Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
- oprava kritické chyby bránící naběhnutí serveru (odstraňování zrušených, neexistujících, či postavě nedostupných perků)
- oprava rutiny pro odstraňování zrušených, neexistujících, či postavě nedostupných perků
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
SVN 5816 - bylo restartováno až SVN 5819 - bylo restartováno:
- mazání vendorů nenavštívených majitelem 2 měsíce bylo pozastaveno
- pokus o opravu pádu při vytváření kopie přes SoTF
- pokus o opravu pádu při vypisování vlastností zbraně

SVN 5826 - bylo restartováno až SVN 5831 - bylo restartováno:
- bug1605 - kouzlo Magická střela - úprava počtu šipek na 2-10
- bug1514 - zamezení vkládání předmětů do zničeného kontejneru
- bug1570 - rušení efektů (a doufejme i jedu) na petovi (Citové pouto)
- bug1583 - omezení vzdálenosti a line of sight pro použití oltáře víry
- bug1572 - přidání příkazu Stay pro propuštěného AdvancedVendora
- bug1585 - kouzlo Vězení - efektivita podle skillu Astrologie
- bug1590 - summon Negativní energie - změna skillu na Nekromancii

(prosím po restartu (dle stavu SVN viz výše) testujte a hlaste případné chyby, stále se učím.. za případné komplikace se samozřejmě omlouvám Wink )
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
SVN 5856 [bylo restartováno]:
- bug1589, oprava NPC typu Middleman (např. Berit), nešlo nic sehant (šípy, bandáže atd. - bug třídění požadovaných předmětů u vendorů)
- oprava spotřebování stacknutých nádob při hnojení decilitrovým hnojivem
- oprava výpočtu ceny zakázky u zakázky o které se nesmlouvalo
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 5857 - 5862 [bylo restartováno]:
- oprava chybného zařazení většiny lektvarů pod alkohol (protože mají alkoholickou surovinu)
- oprava detekce tekutin s decilitrovou výrobou v plnění Zakázek
- oprava pádu při duplikaci PlantItem (přesto stále platí neduplikovat ho!)

- oprava výroby tekutin, které v jedom cyklu vyrobí víc než jednu dávku (bug výroby hnojiva)
- výrobní proces bere defaultně jako zdroj surovin kontejner, v kterém je výrobní kontejner - tj. pokud dám hmoždíř do pytlíku se surovinami a spustím výrobu, vybere se pytlík jako zdroj surovin (dosud se musel vždy ručně nastavovat).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 5867 - 5902 [bylo restartováno]
- oprava hlášky o výdrži bedny z ZWS deedu
- ošetření očarování generovaého regionem po přejmenování tohoto regionu
- snížení prodlevy mezi jednotlivými savy z 15 na 10 minut
- oprava pádu v MageAI (pokus použít léčení na něco co není BaseCreature)
- oprava pádu v pastech (buď past spuštěná v batohu (mapa=null?), nebo past spuštěná nikým)
- oprava zvuků Jelena

Patch 267 - 268
- úprava herní mapy pro otevření aktuálně nedostupné herní lokace
- poslední změny statiky (oprava posunuté zdi u Helmitů, příprava pro otevření aktuálně nedostupné herní lokace atd.)
- release opravené verze klienta pro připojení na stavěcí server (pro GMs)
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
SVN 5903-5945 [bylo restartováno]

Systém:
- spousta oprav starších pádů od Bioska (ty opravy jsou od Bioska, ne ty pády Smile )
- oprava zvuků jelena a srnky
- oprava GM příkazu [control

Kontejnery:
- oprava chybného vysypání obsahu kontejnerů (především výrobních, bug1619)

CS4, změna chování u omráčeného protivníka:
- omráčený protivník se nebrání (nepoužívá perky, neblokuje štítem, hodnota obrany 0; platí jen na 0hp omráčení, ne na efekty kouzel atd.)

CS4, oprava perků:
- oprava postihu obrany při použití perku berserker (testoval se aktivní perk útočníka, místo obránce)
- oprava bonusu obrany za použití perku MissileDeflected (testoval se perk útočníka, místo obránce)

Stráže:
- hláška o stávce když nejsou zaplacené stráže
- stráž neútočí pokud je mimo region působnosti (oprava funkce + přidání hlášky objasňující situaci)
- ošetření některých podmínek blokujících činnost stráží (blokovaly kdy neměly, případně neblokovaly kdy měly)
- stráž nepřeruší útok, když má být protivník uvězněn/vyhoštěn a akci nelze provést (např. napadená stráž mimo svůj region; bug s držením cíle v omráčení)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
NPC co učí skilly mají nyní světle modrou barvu(ne všehcny, pouze ty základní v Isharu a okolí)
NPC co zadávají nebo jsou součástí Questů mají tmavě růžovou barvu
NPC co dávají řemeslnické zakázky mají žlutou barvu

[CS4]
Zbraně mají znova postih za boj v sedle
Vyjímky: Dřevce, Jezdecká kuše, Dlouhé kopí, Vrhací nůž
RP zápisky na fóru neslouží jako informace pro Vaše herní postavy, které pak zneužijete ve hře.
SVN 5974 [bylo restartováno]

Výroba:
- ošetření vyhořelého Ohřívacího náčiní (bug1639; platí pro všechny případné vyhořelé nástroje nebo výrobní kontejnery)
- vyhořelé zdroje světla jsou při vyhledávání předmětů v batohu považovány za zničené (tj. nejsou rozpoznány pro nářadí, suroviny atd.)
- oprava mizení předmětů při zničení výrobního kontejneru (bug1619)
- přidání vysypání předmětů k prostředkům kde mohlo chybět (destilátor, kovadlina, barvířská káď)

Ohřívací náčiní:
- nelze použít pokud má vyhořelou svíčku
- lze plnit libovolnou svíčkou (mimo svíčky určené jako reagence!)
- v tooltipu předmětu se píše jak dlouho vydrží fungovat (úprava platí pro všechny zdroje světla)

5946-5973 [bylo restartováno]
Lagy:
- oprava situace způsobující lagy (povel upoutaným či jinak znehybněným NPC; credits to Biosek!)

Stráže:
- stráže nepronásledují kriminálníky mimo svůj region působnosti, pokud nejsou kriminálníkem napadeny
- oprava hlášky stráží mimo region působnosti
- stráže neútočí na jiné stráže

Výroba:
- oprava kvality tekutin při přelévání z nádoby do nádoby
- oprava získávání hodnot perků při multivýrobě (výroba ve více osobách)

Ostatní:
- ošetření útoků berserkrů sama na sebe (bug639)
- oprava pádu při použití cvičné figuríny
- drobná optimizace kódu XPForAction
- oprava kategorie XPFA při bylinkaření (byl Stealing, měl být Crafting)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 5991-5995 [bylo restartováno]
CS4:
- přidání vlivu perku Znalost zbraní do výpočtu šance zásahu CS4 (vliv zde chyběl, perk se používal pouze pro výpočet skillu ovládání zbraně)
- oprava zobrazení požadovaných skillů v taktickém gumpu (bug1640)

Perky:
- změna vlivu perku Znalost zbraní na substituci skillů (z 20/30/35/40/50% na 15/25/30/40/50%, tj. snížení hodnoty o 5% bez perku a první dvě úrovně)

Ostatní:
- drobné úpravy funkce terče na lukostřelbu (optimizace pro definice zbraní CS4)

SVN 5975-5990 [bylo restartováno]
Výroba:
- oprava zacházení se seznamem nádob při výrobě tekutin (nevyřazovat nádoby špatné kvality, protože příští výrobek může mít jinou kvalitu než právé nalévaný)
- úprava tlačítek nastavení chování výroby tekutin (jasnější funkce tlačítek, skrytí pokud se nevyrábí tekutina)
- oprava pádu při rozlití lektvaru (neúspěch při pití)
- oprava pádu při použití postele, na které stále spala smazaná postava
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Thanis]
Dungeony:
Do většiny "středních" dungů přídán drop návodu, návody jsou v rozmezí skillu 35-75, se spawn šancí 90% nebo 100% podle typu dungeonu.
Hard dungeony mají nadále svůj drop návodů 75+ nezměněn.
Doupě obrů (ačkoliv je na povrchu) má nyní místo 10% šance na návod 75+, 90% šanci na návod 55-75.
Loot v některých "středních" dungeonech zvýšen, místy zvýšená kvalita lootu a drop šance.

Mezi středně těžké dungeony se nepočítájí stoky,goblini,bezhlavci,mini skřeti, spawny na povrchu.

Bestiář:
Nové NPC:
Krvavý elementál (velmi silný) lvl NPC je 44-45
Elitní mág (silný) lvl NPC je 38-40
RP zápisky na fóru neslouží jako informace pro Vaše herní postavy, které pak zneužijete ve hře.
SVN 6089 (bylo restartováno)
- oprava detekce vody

SVN 6088 (bylo restartováno)
Stopování:
- ošetření generování stopy do regionu kde se zvíře nevyskytuje (místo okamžitého přerušení se provedou tři nové pokusy, podobně jako u hor nebo vody) (bug1652)
- pokud aktivujete stopování v regionu kde vše znáte, neobjeví se tlačítko "hledat neznámou stopu"
- pokud otevřete gump, vidíte tlačítko "hledat neznámou stopu" a přejdete do regionu kde vše znáte, tlačítko po aktivaci oznámí že vše znáte a zmizí

SVN 6087 (bylo restartováno)
Perk Zaměření na dovednost:
- ošetřeno chování gumpu (název perku) s ohledem na zrušené skilly (bug1653)
- přidán automatický reset případného zrušeného skillu, nebo staré defaultní hodnoty (bug1653)
- perk se po úspěšném použití přestane chovat jako aktivní (nelze ho použít, ani dát do perkbaru)
- perk po použití přepíše gump perků, aby aktualizoval svůj stav
- umožnění nové volby typu protivníka GM povelem [reset SkillFocus

Perk Úhlavní nepřítel
- perk se po úspěšném použití přestane chovat jako aktivní (nelze ho použít, ani dát do perkbaru)
- perk po použití přepíše gump perků, aby aktualizoval svůj stav
- umožnění nové volby typu protivníka GM povelem [reset RacialEnemy

SVN 6056 (bylo restartováno)
- ošetření vrstvení modliteb "způsob zranění" (bug1651)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6104 (bylo restartováno)
CS4:
- optimizace skript absorpce poškození zbrojí (hodnoty se stanoví při změně vybavení, místo aby se počítaly znovu při každém zásahu)
- oprava defaultních zbrojí NPC (vůbec se nevytvářely)
- obnovení informaci gumpu taktiky při změně vybavení
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6113 (bylo restartováno)
CS4:
- přepracování kódu zbrojí do finální podoby (+optimalizace)
- zaokrouhlení zobrazených hodnot bloku štítu

CS4, ability zbrojí:
- vytvoření abilit zbrojí (bug1656, zatím chybí modifikace šermíře a barbara)
- přiřazeny defaultních ability zbrojí (bug1656, podle materiálu a konstrukce)
- přidání seznamu abilit do tooltipu zbroje, přidání popisu abilit do gumpu [look a vendora

CS4, postih kouzlení:
- oprava postihu kouzlení za zbroj (nepočítal se, šlo kouzlit i v plátech; netýká se modliteb)
- upravení omezení kouzlení zbrojí podle materiálu (bug1656, došlo k zmírnění postihu podle materiálu)
- přidána (de)buffikona postihu kouzlení ze zbroje
- přidána informace o postihu kouzlení do popisu zbroje (tooltipy, gump taktiky, gump [look a vendora)

AdvancedVendor:
- přidána hláška při neposlechnutí povelu z důvodu zboží v batohu vendora

[Thanis]
Nová NPC:
Krvelačný skřet(BloodlustHobgoblin) - lvl 34
Skřetí vrah(HobgoblinAssassin) - lvl 34
Prastarý skřetí šaman(ElderHobgoblinShaman) - lvl 35
Nemrtvý orčí válečník(UndeadOrcWarrior) - lvl 48

Úpravy NPC:
Fénix - opraven a zároveň vylepšen špatně nastavený loot z monstra
Ohnivý,Vodní,Zemní,Ledový,Sněžný a Krvavý elementál - nyní mají šanci na drop svitku s kouzlem
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6191 (bylo restartováno)
- oprava výpočtu požadavku zbraně na skill a z toho odvozených hodnot (např. postihu za nedostatečný skill)

SVN 6124 (bylo restartováno)
- fix plnění nádob při generování virtuálního zboží vendora (bug1657)

SVN 6120 (bylo restartováno)
- oprava pádů při startech servru (bug u SoTF)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6195 (bylo restartováno)
- oprava funkce průrazu zbraně (chybějící vzorec ve výpočtu absorpce poškození zbrojí)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 6199 (bylo restartováno)

CS4:
- oprava hlášek o rychlosti útoku (vliv taktického gumpu se v textu neprojevoval u střelných zbraní)
- oprava taktického gumpu (neměnil své informace při změně brnění nebo zbraně)
- drobné optimizace skript
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: