Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 6113 (bylo restartováno)
CS4:
- přepracování kódu zbrojí do finální podoby (+optimalizace)
- zaokrouhlení zobrazených hodnot bloku štítu

CS4, ability zbrojí:
- vytvoření abilit zbrojí (bug1656, zatím chybí modifikace šermíře a barbara)
- přiřazeny defaultních ability zbrojí (bug1656, podle materiálu a konstrukce)
- přidání seznamu abilit do tooltipu zbroje, přidání popisu abilit do gumpu [look a vendora

CS4, postih kouzlení:
- oprava postihu kouzlení za zbroj (nepočítal se, šlo kouzlit i v plátech; netýká se modliteb)
- upravení omezení kouzlení zbrojí podle materiálu (bug1656, došlo k zmírnění postihu podle materiálu)
- přidána (de)buffikona postihu kouzlení ze zbroje
- přidána informace o postihu kouzlení do popisu zbroje (tooltipy, gump taktiky, gump [look a vendora)

AdvancedVendor:
- přidána hláška při neposlechnutí povelu z důvodu zboží v batohu vendora

[Thanis]
Nová NPC:
Krvelačný skřet(BloodlustHobgoblin) - lvl 34
Skřetí vrah(HobgoblinAssassin) - lvl 34
Prastarý skřetí šaman(ElderHobgoblinShaman) - lvl 35
Nemrtvý orčí válečník(UndeadOrcWarrior) - lvl 48

Úpravy NPC:
Fénix - opraven a zároveň vylepšen špatně nastavený loot z monstra
Ohnivý,Vodní,Zemní,Ledový,Sněžný a Krvavý elementál - nyní mají šanci na drop svitku s kouzlem
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 19.08.2017 v 17:40

Skok na fórum: