31.12.2022 v 17:24
SVN 6624-6625 [bylo restartováno]
AI:
- vyvážení způsobů rozhodování o cíli podle preferencí
- přepracování preference PreferFarthest: při určení optimálního cíle se počítá s dosahem zbraní (aby s dostřelem luku 10 polí vybírala cíle ideálně v této vzdálenosti)
- výpočet ThreatValue pro plošná kouzla: NPC se snaží zasáhnout co nejvíce protivníků a co nejméně spojenců (musí trefit alespoň tři protivníky, aby jí stálo za to trefit jednoho spojence)
- úprava TownGuardAI a MageGuardAI aby správně používaly nový systém výběru cíle
AI:
- vyvážení způsobů rozhodování o cíli podle preferencí
- přepracování preference PreferFarthest: při určení optimálního cíle se počítá s dosahem zbraní (aby s dostřelem luku 10 polí vybírala cíle ideálně v této vzdálenosti)
- výpočet ThreatValue pro plošná kouzla: NPC se snaží zasáhnout co nejvíce protivníků a co nejméně spojenců (musí trefit alespoň tři protivníky, aby jí stálo za to trefit jednoho spojence)
- úprava TownGuardAI a MageGuardAI aby správně používaly nový systém výběru cíle
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.