[Rozděleno] Perk balanc human/nonhuman postav
#25
Asi jsi mě nepochopil, složitost toho systému (z mého pohledu) spočívá ve vymýšlení, co komu můžeš dát, a pak následném balancování, když někdo z nich bude moc OP (powergaming). Technická stránka, tj. jestli to píšeš do skript nebo XML, je nám z tohodle pohledu fuk. Následnýma úpravama můžeš zas někoho nasrat, protožes to třeba (nevyhneš se tomu) blbě vymyslel a bude se to táhnout dýl než tu beztak většina hrajících bude trčet. Takže ve výsledku, jak už to tak na MW bývá, to bude nedomrlé, protože se to nikomu nebude chtít opravovat.

Tvůj příspěvek s "hlavou" a "patou"...no, to je teda něco. To, cos napsal, vůbec nedává smysl a pleteš jablka s hruškama. V příkladu jsi uvedl povolání  a napsal: "Kouzelník kouzlí, kněz má modlitby, hraničář může ochočovat, válečník nemá skoro nic a řemeslník jen vyrábí." A pak jsi napsal: "Člověk má 10 perkovních bodů navíc," a tvářil se, jak strašně logický to je. Jenže správně jsi v takové situaci měl napsat: "Člověk má 10 perkovních bodů navíc, trpaslík nemá nic, elf nemá nic, hobit nemá nic..." Doufám, že ten rozdíl vidíš a pochopíš, že jde o docela jinou situaci, protože pokud ne, tak se tu opravdu nemáme o čem bavit a nikdy se nedobereme konce. Obecně tvá přirovnání s řešením tohodle problému jsou zcela mimo mísu.

Mimochodem docela pochybuji o tom, že to čteš a nepřekrucuješ, co tu zaznělo. Protože není pravda, že by ostatní odmítali cokoliv jiného. Zmiňoval jsem, že systém s free perky na výběr dle rasy a povolání si dovedu představit. Nikdy jsem ho neodmítl, pouze poukázal na jeho nedostatky a nevýhody oproti rychlému řešení. Pro jistotu to teda napíšu. To, že preferuji dodání perkovních bodů ostatním, neznamená, že odmítám ten alternativní systém. A nevšiml jsem si, že by Gheed, kdekoliv ve svém příspěvku odmítl jiné řešení. Pouze vyjadřuje svoji preferenci (efektivnost a rychlost), se kterou tu souhlasila většina, krom tebe. A to včetně členů RT (dvou ze tří; u Thanise si nemůžeme být jisti, jaký názor na vyrovnání perků má, protože přednesl svůj návrh, ale nikde se explicitně v téhle věci nepřidal na tu či onu stranu). Sice je pravda, že Lynx byl opatrnější a zmínil, že je potřeba popřemýšlet, jak to posunout dál a hlavně do konce, ale návrh hráčů (ano, už zase ti zlouni kazej MW!) neodmítl. Z celé diskuze tak mám dojem, že jediný, kdo tu zatvrzele odmítá (jestli se z toho budeš chtít vykecat, tak si radši přečti znovu, cos napsal) tohle řešení a živí konflikt, jsi ty (a mezi některými hráči kvůli tvé argumentaci a přístupu už začíná panovat nechuť hrát, takže musím říct, velmi dobrý management).

Takže ne. Není pravda, že by problém byl v něčem jiném než v tom, že human má prostě perkovní body navrch. Už mi to zase připomíná tu starou omletou písničku (která tu je mezi některými poměrně oblíbená), kdy se člen RT staví do zbytečného defenzivního módu a obhajuje jakoukoliv flawed stránku hry, co to jde, protože RT (i ti, kteří jsou dávno pryč) má pravdu a hráč je vždy ten špatný a v omylu. A ano, má smysl do toho hodit vidle, pokud je to totálně na hovno, protože zrovna vidle se na to hovno docela často používaj/používaly.

A to jsem už nic do tohodle topicu nechtěl psát.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
Perk balanc human/nonhuman postav - od Brak - 25.07.2019 v 21:49
RE: [Rozděleno] Perk balanc human/nonhuman postav - od Halli - 27.07.2019 v 17:00
RE: Game+ - od Talon - 24.07.2019 v 11:50
RE: Game+ - od Halli - 24.07.2019 v 12:03
RE: Game+ - od Gheed - 24.07.2019 v 14:44

Skok na fórum: