Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MW2D Klient RTM verze!
#1
Zde se bude nacházet aktuální testovací verze MW2D Klienta.
Hráči, kteří se přihlásili včas do programu a byli přijati, si jej mohou stáhnout a volně testovat.

Ostatní hráči se s tímto klientem do hry nenalogují, při pokusu o připojení je server odpojí! (hláška "chyba spojení")

UPDATE: pokročili jsme do stádia RTM, aktuální verze dostupná vždy v posledních postech by měla být plně funkční a hratelná! Vydání klienta pro všechny se blíží závratnou rychlostí!

POZOR! Čtěte!
Vzhledem k tomu, že se jedná o testovací verzi, můžou být problémy s konfiguračními soubory vygenerovanými předchozí verzí. Z tohoto důvodu si při nasazování každé nové verze v případě problémů nejprve smažte všechny okolní soubory, které klient vytváří ( hlavně složky Config a Data ). Teprve pak hlaste problémy na fórum.
#2
tak co se tyka novyho klienta tak, mam maly problem, zvuky jdou, pohybovat se taky muzu, jen vidim jednu velkou cernou obrazovku...
Michael - Dratenik, technik a kovar Michael Bumprask - alchymista
Michael Cibulka - farmar ...no a jeste jeden ;)
#3
Udělal jsem novou testovací verzi bez některých funkcí. Vyzkoušejte prosím, jestli se dostanete do hry a něco uvidíte...
( odkaz ke stažení v prvním příspěvku )
#4
Divim se, ze jeste nikdo nekricel, ze mu to nejde ani spustit. To fakt nikdo krome me nepouziva x64 system ? Smile
#5
Slíbil jsem přítelce že Orkyně budou jednou vypadat trochu víc sexy. V paperdolu... Tak pokud tam máte někoho kdo jim změní hlavu, bude ráda Smile

Jinak sem nikdy nepochopil proč je to procesorově tak náročný, a jak čtu s frameworkem bude hůř. nejde s tím něco udělat, třeba razor má nějakou funkci na potlačení vytížení procesoru.
ork Eny byt farmař
někdo mě může znát pod jménem Enigma, z dob dávných
#6
Mluvíš o koze a voze zároveň Smile
Starý klient bere 100% procesoru, to je známý fakt a nejspíš se nezmění. ( prostě je tak postavený a neměli se k tomu to pak předělat )
Náš nový klient si bere procesoru jen kolik potřebuje. Samozřejmě .NET v pozadí na tom má svůj podíl, ale nemyslím si, že v dnešní době by to byl nějaký výrazný žrout. Samozřejmě, pokud má někdo několik let staré PC na kterém stěží běží Win98, tak si s novým klientem asi moc nezahraje. Ale já bych jinak neviděl žádný větší problém.

Mám dva roky starý notebook( ani před dvěma lety to nebyla nějaká nejvyšší špička, prostě přijatelná cena/výkon ) na kterém to vyvíjím. Má to nějaké Intel Core 2 Duo ( aspoň to píšou na obalu )( dvě jádra klient využít neumí, to jen tak poznámka ) a při běhu Isharem( kvůli statiku ) v GM módu ( vidím víc itemů, NPC a běžím rychleji = větší zátěž ) mi to podle správce úloh žere nějakých 25-35% procesoru a asi tak 120MB ram. Proto si nemyslím, že by nový klient byl tak náročný, aby jste si kvůli tomu museli kupovat nový PC Smile

Změnit orkům celé tělo není problém, problém je, kde brát grafiku Smile

RadstaR: Asi oslovit hrace (grafiky), ktery by byly schopni telo nakreslit (samozrejme se zachovanim proporci lidskeho tela) Smile
#7
(16.01.2009 v 11:24)Erlin napsal(a): Udělal jsem novou testovací verzi bez některých funkcí. Vyzkoušejte prosím, jestli se dostanete do hry a něco uvidíte...
( odkaz ke stažení v prvním příspěvku )
Nalogovat se mi de, trochu sem se zkousel prochazet, ale skoro hned vytuhla postavicka. Hlaseni do journalu:
Cekejte prosim. Probiha resynchronizace... Byla dokoncena.

zas sem mohl o par kroku popojit a pak:
Tracing packet 0x85 'Unexpected packet' of length 366 (0x16E)

Pak uz se ani nehnu. Ale napriklad hlasku o savu sem videl.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
#8
Problem s resynchronizaci obvykle byva jen po prvnim spusteni. Me vzdycky pomohlo smazat adresare Config a Data, ktere klient vytvari. Pri dalsim spusteni si je vytvori znova a pak uz jsem problem nemel. Hadam, ze je tam cosi prohnileho pri tom prvnim spusteni, ale to je spis na Erlina.
#9
Mas pravdu, pote co sem smazal adresare, tak uz mi to jede a muzu se volne hybat. Takze budu dale testovat.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
#10
Tak par prvnich zjisteni, nejde listovat v naucenych percich, a sezeni na zidlich mu taky delaproblemy
Michael - Dratenik, technik a kovar Michael Bumprask - alchymista
Michael Cibulka - farmar ...no a jeste jeden ;)
#11
Po levym clicku na predmet mi ho nejde Urcit (neobjevi se ani menu).
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
#12
Mas pravdu, navic musim to tlacitko chvili drzet, takze to neni primo na kliknuti.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
#13
Pro vyhození kontextového menu musíš to kliknutí podržet trochu déle ( nebo kliknout s klávesou shift ).
To smazání dat - jsou zde lidé ( kupřikladu já Smile ) , kterým to prsotě nedělá. Pořešíme.
Listování v naučených percích - známá chyba, bude se řešit.
Sezení ( ať už na čemkoliv ) - tak s tím se pro delší čas rozlučte. Grafika sezení prostě neexistuje a proto to není jednoduché udělat. Myslíme na to, ale teď je pro nás prioritou vyladit vše do takového stavu, aby se dalo s novým klientem bezproblémově hrát.
#14
Uz se v tom klientu pracovalo na osvetleni? V dolech mam furt plny svetlo.
Jinak je to bomba, prijde mi, ze to mnohem lip pracuje se systemovejma prostredkama a ten plynulej pohyb se mi taky moc libi.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
#15
[/align]novšia verzia klienta mi funguje. zobrazuje sa všetko čo sa zobraziť má.

grafika sedenia:
neexistuje. starý klient to rieši tak že presekne postavičku a posunie niektoré časti obrázka. ale zato u niektorých kusov oblečenia sa zobrazí istá animácia.


môžem urobiť komplexný betatest čo sa týka hladania vadnej grafiky mám tu inside UO aj dalšie tooly.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
#16
Mir: Pockej s testem az dokud nevyjde klient pro vsechny spolecne s novym instalacnim balikem (kterej bude obsahovat upravene soubory)
#17
to Radstar: OK

takže momentálne budem hodnotiť programové hladisko. Windows 98 a iné verzie windows na báze 4.0 majú jadro 16/32 bitové. tento windows neznáša zle napísané aplikácie a aj ten najmenší bug alebo kravinu dá autorovi softu/userovi zožrať. Windows na báze kernelu NT 5.0 už dokáže vela problémov vyriešiť resp udržať sa v chode, ale potom vzniká známy bug kedy aplikácia ukusuje pamäť/operačné prostriedky kým nezožerie celé jedno jadro Smile

Hodnotenie jadra programu

MW klient:
- nespadol pri spustenom TV tuneri
- nedostal som BSOD pri pokuse o logon
- niesú konflikty s prehrávačmi videa a klientom kvôli DirectX
- nežerie 100 percent prostriedkov
- evidetne ho nedostáva do kolien väčšie množstvo grafiky ingame

prakticky to znamená že jadro nového klienta je napísané excelentne a nemá tendencie k memory leakom. autorovi softu gratulujem. mojími betatestami prejde čisto dnes len málo programov.

k diagnostike ešte používam aj TV tuner. akýkolvek dátový šrot sa dostane do PCI zbernice alebo do RAM tak TV tuner to neodkladne zobrazí Smile obraz bol bezvadný (napriek tomu že v biose som zvýšil citlivosť na takéto prejavy), ale cca raz za dve sekundy došlo k nepatrnému seknutiu. ohadujem že v tom čase sa resetla a znova vykonala nejaká cyklická funkcia a je trochu dosť náročná...

povedal by som že jadro exe súboru je skvelé.

Nové featury oproti klasickému klientovi:
- smooth walking (nepliesť s yoko bug toolom) velké plus, ale treba trochu odladiť. cca raz za dve sekundy sa to trochu sekne. môže to byť ale problém chovania MUL súborov - hlavne mapy - čo sa týka načítavania z disku. hodím mapu a UO klienta z ATA disku na SCSI a neskôr skúsim aj RAMdisk aby som si overil že je to práve diskom...
- aplikovanie 3d akcelerácie celkom velké plus. od roku 1996 si to UO zaslúžila Smile
- zobrazovanie mien príchodzích - mínus.. občas to spôsobí v kombinácii s lagom že vidím aj trikrát to isté meno. trochu to tiež uberá poetickosti pôvodného klienta. odporučil by som funkciu vypnúť a zakázať v klientovi.
- alpha blending u rôznych vecí: *mňam mňam*
- antispam hlášok Smile

featury pôvodného klienta ktoré mi chýbali:
- prekliknutie s ktorým na myši nastavím "always walk" aj bez toho aby som musel držať klikátko...
- ctrl+shift aby som si zobrazil itemy okolo
- circle of trans...
- noc
- tlačítko "exit program" v úvodnej obrazovke klienta Biggrin

viac z tých vecí je asi "to be solved" už aj bez môjho reportu

trochu nevýhodou je nutnosť .NET 2.0, ale cez to sa dá preniesť. ešte by som sa chcel spýtať či to bolo programované pre .NET 2.0 alebo pre .NET 2.0 SP1... v SP1 boli opravy pár bugov v

problém s tmou a alphou:
mám známeho čo programoval v C++ alpha blendingy a shadre pre 3d hru. skúsim sa ho na toto konkrétne spýtať.

každopádne ma ale zaujíma či ste to programovali cez verziu rozhraní DX 9.0 A, B alebo C. pretože je DX9.0 nutnosť pre fungovanie klienta, tak by som ako minimálne HW požiadavky stanovil akúkoľvek kartu s DX9, ale ak chcete používať aj funkcie DX9.0c tak môžu nastať velmi vážne problémy lebo mnoho grafík nepodporuje C verziu. U ATI sú to karty staršie než séria x1900 u Nvidie sú to karty staršie než séria 6000.

Grafiky s podporou DX9 sú dnes bežné, ale karty s podporou pre DX9.0c až tak bežné byť nemusia hlavne nie na strojoch kde sa hráva UO.

ak teda cez DX zavoláte funkciu ktorá volá pixel a vertex shader 2.0 tak to nemusí stopercentne fungovať...

preto ma zaujíma s akou konkrétnou verziou DX9 ste vlastne počítali pri vývoji klienta.
poznámka:
najvyššia verzia knižnice d3dx9_xx pre Win9x je d3dx9_31. ja som si dal tú námahu a updatol som si DirectX9 pomocou redist packu od MS, ale je dosť možné že mnoho XP užívatelov tak nerobí, respektíve urobia tak len nevedomky ked to počas inštalácie vyžiada hra.

obecne by som preto odporučil vychádzať len z knižníc ktoré boli k dispozícii v prvom Release DirectX 9.0a a z knižníc ktoré sú obsiahnuté v DirectX managed code... (ten je tuším už od verzie DX8.1 takže tam to tak strašné nebude)
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
#18
Chtěl sem se poptat, vážně budou mít rasy rozdílné číslo na rychlost běhu? Popř podle statů?
Myslím že něco takoveho sem četl ve hře, ale nevim jak to přesně bylo, tak díky Smile
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
#19
A psalo to GM nebo to byly myslenkove pochody nekoho se zarucenyma informacema od GMs ? Smile Jinak samozrejme neni problem udelat rozdilne rychlosti, ale ne dokud bude jako hlavni klient ten originalni, protoze pak by to byla pro nekoho vyhoda, pro nekoho zase ne kvuli omezenosti originalniho klienta.
#20
Psal to Whitey pokud vím...
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář



Skok na fórum: