Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 6692 (bylo restartováno)
Prodavač (AdvancedVendor):
- přepracování definice produktů (aby umožnila níže uvedené)
- umožněno třídění podle Materiálu
- opraveno třídění podle očarování
- umožněno definování odlišných cen pro výrobky s rozdílným materiálem a/nebo očarováním

Prostředník (Middleman):
- rozšíření možností o suroviny (dosud poskytoval jen výrobky)

Mapa pokladů (TreasureMap):
- přidána informace o přibližném levelu mapy (rozsah asi ještě projde úpravou, zatím nastaveno na 1-10 Dětské kresba, 11-20 X značí to místo, 21-30 Dobrá mapa, 31-40 Mapa s hádankami, 41-50 Komplikované hádanky, 51+ Práce paranoika)
- skrytí zobrazení kvality a stavu předmětu (zbytečné informace)

Příkaz [cena:
- pokud se nezadá název, vyskočí target
- rozšíření o hledání cen bytostí (pokud je někdo prodává)
- zobrazení informací v gumpu místo v textovém řádku
- rozšíření a jasnější význam uvedených informací

Zakázky:
- oprava násobiče ceny skrz nastavení zakázky (nefungoval)

Systém/GM:
- systém Materiálů a příslušné úpravy výroby (viz. zpráva od Sokara)
- drobné optimizace, aktualizace kódu
- doplněno kopírování očarování při [dupe předmětu
- oprava výpočtu ceny v GM nápovědě výrobního postupu (nebrala v potaz suroviny s díly nebo porcemi)
- opravené nastavení SpellLevelu u SpellScrollVendor (při prvním nastavení dvouklikem neupravil sortiment svitků)
- úpravy gumpu Interface (po najetí na řádek se zobrazí tooltip předmětu z tohoto řádku, doplnění tooltipů (funkcí) na šipky)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 02.04.2023 v 20:17

Skok na fórum: