Vrhací nože
#1
Zdravím, 

Měl bych dotazy na Vrhací nože. 
1.) jdou na ně aplikovat jedy?
2.) co ovlivňuje jejich používání? Z popisku ve hře jsem se nějak nic nedozvěděl. Požadavek, na bodné zbraně 0. Bylo by možné když tak napsat co vše by ovlivňování jejich použití. Mám v plánu je otestovat. Místo šipek do kuše. Neboť nevím, jak účinné by bylo pro Alchymistu použití kuše, se stejnými zbraněmi na 40, a přesnosti na 40. Sice asi bych mohl obratnost dostat tak na 100 + lektvary.



Jen tak mimo, jde otrávit dlouhé kopí?

Díky z odpovědi.
Gustav Bělovous - Trpaslík - Mastičkář

( kdysi Olda Bělovous, Xurruk, Gustav Straka )
Odpovědět
#2
Přesunuto do dotazů.
Odpovědět
#3
Pokud je protivník v kontaktním dosahu, postava do něj bodá. Pokud je protivník dál tak postava nožem hodí a vezme si další (pokud ho má).
Při boji zblízka platí pro vrhací nože vše co pro melee zbraně (taktický skill Taktika, melee perky atd.).
Při vrhu pro ně platí vše co pro střelné zbraně (taktický skill Přesnost, střelecké perky atd.).
Ovládací skill zbraně a bonusy za staty se nemění. (tj. pokud požaduje skill Bodné zbraně a má nastaveno třeba +1dmg za každých 20 bodů síly, tak to platí pro bodnutí i vrhnutí).

Otrávit lze pouze Bodné zbraně (typ poškození) nebo zbraně s Malou čepelí (vlastnost zbraně), které nejsou střelné (nejsou luk ani kuš).
Měli by jít otrávit vrhací nože i Dlouhé kopí.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#4
(09.09.2021 v 17:38)Whitey napsal(a): Pokud je protivník v kontaktním dosahu, postava do něj bodá. Pokud je protivník dál tak postava nožem hodí a vezme si další (pokud ho má).
Při boji zblízka platí pro vrhací nože vše co pro melee zbraně (taktický skill Taktika, melee perky atd.).
Při vrhu pro ně platí vše co pro střelné zbraně (taktický skill Přesnost, střelecké perky atd.).
Ovládací skill zbraně a bonusy za staty se nemění. (tj. pokud požaduje skill Bodné zbraně a má nastaveno třeba +1dmg za každých 20 bodů síly, tak to platí pro bodnutí i vrhnutí).

Otrávit lze pouze Bodné zbraně (typ poškození) nebo zbraně s Malou čepelí (vlastnost zbraně), které nejsou střelné (nejsou luk ani kuš).
Měli by jít otrávit vrhací nože i Dlouhé kopí.

Díky za odpověď, asi se zatím dám cestou dlouhého kopý. Ale kdo ví kdy bude na to skill point.
Gustav Bělovous - Trpaslík - Mastičkář

( kdysi Olda Bělovous, Xurruk, Gustav Straka )
Odpovědět
#5
Ale asi vyzkouším ty vrhací nože.

Pokud je potřeba Bodné zbraně, taktika a přesnost. Pokud by tam bylo i použití střelných zbraní. To by bylo asi moc.
Gustav Bělovous - Trpaslík - Mastičkář

( kdysi Olda Bělovous, Xurruk, Gustav Straka )
Odpovědět
#6
Bodání zblízka -> Bodné zbraně + Taktika (a případné perky boje zblízka).
Vrhnutí -> Bodné zbraně + Přesnost (a případné střelecké perky).
Retrain skillu už je ve hře možný, ale stojí to expy.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#7
(10.09.2021 v 18:40)Whitey napsal(a): Bodání zblízka -> Bodné zbraně + Taktika (a případné perky boje zblízka).
Vrhnutí -> Bodné zbraně + Přesnost (a případné střelecké perky).
Retrain skillu už je ve hře možný, ale stojí to expy.

Já myslím, že ty vrhací nože budou super. Jsem byl překvapen, když jsem to objevil. Asi lepší než kuš, nebo luk.

Akorát se člověk bude muset pak s nimi domluvit, když bude chtít použit jiný jed. 
Hold nevím, zda bude brát z batohu nože se stejným jedem, dokud budou. A ty dvojklikem přezbrojíš když tak na nový. Nebo jestli bude nějaké makro.
Gustav Bělovous - Trpaslík - Mastičkář

( kdysi Olda Bělovous, Xurruk, Gustav Straka )
Odpovědět
#8
Používá to postupy shodné se střelivem do luku, na 100% to bude kontrolovat pouze typ objektu.
Očarování, jedy, jméno, barvu, prostě jakékoliv další parametry to bude ignorovat.
Dal by se naskriptovat bandalír na vrhací předměty, kde by si hráč mohl určit pořadí v kterém je to bude brát, případně převzít některé funkce z toulce.
(toulec umožňuje vystřelit např. jediný výbušný šíp a pak se automaticky vrátit k původnímu střelivu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#9
(11.09.2021 v 12:52)Whitey napsal(a): Používá to postupy shodné se střelivem do luku, na 100% to bude kontrolovat pouze typ objektu.
Očarování, jedy, jméno, barvu, prostě jakékoliv další parametry to bude ignorovat.
Dal by se naskriptovat bandalír na vrhací předměty, kde by si hráč mohl určit pořadí v kterém je to bude brát, případně převzít některé funkce z toulce.
(toulec umožňuje vystřelit např. jediný výbušný šíp a pak se automaticky vrátit k původnímu střelivu)

Nikdo nebrání udělat bandalír.
Gustav Bělovous - Trpaslík - Mastičkář

( kdysi Olda Bělovous, Xurruk, Gustav Straka )
Odpovědět
#10
Já pojedu ty vrhací nože. Kopí je fajn. Ale nože můžou být hodně zábavné. A když bude i kolega, co mi vyrobí na výměnu nějakou “bombičku”. Nebo zda bude nějaké to NPC, co z nějakou cenu prodá nedostatkové zboží.
Gustav Bělovous - Trpaslík - Mastičkář

( kdysi Olda Bělovous, Xurruk, Gustav Straka )
Odpovědět
#11
Nedostatkové zboží prodávají (předražení) prostředníci - jeden stál u Isharské brány.
Ten je teď na chvíli schovaný, opravujeme chybu v cenách předmětů (u některých došlo k vynulování).
Jednou z možností je i založit si vlastního řemeslníka, support je povolen a tak to už asi zůstane.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#12
Tak to budeme muset někoho ukecat na Alcha, co pojede očarko a bombičky.
Gustav Bělovous - Trpaslík - Mastičkář

( kdysi Olda Bělovous, Xurruk, Gustav Straka )
Odpovědět
#13
Ceny opraveny a zkontrolovány .. tudíž jsou opět dostupní prostředníci.
Odpovědět



Skok na fórum: