Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 6624-6625 [bylo restartováno]
AI:
- vyvážení způsobů rozhodování o cíli podle preferencí
- přepracování preference PreferFarthest: při určení optimálního cíle se počítá s dosahem zbraní (aby s dostřelem luku 10 polí vybírala cíle ideálně v této vzdálenosti)
- výpočet ThreatValue pro plošná kouzla: NPC se snaží zasáhnout co nejvíce protivníků a co nejméně spojenců (musí trefit alespoň tři protivníky, aby jí stálo za to trefit jednoho spojence)
- úprava TownGuardAI a MageGuardAI aby správně používaly nový systém výběru cíle
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 31.12.2022 v 17:24

Skok na fórum: