12.05.2009 v 03:15
[Fredy]
Uprava prikazu CreateItem v IS aby akceptoval parametr Target, kterym se urcuje, kde se predmet umisti
Zakladni funkcnost pro editaci interakci
Zruseni Partial interakci (nebylo vyuzivano a je treba vymyslet to jinak)
Pridani noveho batohu hraci, ktery se ozivuje je Aa, pokud ho nema
[Geo]
Pokud postava přechází mezi regiony se shodnou hudbou, neposílat znovu packet s hudbou.
Poškozování výrobních nástrojů a výrobních kontejnerů během výroby, nebo těžení.
Zobrazení informace, kolik peněz bylo vloženo do nájemní truhly, pokud se jedná o opakovaný nájem (musí být povoleno na domku).
Výtahy mohou převážet i předměty (stačí předmět položit na výtah, o zbytek se postará příroda)
Uprava prikazu CreateItem v IS aby akceptoval parametr Target, kterym se urcuje, kde se predmet umisti
Zakladni funkcnost pro editaci interakci
Zruseni Partial interakci (nebylo vyuzivano a je treba vymyslet to jinak)
Pridani noveho batohu hraci, ktery se ozivuje je Aa, pokud ho nema
[Geo]
Pokud postava přechází mezi regiony se shodnou hudbou, neposílat znovu packet s hudbou.
Poškozování výrobních nástrojů a výrobních kontejnerů během výroby, nebo těžení.
Zobrazení informace, kolik peněz bylo vloženo do nájemní truhly, pokud se jedná o opakovaný nájem (musí být povoleno na domku).
Výtahy mohou převážet i předměty (stačí předmět položit na výtah, o zbytek se postará příroda)