i ExpGain by zustali stejne, ale fungovali by trosku jinak.
LevelDiffCap - pocet levelu od LevelCapu smerem dolu, kdy hrac bude dostavat maximum expu.

Nez vysvetlim co je navrh, tak nejdriv reknu, proc jsme tenhle navrh vubec vymysleli:
Nedavno se resil problem s omezenim dungeonu a resilo se probihani, protahovani nizkych levelu, chozeni s kraftama a tak.
Probihani uz se vyresilo. Poklady jsou omezeny lvlem, dungeony jsou otevreny vsem.
Chozeni s kraftama se nijak nevyresilo a zakazovat se to pravdepodobne nebude.
Protahovani nizkych levelu by mel castecne resit tento navrh.

Navrh:
Zisk z ExpGaty bude graduelni(linearni) smerem dolu i smerem nahoru. Co tim myslim?
Exp gata bude davat expy podle Lvlu a to tak, ze na nejnizsim lvlu bude davat snizene, pak bude rust az do ExpGain a pak po LevelCapu zacne klesat zase na snizene.
Kdyz si oznacime LevelCap jako X, LevelDiffCap jako Y, tak pokud si jeste vzpomenete ze skoly na rozmezi v podobe [spodek; horejsek]. Tak maximalni hodnotu expu z ExpGaty bude v rozmezi lvlu [X-Y; X] tzn [LevelCap-LevelDiffCap; LevelCap]. A pod timhle se bude graduelne snizovat a nad tim taky graduelne snizovat.
Priklad:
ExpGata s nastaveni LevelCap 20, ExpGain 1000, LevelDiffCap 10
Lvl 20 dostane 1000exp (maximalni level pro ziskani maxima expu)
Lvl 19-11 dostane 1000exp (rozmezi mezi maximem a minimem lvlu pro zisk maxima expu)
Lvl 10 dostane 1000exp (minimalni level pro ziskani maxima expu)

Lvl 1-9 bude dostavat Linearne od 10% do 90% expu. Tzn:
Lvl 1 dostane 100expu
Lvl 2 dostane 200expu
....
Lvl 9 dostane 900expu

Lvl 21-28 bude dostavat linearne od 90% do 20% expu. Tzn:
Lvl 21 dostane 900expu
Lvl 22 dostane 800expu
...
Lvl 27 dostane 300expu
Lvl 28 dostane 200expu
Lvl 29-35 dostane 200expu (kazdy vyssi lvl dostane aspon 20% z exp gaty)

Ve vysledku se tedy omezi protahovani hodne nizkych levelu tak, ze nizky lvly v hodne tezkych dungach budou mit min expu. Naopak vyssim levelum se odmeny trosku zvednou, ze i v low dungach dostanou par desitek expu jako odmenu.

Co si o tom myslite? Hlasujte!
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#2
lehce mi to připomíná WoW exp system :-) .. za mě palec nahoru  Thumb Up
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#3
stále nechápem čo vám vadí na craftoch v dungu...na vyššom lvly, keď sú remeselnícke dovednosti plné, tie body musia niekam ísťa nevidím ani RP problém v tom, že by bol craft tak trocha "bojovník", beztak nebude nikdy lepší ako origoš bojovník a hráčovi crafta to dáva aspoň viac možností hratia.
Odpovědět
#4
Za mě souhlas.
A pro krafty mám rozdělané něco aby do dungu nemuseli, jen mě od toho pořád něco trhá.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#5
Tak ťa k tomu prilepíme Biggrin Zrovna teraz má MWčko núdzu po craftoch a je to docela dosť cítiť.
Odpovědět
#6
Zkusím to do neděle dostat do provozuschopného stavu. Akorát jsem zas od CS na mnoho kroků daleko, ach jo Angry
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#7
(27.06.2016 v 17:30)Aneroth napsal(a): stále nechápem čo vám vadí na craftoch v dungu...na vyššom lvly, keď sú remeselnícke dovednosti plné, tie body musia niekam ísťa nevidím ani RP problém v tom, že by bol craft tak trocha "bojovník", beztak nebude nikdy lepší ako origoš bojovník a hráčovi crafta to dáva aspoň viac možností hratia.

Ona to nikdy nebyla ani moc otázka toho, jestli kraft nemůže být trochu i bojovník. Myslím, že proti tomu nikdy nikdo nic neměl. Vždy tu šlo spíš o to, že člověk do lvlu 35 nemusí na řemeslo ani sáhnout a stejně najednou bude na konci mistrem svého řemesla. Což znamenalo vždy velkou nevýhodu pro řemeslníky, kteří si to chtěli 'odpracovat' už od začátku hry. Pro takové hráče je dost demotivující, když se den za dnem lopotí v lese a po dvou letech jsou na dvacítce a pak vidí někoho, o kom do té doby neměli ani tušení, že je to kolega/konkurent, který najednou zvládá vytvářet i rare itemy z receptů, které společně s někým našli v dungu. Smile
Odpovědět
#8
(27.06.2016 v 17:30)Aneroth napsal(a): stále nechápem čo vám vadí na craftoch v dungu...na vyššom lvly, keď sú remeselnícke dovednosti plné, tie body musia niekam ísťa nevidím ani RP problém v tom, že by bol craft tak trocha "bojovník", beztak nebude nikdy lepší ako origoš bojovník a hráčovi crafta to dáva aspoň viac možností hratia.
(27.06.2016 v 12:03)Biosek napsal(a): Chozeni s kraftama se nijak nevyresilo a zakazovat se to pravdepodobne nebude.

(27.06.2016 v 18:24)Pilgrim napsal(a): Ona to nikdy nebyla ani moc otázka toho, jestli kraft nemůže být trochu i bojovník. Myslím, že proti tomu nikdy nikdo nic neměl. Vždy tu šlo spíš o to, že člověk do lvlu 35 nemusí na řemeslo ani sáhnout a stejně najednou bude na konci mistrem svého řemesla. Což znamenalo vždy velkou nevýhodu pro řemeslníky, kteří si to chtěli 'odpracovat' už od začátku hry. Pro takové hráče je dost demotivující, když se den za dnem lopotí v lese a po dvou letech jsou na dvacítce a pak vidí někoho, o kom do té doby neměli ani tušení, že je to kolega/konkurent, který najednou zvládá vytvářet i rare itemy z receptů, které společně s někým našli v dungu. Smile
Ano, přesně tak.
Upřímně - já sám jsem kdysi bojoval poměrně aktivně za crafta - tehdy toho člověk dokázal zabít víc než teď.. a hlavně člověk zorganizoval výpravu a přišlo třeba 10-15 lidí, takže to byla paráda. I aktuálně občas vyrazím s golemem, co jsem si vyrobil - prostě pár bodů přebývá a tak to člověk narve třeba do boje, do kartografie, nebo čehokoliv co chce dělat. Tohle ale asi fakt nikomu nevadí.
Pokud za někým ale jen ocáskuju a beru za to (téměř) plné expy jako někdo, kdo fakt bojuje, je to něco jiného. Nebo pokud si ve spojení s resetem skillů, statů, perků prostě udělám čistě bojový build, nahrabu si expy a pak se zčistajasna přeměním na čistého výrobce.. Biggrin Nezlobte se - to už by byl lepší makro systém, aby člověk na získání bodů ve výrobní dovednosti musel udělat X milionů pokusů výrobním skillem, jako na klasické UO.
Jestli tohle není fraška, tak už asi nic.

Normální hraní nikomu nevadí, vadí všemožné ochcávky či zneužívání nastavení systému.
Odpovědět



Skok na fórum: