MW MW MW ...
#1
Ma jeste cenu podporovat manawydan? Nevidim zadne zmeny ani snahu GM nejakou zabavu pro hrace by taky nebylo spatne udelat :-) Na MW jsou tri nove tvare a zatim je to bavi snazim se jim pomahat takze maji ubytovani/veci/expeni a ukazuji jim zbytek MW ... Dost me mrzi ze uz neni soucasti teamu Whitey a at ma kazdy na to nejaky nazor tak ja mam zas nazor ze Whitey byl "srdce" manawydanu a investoval strasnou sumu casu do vyvoje a najednou je pryc.. Manawydan je momentalne bez scriptera a hadam ze si toho kazdy vsiml treba to ze nevychazeji nove "changelogy" a samotny MW umira... Nechcete se uz nejak dohodnout? Zas se dat dohromady a pracovat spolecne? Myslim ze by vetsina mela radost a zas mit motivaci hrat :-) 

Kazdopadne jak jsem zminoval ze se to snazime nejak ozivit byl bych celkem rad kdyby logoval i zbytek hracu kteri si stezuji na to ze nebudou hrat kdyz je status mrtvej... No on se sam nezvedne :-) Nemate chut zas logovat? Rikam mam tu novacky a taham je vsim co sam zvladnu  a nejsme jediny kdo beha ve hre jeste par lidi tam je tak co se treba dohodnout na nejakou patecni akci?:-) A doufam ze Whitey bude zas soucasti teamu..
Odpovědět
#2
(22.03.2017 v 02:54)Vít napsal(a): Ma jeste cenu podporovat manawydan? Nevidim zadne zmeny ani snahu GM nejakou zabavu pro hrace by taky nebylo spatne udelat :-)
Jakto? Pokud vím, tak Thanis dělal eventy a má rozjetou svojí sérii - zapisováno třeba zde: http://forum.manawydan.eu/showthread.php...7#pid99437 a zde: http://forum.manawydan.eu/showthread.php...1#pid99511. Brak se věnuje stavbám v nové lokaci, to bylo announcováno zde: http://forum.manawydan.eu/showthread.php...8#pid99488. Já se zas začal vrtat ve skriptech kvůli level systému, announcováno na stejném místě, navíc samozřejmě počítáme s úpravama mapy a patchema mapy a staveb kvůli nové lokaci, kterou samozřejmě bude třeba i ospawnovat a naházet dekorace, interakce atd. Jsme na to vše aktuálně 3 (většina shardů by na to měla tak 4-5 specialistů, na každou činnost jednoho) a já jen doufám, že se časem třeba vrátí Triad a ideálně i Leaf + že třeba jednoho dne seženeme skriptera, co se nemusí učit C# za chodu (a ještě do toho dělat 20 dalších věcí), abychom se z toho tady úplně nepo.... a mohli jsme dělat věci rychleji.
Sorry, ale někoho by mohlo celkem zamrzet (tím neříkám, že mě, já už jsem si tady zvykl a krom autoregulace/automotivace mě drží při životě taky schopnost tohle odfiltrovat Wink ), pokud dokopeme všechna dostupná GM do hry, když nám na to napíšeš "nevidím žádnou snahu" a "nějakou zábavu pro hráče by nebylo špatné udělat". Smile
(22.03.2017 v 02:54)Vít napsal(a): Dost me mrzi ze uz neni soucasti teamu Whitey a at ma kazdy na to nejaky nazor tak ja mam zas nazor ze Whitey byl "srdce" manawydanu a investoval strasnou sumu casu do vyvoje a najednou je pryc.. Manawydan je momentalne bez scriptera a hadam ze si toho kazdy vsiml treba to ze nevychazeji nove "changelogy" a samotny MW umira...
MW umírá - tak přesně tohle proroctví tu čteme posledních X let prakticky co měsíc. Zatím MW všechny tyhle proroctví přežilo. A nebylo už toho k Whiteymu a skripterům řečeno taky dost? Vždyť je to tu roztahané v několika postech dokonce i od lidí z RT - v oficiálních vyjádřeních, nebo pokud má někdo raději bulvár, tak na několika stranách flamewarů.. Teď co - můžeme nad tím furt brečet a říkat si, že MW jistojistě teď umírá, nebo #sestimsmiř a pojďme se taky trochu snažit. Na MW za ty roky pracovalo bez nadsázky okolo 100 lidí a tým vedli a shard poháněli v některých dobách i jiní. Jestli jsme si taky trochu nezvykli na to, že je to tu ve stylu "one man show", kdy se stačí vézt na kvantu práce jednoho člověka a ten se tak stává zdánlivě nepostradatelným. Fakt s tím něco dělejme - to není normální. Smile
(22.03.2017 v 02:54)Vít napsal(a): Kazdopadne jak jsem zminoval ze se to snazime nejak ozivit byl bych celkem rad kdyby logoval i zbytek hracu kteri si stezuji na to ze nebudou hrat kdyz je status mrtvej... No on se sam nezvedne :-) Nemate chut zas logovat? Rikam mam tu novacky a taham je vsim co sam zvladnu  a nejsme jediny kdo beha ve hre jeste par lidi tam je tak co se treba dohodnout na nejakou patecni akci?:-)
Ano, tady se víceméně shodneme. Jediní hráči, kterých mělo MW vždy dostatek jsou ti, co píšou, že nelogujou, protože na MW nikdo nehraje. Za ty roky by to ten shard v pohodě uživilo.. Smile


Jinak místo nového tématu to klidně stačilo hodit jako příspěvek třeba sem: http://forum.manawydan.eu/showthread.php?tid=3465 nebo třeba sem: http://forum.manawydan.eu/showthread.php?tid=3106 nebo jinam. Pak je tu bordel a milion témat o tom samém, nikdo se v tom už nevyzná.
Kdyby neblbnula inline moderace, tak přesunu příspěvek, ale asi je nějaký problém v nainstalované verzi MyBB, takže to budu muset zkusit zálohovat a dát upgrade o tu jednu verzi, co jsme pozadu. Smile
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#3
Ja chvalim Thanise za tu snahu a ze si dava praci i s nejakym pribehem... Ale kdyz tu byl Galran ocenil jsem ty mini eventy :-) Tim myslim ze logl nekde na moste naspawnoval prisery a jednu z nich ovladal a bylo to sranda :-) Nemusite si davat xxx prace s tim ze sepisete pribeh o cem ten Q bude ale staci nejaka kravina vymyslet Smile Sbirani predmetu/lov priser/hledani osob a da se toho vymyslet toho vic :-) Jak dlouho uz shanite scriptera co umi v C?Smile Mam na icq asi 7 scripteru a kazdy mi rekl ze nehodla ztracet cas pro server kde status se pohybuje mezi 0-5 hracu takze tam je problem... Takze fakt si myslite ze toho scriptera sezenete ?:-/ Proc se nemuzete dohodnout s Whiteym ? Chtelo by to uz odhalit tu mapu s full spawnama at je co zas zkoumat... Taky je problem ze na MW toho neni moc co delat :-/ Atraktivnich spawnu neni moc a mini dungy jako vlci sachta atd... To je hnedka :-) Jsem tedy zvedavej co vymyslite )


Doufam ze v patek dorazej lidi na nejakou spolecnou akci kolem te 8-9té vecer
Odpovědět
#4
Mno co si pamatuju, minimalně lidi co hrali semnou si nestěžovali na nedostatek hraču, ale fakt, že po aktivním dvoutýdnu hraní neni na mw co dělat. :-) A na tom si trvám stále. Jinak určitě oceňuji, že se na "mw" maká, ale třeba já neměl ani ponětí, že Thanis dělal/á event ..
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#5
Jo naprosty souhlas Smile Vzdycky jsem se na MW vratil a za 1-2 tydny zas skoncil uz nebylo co delat Smile
Odpovědět
#6
Já to tu psal taky, že ta hra aktuálně nemá potenciál dlouhodobě udržet hráče sama o sobě, ale někdo se se mnou furt hádal, že není podstatný, aby hráč měl na shardu co dělat (pokud zrovna není event), že je podstatný jen pořádat dost pravidelně eventy.. Smile No, nějak mi z toho vychází, že ta frekvence by musela být v závislosti na tom názoru jeden event co dvě tři hodiny. Tak ano - při jednom eventu co dvě tři hodiny bychom tu možná udrželi relativně stabilně nějakých těch 5 lidí, ale reálné to není. To jsou samozřejmě potom lidi, co nechodí dungy, nehrají PvM a PvP mimo event, prostě čistě jen lidi logující na eventy... tam jde samozřejmě mluvit už i o tom, že relativně nezáleží na nedoladěnosti systémů a hratelnosti té hry jako takové, protože ty lidi prostě držíme ve hře "hrubou lidskou silou". Ale kapacitně na to žádný RT není dost velký, natož to naše.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#7
Stigu, nevím jestli čteš něco jiného než já, ale já tu čtu stížnosti na nedostatek eventů nebo informacích že se eventy pořádají. O samozábavě s vymakaným systémem tu nepadlo ani slovo...
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#8
Jasně. Protože třeba tohle a těch dalších tisíc zmínek nikdo ve skutečnosti nenapsal.
Citace:Nevim co je za novej kombat ale dost me zklamal, rapidne snizeny dmg aspon u me u hranicare a treba takovej Mage mi prijde total preboostlej dalsi vec co me stve strasne low exp za prisery "fresh je chvilkovej" a tech veci je dost
Protože nikdo se tu nechce bavit nijak jinak, než zlomek potenciálního herního času na eventech.
Protože nikdo tu nebrečí po aktivním skripterovi, na Mantisu není 171 nepřiřazených problémů, na eventech nám nikdy opakovaně nepadá server a máme tu alespoň jeden klíčový systém ze seznamu: rasy, povolání, soubojový systém, exp systém, perky, kouzla, modlitby, který by byl 100% hotový a uzavřený.
Protože nikdo z hráčů tu v poslední době nezapisoval žádný příběh o samozábavě.
Protože nám stačí udělat jednou za den event na hodinu na dvě pro pět lidí a to že zbytek času tu bude nula lidí nám je jedno (mimochodem, dej si tu práci a spočítej si pak denní průměr - vyjde něco jako 0,4 hráčů na hodinu - gratuluji, přesně tam chceme být).
Protože jedno bez druhého může prokazatelně fungovat a eventy se odehrávají mimo herní systém.
Protože tu o herních systémech nepadlo ani slovo a stejně tak není o nich ani slovo v tom odkazovaném příspěvku z postu #2.
Protože ani #6 které komentuješ si nedočetl do konce, abys pochopil, že tahle logika směřuje k nesmyslu.
Ne, taky netuším, co tu čteš. Už mi přijde, že si tu ze mě utahuješ. Biggrin Furt dokola, stále o tom samém, opět selektivní vnímání, opět všechno zbytečně.

V postu číslo #2 máš aktuální činnosti vypsané, jsou tam u toho 3 souhlasy od hráčů a ta skriptová část (spolu s vůlí po dalším personálním zastoupení v této oblasti.. a samozřejmě i spolu s eventy) vedoucí k samozábavě a aspoň trochu vymakanějšímu systému je součástí příspěvku, stejně jako součástí příspěvku odkazovaného ze #2 takže ono to tak jak píšeš přecijen asi nebude. Pokud čteš něco jiného, tak pardon, ale asi čteš špatně. Není můj problém.

[TL;DR]
O eventech tu čtu taky, ale ještě tu čtu o tom, že po aktivním hraní po 1-2 týdnech člověk nemá ve hře co dělat. Co se mi tu snažíš říct, že hra, kde po 1-2 týdnech nemáš co dělat je jádrem "zdravá" (i přes skutečnost, že za tu dobu bys měl např. dost co dělat abys došel všechny dungy a udělal všechny interakce.. ale proč by to kdo dělal, to je ta klíčová otázka), nebo že pokud budeme každý den pořádat několik eventů, že tu lidi vydrží déle, neodlognou hned po skončení eventu a že to je ta ideální cesta a že lidi nestojí o doladěný systém nad rámec alfa/betatestu? Smile Tuhle strategii jsme s evidentními výsledky zkoušeli jet posledních.. kolik vlastně - 13 let (?).. zhodnoť si to sám. Nebo porovnej s ostatními shardy. Jasně, málo eventů, já hlupák. Jinde jich přeci mají mnohem víc a questaři ani nejezdí na dovolené a veškeré RL mají zakázané od velitele. A na DP dělají každý den ve špičce několikahodinový event pro 100 hráčů a po zbytek dne je tam čistá nula, protože o tu samozábavu ve hrách vůbec nejde a nikdo to ve skutečnosti nechce hrát.

Přijde mi, že si tu se mnou stále hraješ na schovávanou a na to, kdo z nás dvou je větší blbec, přitom úplně zbytečně prudíš i když tu lidi píšou, že mají problém vydržet u hry 14 dní a jaké všechny systémy to chce ladit. I když tu já píšu, že z různých důvodů se určitá období eventy prostě nekonaly - to ale není žádná novinka ani problém posledních 3 měsíců.
A problém pro tebe to je jen kvůli tomu, že jakékoliv řešení logicky musí začít právě uznáním všech zásadních problémů (já tu několikrát psal, že eventy se pořádaly, pořádají a pořádat budou.. a to i když třeba na některé nikdo nepřišel.. s tím, že někdy nejsou hráči, pro které eventy dělat a někdy nejsou GM, které by eventy dělaly.. ty za sebe problém v ničem jiném než eventech nevidíš, pokud to dobře chápu, protože zbytek je prostě dokonalý, anebo nějaká jiná chyba questařů.. tudíž z tvojí strany k tomuhle kroku nikdy reálně nedojde), identifikací slabých míst (tahle fáze ti evidentně jde též hodně proti srsti, jak by se to jen trochu dotklo tvojí práce) a následně prioritizací, zhodnocením realizovatelnosti a alokací lidí na jejich řešení (z mojí strany to proběhlo, přístup do interního stále máš, snadno si to můžeš ověřit.. ale chápu, že předchozí přístup byl prostě mnohem lepší, všichni měli pevně dané, co budou dělat a s jakou prioritou a organizace byla perfektní.. my přeživší jsme holt jen žabaři, jak jinak). Předpokládám, že aktivním náborem questařů a dalších členů + osobní komunikací skrze kanály jako SZ a ICQ ses v minulosti taky zabýval ty, takže i tu personální část si měl perfektně ošéfovanou.
Jinými slovy, veškeré odpovědnosti za posledních několik let se vzdáváš, protože ačkoliv si byl vedoucí, tak za dosavadní stav nesou odpovědnost pouze všichni ostatní - ještírci z řad questařů. Protože ideální vedení spočívá v tom, vykázat bez jakékoliv organizace sebe nebo ostatních enormní množství hodin doslova na čemkoliv a tím si můžeš odškrtnout a sám za sebe máš hotovo. A to samé by měli dělat i všichni ostatní, protože to je zaručená a léty ověřená praxe.

Stížnosti na souboják, mága, expy a další systémy si tu hádám poslední dny, týdny, měsíce, roky taky přehlídl, nebo tam je na vině taky nedostatek eventů. No, holt kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Hlavně hodit všechny problémy na ostatní. Když ne shardu, třeba to pomůže aspoň tobě. Jen do nás!
Takže jestli ti to udělá lépe, za všechny problémy (= podle tebe jen a pouze nedostatek eventů) samozřejmě můžu já. Jestli už tu nic jiného neudělám, klidně na sebe aspoň tuhle odpovědnost beru za zbytek týmu (a pro mě za mě klidně i za všechny ty historické omyly a léta se vlekoucí neduhy, které se vlastně ani nemusely řešit, protože za všechno můžou eventy). Smile Koneckonců, tohle by měla být úloha vedoucího, ale i na tohle se díváš zcela evidentně jinak.
Ale víš co? Klidně to nech na RT ať si to zhodnotí a udělá po svém, během pěti minut se můžou dohodnout a okamžitě mě odvolat (na to jsou nově pravidla a zároveň nikdo tu nebude říkat, že "buď to 'povedu', nebo odcházím") s tím, že se toho ujme někdo schopnější a bude to dělat prostě po svém. Takže já vůbec nemám problém s tím vzít na sebe veškerou odpovědnost a nést následky (klidně i za těch předchozích 13 let, po které jsem v RT ani nebyl zdaleka celou dobu) v momentě, kdy bychom tu na sebe měli místo toho dalších pět stránek jenom ukazovat "tys to byl".
A já se tu o tom opravdu nehodlám bavit donekonečna, pro mě to začíná a končí tím procesem řešení problému, který jsem popsal výše, který je tu zveřejněný a který se momentálně realizuje a kterým se v minulosti nikdo vážně nezabýval. Smile A eventy jsou toho samozřejmě součástí (nikoliv jedinou), takže není nutné na sebe ukazovat, kdo za co může.

A ve finále - pro mě za mě - pokud si tu hráči založí téma s titulem "Všechny systémy jsou dokonalé, na skripta už nesahejte, chceme jen eventy" a bude tam hlasování, já jsem ten poslední, kdo by si svévolně přidělával práci a ještě šel proti vůli "lidu". Takže prosím - klidně do toho. Můžeme na tom základě klidně uzavřít betatest a herní jádro zakonzervovat v aktuálním stavu, aspoň se v tom nebude už nikdo muset hrabat a uvolní se ruce na něco jiného.
[/TL;DR]

Já tu jen tvrdím, že od hráčů přicházejí většinou odlišné signály - a to nejen tady - a že se na tom s hráči mnohdy shodnu (samozřejmě i co se týče eventů, protože ty prostě k MW patří). Ve hře mám odehráno stovky hodin (ve velké většině pochopitelně mimo eventy, i když samozřejmě chápu, že touhle dobou už mnoho takových vytrvalců neexistuje) a mnoho těch problémů se mě tak přímo dotýká. S lidma mluvím i jinde, než na fóru, takže znám i jejich vlastní problémy a názory.
Takže i to TL;DR klidně můžeš přeskočit, protože jednak to je opět trochu delší, druhak je to prostě dané a nakonec tě to nad rámec eventů a cizí odpovědnosti stejně vůbec nezajímá.
A já teď v 5:30 místo uspořádání eventu - po tomto posledním editu a po práci, která samozřejmě (jak jinak) naprosto nesouvisela s žádnými eventy - prostě jdu čistě sobecky vyspat, protože za 2,5h vstávám do práce. Dobrou.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#9
Stigu, debila z tebe rozhodně nedělám.
Stejně tak vím o nejrůznějších problémech systému a o stížnostech na ně. Tyto problémy a stížnosti jsem aktivně řešil, včetně komunikace s hráči - zhruba 5-10 hodin týdně.
Bohužel že strany kvestařů a ostatních členů RT jsem nic neviděl - server prázdný, na fóru/webu ani slovo.
Předhazovat mi problémy servru je zbytečné, kvůli nim jsem neskončil.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#10
Nojo, tak já jen že přišel údiv, že někdo chce řešit i skripta a že se tu o tom jakože vůbec nemluví, že jsem si to teď asi vymyslel..
To že je server prázdný je složitější a dlouhodobější problém. Časové možnosti RT byly/jsou/budou proměnlivé, stejně jako status serveru. Proto ta samoudržitelnost, která funguje jakž takž v každé normální onlinovce. Ty lidi prostě v momentě prázdného serveru buď motivaci nemají, nebo ji v nich musí někdo aktivně držet. Což víš asi sám, že je problém, který se tu řešil každý rok třeba dvakrát - nejsou hráči, není RT. Komunikace do pléna na fóru nestačí, ona se většina stejně odkomunikuje někde úplně jinde. A ani to nezajišťuje, že nebude RT dělat eventy pro nula lidí.
Jak jsem říkal, my i kdybychom každý den dělali event na dvě hodiny (a přiznejme si, že to kapacitně prostě nedáme a nedali jsme ani v těch nejlepších časech), tak jsme schopní tu udržet 0,4 člověka na hodinu každý den. Což mi furt nepřijde jako "to ono". Proto se díváme i po jiných možnostech. Ano - a právě ta proklínaná samoudržitelnost znamená, že lidi budou logovat i mimo event. To dělá stabilní vysoký status po většinu dne. I kdyby tu bylo díky samoudržitelnosti 30 lidí stabilně ve špičce (to čistě přes eventy neuděláš nijak), tak na event ti jich ani zdaleka tolik nedorazí, protože při samoudržitelnosti třeba v tu chvíli mají i lepší věci na práci.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#11
Nechcete si uz podat ruku a zase pracovat jako team ?:-(
Myslim ze status se zas lepsi...
Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl.
Odpovědět
#12
Já jsem tu "nabídku" posílal veřejně ihned, tady: http://forum.manawydan.eu/showthread.php...4#pid99214
Myslím, že zbytek RT se vyjádřil naprosto stejně.
Tady nikdy nešlo primárně o problém se skriptováním. To je v tom celém až sekundární věc. Opravdu nevím o nikom, kdo by se chtěl nějak jakože "zbavovat" skriptera, natož takhle aktivního, to asi nikdo nechce/nechtěl.
To ale bohužel není něco, co bych nějak přímo dokázal rozhodnout/ovlivnit čistě jen z mojí strany.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#13
Že se do toho pletu i když už tady aktivně zhruba 7 let nehraju, jen jsem to několikrát zkusil jestli se něco změnilo a ono ne. Každopádně jak jsme už několikrát říkal, na manawydan mám nejlepší vzpomínky, musím říct, že si rozhodně nemyslím, že to má stát na eventech a že všechno musí být dokonalé, vždyť si vzpomeňte vy pamětníci jaké to bylo na začátku bety 2 prvních několik měsíců, super statistiky, hračů bylo dost 35+ ve špičce a mam pocit že parkrat i přes 40, na malem kousku mapy, ale všichni se bavili, protože tento malý svět byl "plný" hráčů a hráči se bavili sami mezi sebou - pruzení ze strany Bratrstva, Orků, Města, cyprona...nebylo tohle super? Proč ti hráči všichni odešli? Bohužel si myslím, že na tom má velkou zásluhu RT, bylo tu hodně nadržování, hodně házení klacků pod nohy a pak i bany. Jasně některé byly určitě oprávněné, ale... ale pak za půl roku to byla najednou méně než půlka hráčů. Možná než se tady donekonečna hádat o tom, co se dělá posledních x let špatně bych se zkusil zeptat, co se tenkrát udělalo špatně, že si hra nebyla schopná hráče udržet. Pamatuju si, že největší problém byl tenkrat brutalně přeboostěný mág - netuším, jestli je to už vyřešeno, nebo není, souboják asi celkově a totálně nepropracované dungeony - povedlo se za těch 7-8 let tohle opravit? Jestli ne bude někde chyba, jasně růst vousů a chlupů v podpaží je super, ale je to važně tak důležité? Jaktože se souboják nebyl schopny dotáhnout dokonce za skoro dekádu? Nebylo by prostě skoro lepší nechat ten defaultní, než zkoušet neustále vylepšovat něco co stejně nefunguje? Chápu, že manawydan chtěl být originální a taky je..ale podívejte se právě na statistiky hráčů, já vidím číslo : 1...to je smutné. Tímto se dostáváme opět k tomu neřešitelnému problému, při tak malém počtu hráčů se tu lidi nedokážou zabavit systémem, aby se hrači dokázali zabavit mezi sebou, musí jich tu hrát aktivně alespoň 20, když nebude, tak nikdo nebude logovat a budeme zase u čísla 1. Neřešitelný problém. Sere mě samotnéh, že prostě nelognu když vidím online jednoho hráče, nebo i 5 či 10..co bych v té hře sakra dělal? Chci si pokecat, vymyslet nějakou lumpárnu, někoho okrást...nic z toho nejde dělat a rp shard neni o koleckovani třech nudných dungeonů.
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
Odpovědět
#14
Hraci neloguji protoze nikdo nehraje... My se ted snazime logovat a doufam ze se nekdo pripoji a mozna tu casem bude stabilni status :-) Skoda ze postava casem musi jist jinak bych ji nechal klidne zaplou celej den
Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl.
Odpovědět
#15
Jasně že jeden člověk nebude chodit sám dungy, nezahraje si sám PvM a PvP, nebude sám sebe "prudit" a vést dialogy. Ale pokud budou ty herní systémy zábavné a vybalancované, pokud systémy budou funkční, je vyhlídka na to, že se k němu někdo přidá. A bude se to nabalovat postupně jak "sněhová koule". V tomhle ohledu bude mít i význam to sem tam nakopnout nějakým tím eventem, protože logne třeba 5 lidí na event a 3 z nich si po skončení třeba zajdou malý dung místo toho, aby hned odlogli. A tyhle počty se u funkční hry přirozeně mohou zvyšovat postupem času, pozvolna. Místo toho, aby aktuálních třeba 5 hráčů psalo, že za 14 dní nemají co dělat, tak prostě u té hry zůstanou a přijdou ještě další. Ovšem, za předpokladu...
A vemte si taky, kolik v těch dobách, co vzpomíná Karlos, bylo v RT lidí. Několik techniků, mnoho aktivních questařů. To všechno souvisí se vším, protože nízký status => odchází i lidi z RT. Nevidí perspektivu, není motivace.
Zaplá postava co nic nedělá celej den taky nic neřeší.. Status je jen příznak, který o něčem vypovídá. Kdyby šlo jen o to, mít ve statusu minimálně 30 lidí kterýkoliv moment, tak to prostě tak na webu/fóru nastavím natvrdo a "je klid" (= podvod, ale v zásadě by to bylo ve výsledku to samé, jak "mrtvé duše online"). Z tohohle ohledu se tam může zobrazovat klidně 200 lidí, ale shard bude furt prázdný, hratelnost beze změny.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#16
OK, ať se zase netočíme v bludném kruhu.
Asi se shodneme na tom, že k rozumnému statusu a aktivitě na shardu jsou potřeba oba ty pilíře tzn. jak SYSTÉM tak i EVENTY. Teď je úplně jedno v jakém poměru je jaký pilíř důležitější.
Přibližně každý večer tu loguje kolem 5 hráčů (někdy víc, někdy míň), což je výrazný posun od ledna, co jsem tu pobíhal prakticky sám nebo s Varousem. 
Začal jsem opět hrát v prosinci 2016, takže nevím, jak často byly eventy nebo questařská aktivita byla nízká či žádná. Takže nebudu soudit minulost. Chci soudit a vyjadřovat se k tomu, co se tu odehrává od doby prosince 2016.

Hráči, kteří v současné době logují se baví nebo si snaží najít zábavu mezi sebou a zatím se to daří -> SUPER.
Takže věřím, že k případným testům zaváděných úprav v systému by se určitě min. 2-3 hráči našli.

Ze současných aktivních GMs (Stig, Thanis, Brak) cítím aktivitu v rámci jejich možností.
Thanis se snaží dělat eventy s lidma, kteří tu jsou. Doufejme, že se k němu přidají i Leaf s Triadem.
Brak věřím, že maká na stavbách kvůli ohlášenému otevření nové lokace. Nevím, jak další architekti/stavitelé, jestli se ozvali, že by zkusili Brakovi pomoci.
Stig se snaží probrat skripta a naučit se to nějakým způsobem ovládat aby mohl posunout systém žádoucím směrem (několikrát se o tom zmiňoval).

Whitey, všichni z RT ti děkovali a oceňovali tvou práci pro MW na veřejném fóru a Stig ti nyní už 2x nabídl možnost skriptování. 
Takže já tu vidím 2 možnosti: 
a) MW je pro tebe kus života a pořád ho tam někde máš, tudíž můžeš pomoct Stigovi se skriptama, dohodli byste se na tom, co by se skriptovalo a pustil by ses do toho (s nějakou Stigovou pomocí). Ano, nejsi momentálně vedoucí týmu a vím, že mužské EGO je velká a silná věc.
b) MW už jsi opravdu pustil z hlavy a nemáš zájem. V tom případě, sem nemusíš chodit, nemusíš sem psát a tím pádem se tu donekonečna a po stopadesátédeváté nebude rozjíždět ten samý flame.

Biosek, skriptař který to oficiálně ukončil, když jsem tu běhal jen s Varousem a já jsem vděčný za to, že z jeho pohledu to bylo ve větším klidu. Napsal důvody proč skončil a utnul to. Nepíše sem, nerozjíždí flame a nestará se. Z mého pohledu vše v pořádku.

Tak jsem se opět vyjádřil, i když jsem se maximálně snažil tomu vyhnout Cool2
Rimoy Agarnish - [Renom Ordo]
"Jen silný donutí osud. Slabého donutí osud sám." - Konfucius
Odpovědět
#17
11.12.2016 jsem tu už nebyl, těžko jsem mohl na něco reagovat. Jak jsem na interně napsal tak jsem i udělal - prostě odešel se vším všudy.
Ať jsem dělal co jsem dělal, většinou mi s tim nikdo nepomohl. Jako vedoucí jsem vám nestál ani za to aby jste plnili svou povinnost - zapisovali změny provedené na servru.
Když jsem na vás po letech poprvé zatlačil, poslali jste mě slušně někam.
Místo toho aby jste se proti "nic neděláte" hájili popisem co všechno jste udělali a jen to nenapsali na mě házíte hlášky typu "dělal jsi zbytečnosti o které nikdo nestál".
Když se vás po třech měsících pokusím vyburcovat k nějaké činnosti, dopadlo to stejně. Zase jsem za idiota který nic nechápe a do všech se naváží, ale nikde ani slovo o tom že by jste na servru něco dělali, nebo něco plánovali.
Mluví se o mytickém jádru, o balanc kdo ví čeho - ale jen se mluví, konkrétního nikde nic (pokud to není na interně, tam nelezu).

Pokud se tohle konečně nezmění - tj. pokud nebude někde vidět že se RT o něco opravdu snaží, že něco dělá - tak děkuji, ale nemám zájem.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#18
Ok, pochopil jsem to teda původně správně, že problém je a celou dobu byl jen a pouze na jedné straně - na straně všech ostatních.

To, že se tu lidi, když bylo potřeba, naučili dělat grafiku, naučili dělat úpravy mapy, animací, naučili dělat patche, učili se skriptovat, programovali weby, dělali stavby, itemy, monstra, přebírali práci v Isharu, v Cyproně, na elfech, na orcích, na trpaslících po těch, kteří to už vzdali a milion dalších věcí, to už jaksi nevidíš. Že bez nich by ta tvoje práce byla úplně k ničemu. Že dělali svoje i společné DL, nastavovali systémy ve hře a věnovali tomu hromadu práce, to se přece nikdy nestalo, vlastně si to všechno udělal sám.
Víš co, zkus si opravdu jak tu píšeš dělat celý shard sám, jako jediný člen RT a třeba ti za pár týdnů dojde, co tu vlastně říkáš. A jako bonus nebudeš muset vůbec jednat s lidma v rámci týmu a nikdo ti do toho nebude kecat, což ti ušetří trápení.
Ono to funguje oboustranně. Ublíženost a breky, že ti všichni škodí, ty jediný pracuješ a ostatní nic, to je jednak k ničemu, druhak na to už má patent Andrej Babiš a konečně.. to není pravda. Přijde mi celkem smutné, že nevidíš nic než sebe a svou práci.
Tvůj problém je, že neumíš ani trošku jednat s lidma, nerozumíš jim a vlastně ani nechceš. To o sobě víš sám, to dokazuje i ten tvůj poslední post. Přesto si chtěl lidi za každou cenu vést. Že přijdeš rýpat do lidí a jejich práce a pak se tu divíš, že se ti to vrací zpět, to je ještě úsměvné. Ty jsi v tom nevinně, protože po 3 měsících jsme za tebou přišli my, abychom ti řekli, žes vůbec nic neudělal. To, jakým způsobem a v jaký okamžik si zatlačil, to je pro tebe asi "pohoda", ale reálně už opravdový přeslap. Tohle kdybych udělal na svoje podřízené v práci (proboha, a ještě na všechny najednou v jedné místnosti), tak druhý den si můžu hledat novou, nebo v lepším případě jsem ihned na řadové pozici. Tak čemu se proboha divíš, tys vážně čekal, že to po tom tvém postu může dopadnout jinak a všichni se nadšeně vrhnou do práce jak služební psi a ještě přinesou omluvenky od rodičů? Tím horší, že si tím málem opět jen zadupal do země třeba i mojí práci, která spočívala v tom, že jsem ty lidi, kteří už jednou skončili, dostal pracně zpátky do RT tím, že jsem je osobně obepisoval. Ano, to jsem zrovna mimochodem suploval práci vedoucího týmu, respektive tu část, kdy má lidi nějak pozitivně motivovat a jednotlivě a osobně si s nima promluvit s ohledem na jejich povahu a osobnost. A pak stačí pět minut a přístup slona v porcelánu a opět několik hodin mojí práce a jednání s lidma je naprosto v háji. Proboha, děsím se jen, jak by to mohlo dopadout příště, až se zas budeš snažit někoho "vyburcovat" nebo "zatlačit". Vážně ti přijde, že za následky těchto komunikačních pokusů mohou pouze všichni ostatní?
Btw. o mytickém jádru a o balancu se mluví posledních 13 let a žádné konkrétní výsledky nikde nejsou, takže kde vidíš tu změnu k horšímu? Že se o tom stále jen mluví po 13 letech, to bych být tebou z evidentních důvodů vůbec nevytahoval. Na kvantum zápisků v changelogu to opravdu neuhrajeme, protože tohle tu prostě nefunguje a je úplně jedno, kolik na tom kdo vykázal hodin. Opravdu nestačí jen naprosto bezcílně dělat X hodin denně, natož na pozici vedoucího vývoje, nebo nedej bože týmu. Zkus si přečíst třeba to, co tu píše Karlos a co se tu psalo už x-krát za poslední roky, možná ti to docvakne.

Zkus se aspoň jednou podívat dál než na špičku svého nosu a dál než na svojí práci. Pokud chceš respekt, musíš ho taky občas vracet a ne si ho stále jen vydupávat jak malé děcko. Autorita není taky zadarmo. A já bohužel nevidím žádný důvod, proč jedno z toho dávat, když je to pro obchod, na kterém pouze tratíme. Čistě na svém egu toho týmově opravdu mnoho nevybuduješ, smiř se s tím.
My jsme ti zde respekt projevili, veřejně, několikrát. Ty tu opět jen píšeš, jak si tu chudáček dělal všechno sám, cizí práce pro tebe vůbec neexistuje a my ostatní se tu v některých případech třeba i 10 let dloubeme v nose a ty za nás všechno oddřeš. A následně ti máme prokazovat, že jsme hodni té cti a ty se milostivě uvolíš a na shard se opět navalí ty desítky hráčů, které tu byly před tvým odchodem a všechno skončí happy endem jen díky tvojí práci.
"nikde ani slovo o tom že by jste na servru něco dělali, nebo něco plánovali" Tak to už chce opravdu hodně velkou dávku zaslepenosti.
"Pokud se tohle konečně nezmění". Ježišikriste, jako vážně? Pokud nezačneš se změnou u sebe, ničeho dobrého se nikdy nedočkáš, protože to ani nebudeš schopný vidět. Prober se. Nebo whatever, nech to být, já už to vzdávám a ty se v tomhle stejně nikdy nezměníš. Nebudu tu školit totálně beznadějný případ altruismu, sociálním dovednostem a pitomým základům komunikace, stejně je to naprosto k ničemu. Ty to totiž stejně ani nebudeš číst, stejně jako selektivně ignoruješ zprávy o tom, že ONI "něco dělali, nebo něco plánovali".

Tak tudy cesta opravdu nevede. Člověku, který, pokud se zrovna nedívá do zrcadla, tak má klapky na očích, nelze nic dokazovat.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#19
Tvoje přirovnání k zaměstnancům je zábavné. Takže když zaměstnanci nedělají co mají, nechodí do práce, neplní ani základní věci které mají v pracovní smlouvě a s kterými souhlasili - jako zaměstnavatel s tím nesmím nic dělat? Zajímalo by mě kde pracuješ.

Stigu, reálně. Napiš mi co jsi ty osobně udělal pro MW za poslední rok. Klidně dva.
Napiš mi co za poslední dva roky dělali ostatní.
Pokud jste vůbec něco dělali tak super, klobouk dolů - ALE KDE JSEM SE TO MĚL DOZVĚDĚT, když serete i na tak základní věc jako je zápis změn na Mantis/fórum? Když kašlete na hráče, kteří by taky rádi viděli nějaký vývoj?

Já neporovnávám co kdo udělal za dobu co je na MW, to se porovnávat nedá. Nepiš to jako bys byl jediný kdo se kvůli MW musel něco naučit.
Posuzuju vás za poslední roky, posuzuju vás podle toho co vidím, co čtu.
Nemám křišťálovou kouli, nevím jestli s někým mluvíte na IRC, nevidím jestli jste udělali někomu soukromý event nebo se koukali na skripta.

Ocenil bych pokud by jsi na mě přestal útočit, a alespoň jednou odpověděl na co se ptám.
Pak budu vědět, jestli vám křivdím nebo ne. Teď vidím jen A4 prázdných keců a nikde žádné skutky.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#20
Whitey, a pamatuješ si, jak se rozběhla dějová linie drowů, jak denně logovali lidi, protože denně se pod povrchem něco dělo? Jak dlouho většina GM pracovala na úpravě Podtemna? Nebylo to zrovna uprostřed tohoto boomu, co začaly tyhle rozbroje o tom, že nevíš o tom, že by se na serveru něco dělo? Dělo. A denně. A právě po téhle aféře, kdy to bylo buď ty, nebo zbytek týmu, ostatním došla chuť logovat a drowí dějová linie šla k šípku.
Odpovědět



Skok na fórum: