Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Geo] V minulých dnech (ano, bylo to tehdy, jak server půl dne padal, moje chyby) proběhl hromadný upgrade skript serveru na vyšší verzi. Zatím se zdá, že všechno drží, po počátečních patáliích, takže se k tomu hrdě přiznávám. Co bylo změněno:
- místo ArrayList a Hashtable se používá výhradně List<T> a Dictionary<TKey, TValue>... co to znamená pro vás? Do budoucna méně a méně chyb
- kde to šlo, zmizelo používání třídy object ... opět, méně a méně chyb a pádů serveru do budoucna.
- implementován inkrementální save (světově unikátní - pokud vím, nikde jinde nic podobného nemají, je to feature ze světa databází, ve kterém se já pohybuji a čím se živím). Díky němu se dostaneme s rychlostí ukládání světa ve velmi blízké budoucnosti na 0.3 vteřiny. V takovém případě si pak ani nevšimnete, že nějaký save probíhá.

[Geo]
Zprovozněn perk "Energy Change" (Proměna energie) dle popisů na Wiki. Požadavky na perk: Profession Mage, Necromancy (40)



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Geo - 13.07.2010 v 07:06

Skok na fórum: