[Rozděleno] Perk balanc human/nonhuman postav
#20
Hlava:
Kouzelník kouzlí, kněz má modlitby, hraničář může ochočovat, válečník nemá skoro nic a řemeslník jen vyrábí.
Pata:
Dáme všem kouzla, modlitby, ochočování i výrobu, aby si byly rovni.

Hlava:
Člověk má 10 perkovních bodů navíc.
Pata:
Dáme je všem, ať si jsou rovni.

Stále mi to nepřijde jako dobrý nápad. Všechny kombinace ne-lidských ras a povolání jsou normálně hratelná, i bez těch bodů navíc. Cena perků a příděl perkovních bodů se nějakým způsobem nastavil (ne, nedělal jsem to já). Do toho teď hodíme vidle tím že každému přidáme další body.

Nechám si to ještě projít hlavou, protože u mě je vždy první věc odmítnou jiný názor než můj vlastní.
O perkovních bodech pro člověka rozhodl pradávný autor(ři) MW, inspirovali se hodně v DnD. Bohužel se naprogramovala jen ta nejjednodušší věc a nic jiného.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
RE: [Rozděleno] Perk balanc human/nonhuman postav - od Whitey - 25.07.2019 v 21:16
Perk balanc human/nonhuman postav - od Brak - 25.07.2019 v 21:49
RE: Game+ - od Talon - 24.07.2019 v 11:50
RE: Game+ - od Halli - 24.07.2019 v 12:03
RE: Game+ - od Gheed - 24.07.2019 v 14:44

Skok na fórum: