Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 6619-6620 [bylo restartováno]
AI:
- rozšíření definic výběru cíle na pasivní/aktivní, blízký/vzdálený, zdravý/zraněný, slabý/silný (kalkulace ze skillů), agro (viz. níž)
- zablokování boostů NPC castery, pokud cíl už pod stejným boostem je (opakovaný bless apod)
- úprava systému výběru cílů (odstranění duplicit, zjednodušení)
- základy Agra (agro z dmg, agro z léčení, skupinové agro, snížené agro při seslání kouzla s reagencemi)

Systém Agro:
- přidáno jádru systému
- zranění protivníka u něj generuje agro vůči vaší osobě
- léčení generuje agro u protivníků pacienta, pokud vás vidí ho léčit
- zranění způsobené kouzly seslanými s plnou sadou reagencí generuje jen 80% agra
Po odladění a otestování základu přidáme několik perků a nastavení Taktiky pro práci s agrem.

Pozor: Rozšíření definic výběru cíle i systém agra vyžaduje úpravu nastavení NPC, není automatické.
O úpravách NPC budeme informovat, plus přidám informace o agresivitě do dovednosti Znalost zvěře.
Nové nastavení se projevuje po respawnu NPC, tzn. bude po přechodnou dobu možné narazit na NPC se starým vzorcem chovánái.

Ostatní:
- upgrade Fireballu o letící efekt
- umožnění změn některých hard-coded nastavení Manawydanyu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 29.12.2022 v 10:30

Skok na fórum: