[Rozděleno] Perk balanc human/nonhuman postav
#11
Proč by se jim zas něco bralo, když by to byly drobnosti? Stačí se držet při zemi a být fér vůči ostatním rasám a nedělat takové věci, jako má momentálně člověk, kterej je nepopíratelně zvýhodněnej. Stejně by to dopadlo tak, že by se už nic nad ten balanc neudělalo.
Mimochodem pořád nadhazujete spíš příklady bojových perků, připomenu, že diskuze začínala kvůli craftům, kterým je ve většině případů perk jiného povolání celkem u zadnice.
Systém, který zmiňuješ, jsem již v soukromé komunikaci s někým na MW řešil a bylo mi řečeno, že je to moc komplikované. Klidně bych si dovedl představit, že by si postava vybírala z nějakých perků, kde by byla brána v potaz rasa a povolání. Např. dejme tomu u alchymisty elfa by mu bylo nabídnuty perky mastičkář nebo mistr zdravovědy (a třeba i ty obecné řemeslnické jako opatrný a precizní  řemeslník), zatímco gnóm by mohl mít na výběr z mistra očarování a výbušnin (další neznám). Za to kdyby hrál třeba elf válečníka, tak by měl bleskový útok, rychlý útok apod, kdežto trpaslík by měl spíš drtivý, vířivý útok a silný úder. Jenže to už zase příliš říkáš hráčům, jak mají svoji postavu hrát a to je big nono.
Pořád mi přijde nejvhodnější udělat to férové nastavení perků, jako má aktuálně člověk, všem a když by se moc chtělo něco dělat, tak opravdu přidat jen drobnosti a to hlavně každé rase, aby zas nedošlo k nějakému zvýhodnění. Hlavní je férovost napříč rasami! Rozdíly ras už jsme schopní zahrát RP bez nutnosti nějakých rasových perků, ale hrát mistra kováře za trpaslíka a být chloubou Goren-Zaru, zatímco nějakej Janek v Isharu umí všechno líp, je RP průser.

Edit: K tomu, že je ten systém komplikovaný. Navíc to nese další problémy a potenciálně dlouhé balancování, zatímco, když všichni dostanou ty perky, tak je to rychlé, férové a nebude se remcat, protože hráči budou mít svobodu v tom, jak hrát svou postavu.

Celá diskuze už přechází z: "Pojďme to vyřešit. Jde to rychle a snadno," na: "A co kdybychom z toho udělali ještě větší problém?"
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: [Rozděleno] Perk balanc human/nonhuman postav - od Halli - 24.07.2019 v 18:34
Perk balanc human/nonhuman postav - od Brak - 25.07.2019 v 21:49
RE: Game+ - od Talon - 24.07.2019 v 11:50
RE: Game+ - od Halli - 24.07.2019 v 12:03
RE: Game+ - od Gheed - 24.07.2019 v 14:44

Skok na fórum: