Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Makra u stromu, makra v dole
#1
Dle toho co jsi uvedl v pravidlech, uplně sama vylezla otázka.

1. Proč de sekat do stomu když v něm nic není, a nebo když je v něm jiné dřevo než které mohu vytěžit. Kdyby to nešlo nejde dělat činost zabranují AFK.


2. Nevěříš snad tomu že někdo kdo aktivně seká stromy nebo přemejvá hlínu nepoužívá razor či podobné programy. Takže proč nejde vyěžit celej strom na 3 kliknutí myší. A poté navodit bod 1)
- pro vymejvání hlíny platí to samé.

3. Na jednu stranu se samo upect 200 kusů masa, ale nelze takto posekat jeden strom... není to podobné ?
ork Eny byt farmař
někdo mě může znát pod jménem Enigma, z dob dávných
Odpovědět
#2
Tezba u stromu by urcite mohla byt osetrena, aby se vubec nespustila, pokud je strom vytezeny. U te tezby v dole je to horsi, protoze neprebrany hromady muzes tezit v podstate porad. V te chvili se jeste v podstate nevi, ze v te hromade neco najdes.

Proc nevytezit strom na 3 kliknuti, to je dobra otazka Smile Asi je to primarne kvuli tomu, ze je to skill zvysovany trenovanim. Kdyby jsi 3x kliknul a mel dalsi 1% do skillu, tak bys mel maximum za chvilku a to nikdo nechce. Nebo bys naopak musel vytezit nekolikanasobne vic stromu nez ted, aby ten skill stoupl.
Odpovědět
#3
S tím stromem mě špatně chápeš, 3 kliknutí jako sekera a ukázat na strom... no a postava může 5 minut těžit, stejně jako když pustíš makro.

Je to nazvážení, na vašem Smile No ale ted tak uvažuju že to stejně nic neřeší. Spíš koukněte na to sekání naprázdno...
ork Eny byt farmař
někdo mě může znát pod jménem Enigma, z dob dávných
Odpovědět
#4
Jako chapu, chtel bys aby nebylo nutny psat na tezbu makra a system to zvladal za tebe. Ty bys jenom kazdych 5 minut kouknul a nakliknul dalsi strom...Kdyz to takhle reknes, tak je to spis vec podporujici AFK nez cokoliv jineho Smile
Odpovědět
#5
Pokud totiž poměřuju hráče s razorem, a tohle troj klikové sekání. Tak efekt je stejnej. Rozdíl není ani v tom když začnu sekat a pudu si uvařit kafe. Když mě nachytáš s razorm je průser. Když by to sekalo samo a tys mě nachytal je taky průser.

Jakoby vidím co chceš říct. A chápu to. Jen mi to pořád příde dost nastejno.


Dále se tu někde psalo o tom, že neumíte razor odhalit. Já se ptám jak je to možné, když činosti přez něj vykonávané se dějou neustále ve stejném nastavem čase. Nebo neobvikle rychle. ?
ork Eny byt farmař
někdo mě může znát pod jménem Enigma, z dob dávných
Odpovědět
#6
ak je hráč dosť schppný a hlavne rozumný tak vie nastaviť razor tak aby vkladal medzi jednotlivé činnosti pauzy ktoré imitujú prirodzené ludské oneskorenie.

okrem toho razor sa nedá porovnávať s takým programátorským pablbom ako je yoko injection ktorý je schopný mnoho činností vykonávať bezpauzovo a bez čakania na odozvu servru. preto na Dp (mimo ich prastaré HDD) majú také lagy aké tam sú.*

problém makier je len ten že môžu sa cyklicky opakovať a teda hráč sa hre nemusí venovať a činnosť ingame proste vykonáva robot...

pokial sa ale začnú vyskytovať makrá ktoré budú ultrarýchlo aktivovať niektoré činnosti pričom zrýchlenie bude nad limit bežných schopností hráča alebo klienta (viz yoko a jeho "feature" s nečakaním na odpoveď) tak rozhodne nieje cestou začať znižovať rast skillov alebo výnos z hernej činnosti lebo na to najviac doplatia len hráči ktorý idú bez takýchto programov.

*poznámka:
mnoho hráčov čo hrá s yokom tvrdí že yoko predsa musí čakať na reakciu aby mohlo poslať další príkaz. spustil som ale packet sniffer a analyzoval traffic.

ukázalo sa že yoko dablklikne na predmet a pošle hned target v tom istom okamihu. ked sa zo servra vráti info o tom že aktivovaný predmet môže byť targetnutý tak klient vyhodnotí toto info ako starú požiadavku a ignoruje to, avšak server týmpádom poslal jedno info smerom ku klientovi naprosto zbytočne.

sled udalostí u bežného klienta/interného makra
dablklik - čakanie doby pingu - reakcia servru "you may target" - čakanie doby pingu - reakcia klienta "výber targetu" - čakanie doby pingu - reakcia servru "aktivácia činnosti" - koniec činnosti

sled udalostí u yoko makra
dablklik + target - čakanie doby pingu - reakcia servru "you may target" hop už tu máme predsa target takže rovno + reakcia servru "aktivácia činnosti" - čakanie doby pingu - reakcia klienta "ignorovanie správy o tom že sa môže cieliť"

čas medzi dablklikom a aktiváciou činnosti je kratší o jednu dobu pingu. klient s kratším pingom prirodzene má vyššiu prioritu z pohladu servru lebo vie rýchlejšie spracovávať svoje požiadavky.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#7
I dkyž si jako hráč nastavím pauzy mezi vykonávané činosti třeba v tom razoru. Tak ty pauzy ale budou pořád stejné (+- vliv pingu) to znamená že sekání stromu razorem, vymejvání hlíny, nebo sekání v dole přece pude poznat.

I dkyby hráč ty pauzy měnil, nebude to dělat po každym stromu, nebo po pár přemytejch myskách.


Extra rychlé akce by šli blokovat snad už klientem. Nemuseli by ani dojít na servr.
ork Eny byt farmař
někdo mě může znát pod jménem Enigma, z dob dávných
Odpovědět
#8
pozna niekto prog. Phoenix? skusal ho niekto na mw? je to nieco ako razor...
When you turn I will be gone
whispering my hidden song.
Odpovědět
#9
No Eny ja vim jak to zhruba myslis, jenze nechat server monitorovat jestli nahodou nesekas prilis pravidelne ve stejnych intervalech je takove osemetne. Nerikam ze treba nekdy v daleky budoucnosti by se to nemohlo udelat, ale ted je to asi zbytecny. Pokud nekoho bavi "hrat" stylem, ze jenom pusti makro a pusti si k tomu film, tak je to s prominutim blbec a at si to uzije.
Odpovědět
#10
Řešením by mohlo být upravené dřevorubectví.
Místo polen by se těžil celý kmen (1 strom = 1 kmen), který by se pak musel na polena rozřezávat.
Spolu s proměnlivou dobou regenerace stromu a testem zda někdo neseká naprázdno je hotovo.

Problém je ale v tom že se hráči už neobtěžují kvůli AFK makrovat strom - stačí pustit makro které používá některý ze skillů, popocházení nebo mluvení, a jít někam kde není moc na očích.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#11
a to je bavi takto hrat? teda vlastne to uz neni hrani no.
Odpovědět
#12
Tady už nejde o hraní - jen namaxovat postavu, chvíli machrovat a pak znechuceně přepnout program.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#13
Tak jediné co mě napadlo, a trvalo mi to celé horké kafe .)

přestp na 2lvl 1 zlaták
3 lvl 2zl
4 lvl 3zl

neviřeší to uplně, ale postáváním ve městě se na další lvl nedostaneš.
ork Eny byt farmař
někdo mě může znát pod jménem Enigma, z dob dávných
Odpovědět
#14
vydriduchu!
Odpovědět
#15
Ja kdyz dodelavam lvl, tak jen napr. popcohzim po meste, nebo jen nekde posedavam. Nemuzete hrace trestat za to, ze jejich postavy se jen bezcilne toulaj, nebo jen sedej. Pak kdyz nekdo bude cekat na nekoho az dojde na setkani (a muze to trvat fakt az hodinu, z vlastni zkusenosti) tak si ma dat afk? Tohle mi prijde jako absolutni blbost na rp shardu. System sam je nastaven tak, ze je vyhodnejsi neco delat, nez nedelat (postavani a poposedavani vam zere penize za jidlo). To ze je nekdo afk a nereaguje, pripadne je online 24h hodin na jednom miste je uz neco jineho.

CO se tyka systemu a dreva. Razor pouzivam a neni na tom nic nerp jak se nekteri snazi obcas argumentovat. Mam ho na cinnosti co bych v reale udelal naprosto podvedome a bez potizi: taseni mece z pouzdra, etc. Hrac proste nestiha hledat maly item v baglu, hazet target, a sposutu jinych veci. To samy s tim drevem. Potrebuju X desitek polen. Kdybych mel na kazdy doublecliknout, tak u toho umru nudou nebo starim. Jinak, makra uz jdou udelat i v clientovi, existuje nova verze uo loopu ktera je dokaze cyklicky opakovat! Takze je celkem fuk, jestli hrac ma razor, nebo loop, nebo neco jineho. Proto nemuze byt system nastaven tak aby negoval tyto programy vsechny. A je to celkem i zbytecne.
(16.01.2009 v 12:46)Eny napsal(a): Tak jediné co mě napadlo, a trvalo mi to celé horké kafe .)

přestp na 2lvl 1 zlaták
3 lvl 2zl
4 lvl 3zl

neviřeší to uplně, ale postáváním ve městě se na další lvl nedostaneš.

Duvod tech cen? Za prestup na lvl se ma platit, za perky taky. Ale gm nejsou schopni to opravit! Proto je to zadarmo. Jako nobik si ten zlatak vydelas tezko, s 4% hornictvi nebo drevorubectvi nad tim stravis nekolik desitek hodin, to driv prestane ten clovek hrat.
Nechme hovorit cisla: ciste v poctu kusu dreva nutnych pro vydelek v 1zl-250 ks dreva pri cene 4stribny/ks.

Podminky: mit jidlo (penize navic)
mit kupce (v tomto pripade Talime)
Odpovědět
#16
Hafiku, ty toho blba hrajes nebo jim fakt ses ? Smile Kdo kde rekl, ze neni povolene se prochazet po meste ? Jediny co nesmis je sedet/stat bez zapnuteho afk modu. Takze zase pitvas neco co si nepochopil, jak typicke...

To samy s tema makrama, uz se to reklo, ze tyhle tezebni makra trestat nebudeme, takze se ses uplne mimo.
Odpovědět
#17
No nevim kdyz me gm napise ze si mam dat [afk kdyz jen stojim nebo sedim, tak jsem to tak pochopil. Ja nevidim duvod proc by mel byt nekdo kdo chvili sedi na zidli nebo nekde stoji zaply afk. Tim nemluvim o tom kdyz tam nekdo stoji 24h v kuse...ale treba pul hodiny nebo hodinku.

To nebylo na vas s tema makrama.
Odpovědět
#18
Berete to moc doslovně. Wink Jde oto že kdyby ten přestup na level něco stál, tak je to důvod navíc proč bejt ve hře aktivní.

jednak ta cena může bejt různá třeba dle povolání, každej si vydělá jinak. A zlatkama to klidně může začínat na 10 lvl...

Ad makra, sou i lidi, jako já, kteří dycky budou hledat stahovací nožejček v batohu, než by si nato udělali makro. Nazval bych to lenost. Ale to píšu jen tak bokem.
ork Eny byt farmař
někdo mě může znát pod jménem Enigma, z dob dávných
Odpovědět
#19
Hafíku, my netrestáme hráče za to že nic nedělají.
My je neodměňujeme, protože nic nedělají.

Dodělávat level může jakkoliv jinak než jen chozením po městě nebo poposedáváním,
zvláště protože tyto činnosti teď patří mezi neodměňované.

Nikdo vám nebrání hrát postavu která pořád někde sedí.
Nikdo vám nebrání budovat kariéru na lavičce u kašny.
Ale za tuto činnost nebudete odměňováni.
To má na starosti automatické AFK.
Potlačování automatického AFK bude trestáno.
PS: Nechápu termín "dodělávat level" - při dovršení levelu se vám XP počítají pořád, až někam k dalšímu levelu. Není nutno jít okamžitě při dovršení levelu k učiteli.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#20
Nic proti Whitey, ale tohle se mi teda fakt nelibí.
To, že gm kontrolujou zda jsme afk či ne. Je v pořadku.
To, že gm kontroluji, zda mame afk makro či ne...a tudíž popírame automaticke zastaveni expu...Je v pořadku.

Ale nikdo nema pravo mi říkat, jak mam hrat svoji postavu. Moje postava je schopna celý den pozorovat farmáře na poli, nebo si jen tak sednout na lavičku ke kašně. Občas tam usne, občas si pokeca (sorry, je němá, takže zaemotuje) s ostatními, co tam jsou nebo projdou.

Ale podle mě je to čistě moje věc jak chci strávit expovací čas...říkam expovací, protože expy rostou automaticky.

Máš pravdu, neříkaš mi, jak mam hrát svoji postavu, z toho bych tě fakt osočovat nechtěl, ale degraduješ mi možnost rozvíjet moji postavu.
Rp neni o tom, že budu vědět když si ho zahraju, kdy si s někým pokecam. Já prostě lognu, stravím v te hře 6 hodin denně a občas prostě se naskytne možnost něčeho zahrat a občas ne. Neběham tu jak šílenej, jen abych nutně s někým emotoval. A když teda nevím, kdy se naskytne příležitost něco dělat.......znamena to, že trávím zbytečný čas ve hře, který bych mohl zužitkovat uplně jinak. O to těžší je to, když chci plně hrat dvě a více postav a prostě jedna z postav nema takove možnosti zasahovat nějak aktivněji do hry jako druha.

Navíc, podle toho, co tu píšete. Když si s někým domluvím schuzku a budu na ní dřív a budu muset čekat a nahodou tam nebude co dělat, tak buď musím zapnout afk makro, jen proto, že čekám až druhý hrač dojde k místu schuzky a nebo mi expy přestanou rust automaticky, protože musím čekat..........trochu hloupe, nemyslíte?

Omlouvam se moc, že sem píšu tak ostrej post. Jen prostě...jedina věc, která mě v ultimě i ostatních hrach vždy dokázala vytočit je, když se někdo snažil mi mluvit do toho............jak hraju svoji postavu, jakým způsobem ji expím a kam moje postava směřuje........na to sem trochu alergický.

Samozřejmě, že se mohu přizpusobit exp systemu. Jsou hry, kde se neexpuje jinak, než tím, že celej čas stravený ve hře bojujete (viz WoW, Lotro). Ale tohle je první hra, kde mohu expit jen tím, jak hraju....a´t už zevlím, vykecavam se, pobíham jak šílenej nebo prostě jen spím.... a to se mi strašně libí
Odpovědět



Skok na fórum: