Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
Úpravy CS3:
- hodnoty podle Iliciova návrhu (s minimálními úpravami, hlavně v přidělené animaci atd.)
- upravena skripta pro desetiná čísla v hodnotách kritického koeficientu (podpora Iliciových hodnot, původně jsem plánoval jen celá čísla)
- zvýraznění bonusu za víc než dostatečnou sílu (rychlejší nárůst bonusu, max. zdvojnásobí damage)
- zvýraznění bonusu za víc než dostatečnou obratnost (rychlejší nárůst bonusu) + stanovení maxima (max. +25 bodů)
- oprava nefunkčního UseStrBonus (používej bonus k damage za sílu, např. kuše ho nemají mít)
- vrhací zbraň se vždy hodí aktuální z ruky, pak se z batohu vezme nová (předtím se spotřebovávaly rovnou z batohu jako šípy a ta v ruce zůstávala)

Pro testy CS3 novinek si po restartu vygenerujte nové zbraně!

Zbraně (nejen CS3):
- skriptová příprava pro alchymistická očarování (zatím pouze pro bonusová poškození ohněm/chladem/energií/jedem)
- skriptová příprava na generické toulce, umožní bandalír s vrhacími noži apod.
skriptová příprava = je to částečně zapracované, ve hře na to zatím nenarazíte!)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 21.03.2010 v 11:44

Skok na fórum: