Manawydan
#1
Ma vubec cenu jeste jit RP smerem? Ikdyz pujdete tou nejlepsi cestou tak si myslim ze vic jak 20 lidi tu nebude... Verim ze kdyby se MW trochu poupravil a zmizelo by RP tak by bylo hracu az az ..
Odpovědět
#2
Ve chvíli, kdy by zmizelo RP, zmizí i zbytek hráčů, co tu byl. Možná přijdou další, ale promiň, já na MW zůstávám jen kvůli RP.
Odpovědět
#3
To je zajímavá otázka, nad kterou stojí za to se zamyslet, ale myslím, že o tom odklonu od RP se tu nikdy vážně neuvažovalo.
Pokud to postavíme naopak - má cenu snažit se prosadit jako shard bez RP? Ta konkurence je ještě větší, než mezi RP shardy, ty shardy mají skvěle vybalancované systémy, které běží několik let, dobré renomé, tunu dungeonů, hráči se tam udrží i mnoho let čistě jen hraním PvM a PvP..
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#4
No momentalne neni dokonalej server co se tyce PvP .. Hraju tuhle kravinu uz pres 14 let a kazdy shard jsem zkousel... Reborn se brzo vypne a Erebor ma jedno z nejhorsich pvp "moria shit" Pak tu mame endor kde je neco balanc a neco total unbalanc a status cca 10 lidi? Konkurence neni si myslim, mozna DP 1 ma ted spousty hracu ale co je DP? Prvni verze UO ... Vsechno zasekane/zpomalene proste OLD UO no... Takze si myslim ze dobry server neexistuje :-D Mozna andaria ma jeden z nejlepsich pvp systemu ale porad je to RP shard a nazi GM takze status tomu taky odpovida a nedavno se Gm rozhodli ze pridaji do hry funkci "nabita kus" takze dve plsky z hidu daji instant komukoliv tak mi nerikejte ze je neco balanc nekde :-D A proc nezkusit MW nasmerovat timhle smerem? Stal by se z toho NonRP shard (Ten kdo chce hrat RP dal tak at si hodi nejaky RP tag za ktery muzou byt lehky odmeny nebo zvyseny expy... Myslim ze MW co se tyce nastaveni ma velkou sanci uspet a nas je celkem dost co budou mit zajem si zas nekde zapvpit Tongue Ale zase muselo by se zde balancout pvp je tu dost prehnanych veci a zas nejakych nepouzitelnych ted treba reknu ze to berete asi z real pohledu kdyz sipem neuberu platakovi HP protoze ten sip ten plat neprostreli... Urcite bych i zmenil rychlost postav jak peso tak i na koni TRHA MI TO OCI kdyz vidim jak ta postava beha :-D A kdyz se tohle nekam pohne tak uz nebude problem udelat nejakou reklamu/video a hracu bude si myslim dost ale ten system taky za neco musi stat. Jako kolik dneska Cechu nebo Slovaku ma zajem hrat UO? Stovky? A kolik ma zajem hrat RP UO? desitky.... Takze opravdu si nemyslim ze tahle RP cesta bude mit nejaky vyznam.. Pokud ovsem se spokojite s mensim statusem s tim ze budete proste RP shard...
Odpovědět
#5
Rád bych viděl, aby se o MW neuvažovalo jako o UO shardu se zaměřením na RP, ale RP hře která používá UO jako platformu. Nemělo by se říkat "pojďte s námi hrát UO". Mělo by se říkat "Pojďte s námi hrát RP". Zájemců o hraní UO je poskrovnu. Zájemců o RP o několik řádů víc. I přes stáří hry, dodnes neznám lepší hru, která by tak dobře umožňovala vytváření vlastních světů a tvořivost v interakci mezi hráči.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
Odpovědět
#6
Kdo dneska ma ale zajem hrat RP? Strasne malo lidi.. Prece existuje spousty novych her kde maji moznost hrat RP. Rikam jen to ze kdyby se MW dal cestou NonRP/PvP/PvE a dodelalo se par veci byla by to sakra konkurence.
A porad je tu moznost hrat RP skrz RP tag ne?Tongue Ja chapu ze tech par lidi si zde bude obhajovat RP ale kdo z vas aktivne loguje? Otevrel bych brany ostatnim hracu co hledaji kvalitni "nonrp" shard
Nebo by byl problem udelat dva shardy? Jeden se zamerenim na RP a druhy NonRP taktez muze byt na zkusebni dobu uvidime jak se to chytne ja bych klidne prispel na dalsi server
Odpovědět
#7
Všímám si jak tady zmiňujete různé shardy,ale nikdy jsem neviděl zmínku o DP2 ... taky stojí za inspiraci Smile
Jinak proti RP jsem nikdy nic neměl a určitě by to mělo být součástí MW, vždy bylo a patří to k němu, však hrej a uvidíš,že pokud nechceš, nehraješ RP,ale to si nedokážu představit, to jako chceš ve hře vykřikovat věci z real world? nebo řešit ingame věci? už jen to,že ve hře neřešíš (max v partě) real world je známka RP Smile
Odpovědět
#8
Mě by to na NonRP serveru fakt nebavilo - ať už jako hráče, tak jako GM. Smile
Zastihnutelný na Slacku - brak.
Odpovědět
#9
Zalezi co jsi za "cloveka" :-D Me treba NonRP bavi vic nez RP a to jen z duvodu ze s lidma pokecam nebo se totalne vyflamujem :-D Tim nechci shazovat RP neco to prece do sebe ma ale ted je treba si uvedomit ten problem co je..
Budete nadale delat server "RP" pro 1-2 hrace? Nebo mate nejakou myslenku ze vsechno dobre dopadne a bude tu stovky lidi? Ja jen se fakt snazim rict ze na RP dost lidi dlabe a proste vic jak 20 hracu podle me nalakat nejde... Proto bych zkusil treba druhy projekt MW NonRP klidne nechte tenhle mw zaplej a at si lidi co maji radi RP hrajou ale verim ze NONRP server bude mit dost velky uspech
Odpovědět
#10
Za mě taky spíš RP než non-RP. UO je prostě jediná platforma, která nabízí ve skutečnosti plný sandbox a je i v dnešní době v některých věcech neuvěřitelně pokrokova (třeba takovy housing system s neomezenou možností dekorace, nebo skvěle domyšlený crafting system, kde si může kdokoliv vyrobit cokoliv). Některý tyhle prvky nemají dodnes ani supermoderní MMO a dokonce chybí i v takovem Albionu, ktery měl být nástupce UO.
Proč RP? Protože je to jediná hra, která nabízí to, že RP může mít nějaký následek a pokuď je i server nastaven jako RP, nabízí mnohem větší požitek i pro hráče než na klasicke UO.

Mě na zakladni UO sralo několik věcí, ktery tu dikybohu nejsou
1. Neustaly endless afk/skilltrain systém, kdy místo hraní hry byla povinnost stát na spotu mezi dalšíma no-liferama x hodin a vymaxovat si základní skilly za pomocí různých programů
2. X herních mechanik, ktery byly díky spellům nebo jinym úpravam zadupadny do země. I základní UO měla system den/noc, ale byl naprosto useless když většina lidí měla zásobu 50 night potionu nebo dokola měla zapnuty autocast na In Lor
3. PVP založeny na tom kdo má víc vyšperkovany (čti zabugovany) scripty v Yoku a podobných. To PVP bylo s prominutím o těžkym lejnu, když to nebyl souboj, ale otázka dvou vteřin a 4 necro pyroblastu. Lidi co začínali semnou na Kelevaru kolem toho roku 2003 nemohli chodit ani pitomy dungeony, protože před nima vždycky stal v hidu exot, co byl schopnej stisknutim jedny klavesy vypnout celou grupu, jak by to asi vypadalo tady kdyby tu běhal jeden magor se scriptama co neustale hunti lidi zvykly na RP?
Denetrius Aho - Radní Svobodných, Válečník
Drsnej Jakšmirgl - Vévoda ze Šmirglu, Vynálezce Pepřového Cvelfa a Gnomí haxny na česneku, ale hlavně Farmář
Spiritea - Knihovnice a opatrovnice Arcana, Bardka
Odpovědět
#11
No ne vsude to tak je a neznamena ze to tady bude... To ze vypl jeden clovek celou grupu tak tomu se rika le balanc nebo spatne nastaveni :-D
Odpovědět
#12
Je fakt, že možnosti UO jsou asi bezkonkurenčně nejširší a dá se rozšiřovat a ladit do aleluja (jen na to mít lidi). Zkrátka pro RP ideální prostředí. Po pravdě (imho) čistě na PvP a PvM už asi v dnešní době existuje spousta lepších zábavnějších her a čistě v UO mnoho lepších shardů.
Kempování holt většinou k PvP patří no. Ale dá se i překvapit, na DP1 jsem třeba za wara pojel nekra a mága najednou a jediný makro jsem měl na "zaútoč na poslední cíl", na šipku, reflex magic ring a na pití lektvarů. To měli všichni, to si prostě ručně naklikat nestihneš. A tam bych řekl je "le balanc" prověřenej léty hraní a nastavenej tak, že v 95% war potká mága a končí, funguje tam prostě trojúhelník war > rang, rang > mág, mág > war. Prostě svým způsobem velmi dobrej balanc v disbalancu. Kterej se ovšem dá i nepředpokládaně překonat. Ono je to i o strategii, když holt nalákáte dva hadráky do stísněnýho prostoru, tak je pojedete i za toho wara. Jejich blbost, že tam lezou a nepřemýšlí u toho. Stejně tak jsem ale viděl šikovnýho chytrýho nekra, co zvládl pojet skupinku pěti lidí jen díky špičkovýmu hernímu skillu a chybám na straně té skupinky. Takže zrovna tam bylo v 90% PvP hlavně o chytrosti a taktice. Yoko měli všichni stejný se stejnýma skriptama, teď už tam mají sice i nějaký jiný program, ale to tě nespasí, když prostě neumíš a nepřemýšlíš. Je samozřejmě možný, že někde na Kelu to bylo těžce nevyvážený a bylo to fakt jen o makru na 4 spelly, ale teda dá se určitě udělat v UO i lepší PvP systém, protože tohle zní celkem jako dno. Smile
S tím zachováním smysluplných herních mechanik typu den/noc atd. a jejich hlubší integrace samozřejmě naprosto souhlasím - to osobně vnímám taky jako poměrně silnou stránku MW.

Dál - založit druhej shard? Když máme co dělat, aby byl nějaký personál i na ten jeden? To nikdy nemůže fungovat, jak bychom to asi udělali.. O tomhle má smysl se bavit v momentě, kdy tu bude 10+ členů RT, kteří nemají roupama co dělat a ne v momentě, kdy je problém i sehnat lidi na běžnou agendu.
A nakonec - domněnka, že Manawydan bez RP ve formě druhého shardu by měl více než 1-2 lidí, to je čistá spekulace bez reálného základu. Jak už tu zaznělo několikrát - ono existuje nejen mnoho lepších her na PvP a PvM, ono i mezi UO existuje mnoho shardů s dotaženějšíma (a hlavně nikoliv betatestovýma) systémama. Takže to RP a věci okolo jsou naopak řekl bych jedním z mála, čím můžeme zaujmout.
Pokud si mám odpovědět na otázku, jestli bych šel hrát na MW čistě kvůli PvP a/nebo PvM, anebo jestli si myslím, že tu máme nějaké lidi, kteří hrajou dlouhodobě jen kvůli tomu, tak v závislosti na výše uvedeném snad ani nemusím odpovídat nahlas. Ale samozřejmě to každý může mít postavené jinak.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět



Skok na fórum: