Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Fredy]
Oprava padu v HunterQuests
Moznost pres prikaz Say v IS rict neco na urcitych souradnicich (pro pripad, ze je NPC neviditelne)
Pridani parametru ShowAlways k prikazum Say a Emote v IS (pro vytvoreni NPC, ktere mluvi i hidnute)
Oprava v nacitani lokace v interakcich (kompatibilita se starsimi interakcemi)
Oprava v craftsystemu
Upravy pro komunikaci komponent s novym klientem, odesilani packetu

[Geo]
Úprava opotřebovávání předmětů - příprava pro opotřebovávání časem, opotřebovávání předmětů a výrobních kontejnerů
Vyhození komentářů ze skriptu
Serializace hodnoty Frozen (aby se dalo zmrazit NPC)
Ošetření na vložení předmětu do přetíženého Mobilu v Internal mapě
Možnost NPC fungovat jako priest (duchové jej pak vidí, NPC vidí duchy...), pokud má nastavenu AI_Healer
Možnost "rozseknutí" NPC - to se zduplikuje s polovičními životy, originál ustoupí stranou a kopie taky
Rozseknutí slimáků a hub
TargetTransfer na odlogovací panenku
Antimagická panenka nepůsobí na GMka
Vložení zlatého dungu do cesty k Aovi

[Erlin]
Podpora pro pluginy na MWClientovi.

Vse bude funkcni po rannim restartu serveru (snad)



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od RadstaR - 06.05.2009 v 23:15

Skok na fórum: