Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 6635 [bylo restartováno]
AI:
- lootující NPC se pokusí vybavit se lootovanou věcí
- oprava a úprava funkcí AIAdvancedBehavior:
-- Antipatist (oprava změny cíle po napadení pokud útočníka nesnáším na základě povolání nebo rasy, nefungovala)
-- Impish (aktivní častá změna protivníka, bez ohledu na agro)
-- Upset (aktivní změna protivníka podle hodnot agra)
- oprava fukcí AIHate (změna cíle pokud někoho nesnáším na základě povolání nebo rasy, nefungovalo)

GlobalSetup:
- přidána volba NPC smí lootovat (defaultně On)
- přidána volba AIAdvancedDelay (prodleva mezi akcemi rozšířené AI, defaultně 10s)
- přidána volba WeaponSwapDelay (prodleva mezi výměnou zbraní u NPC, defaultně 1s)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 07.01.2023 v 11:22

Skok na fórum: