05.08.2010 v 02:23
[Geo]
Podpůrné funkce do jádra (Point3D.GetRangeTo, Utility.GetDirectionString),
Zrušení interface IActionReacting = všechny efekty aury definují metody tohoto rozhraní,
Serializace efektů na předmětu + vyřešení uložení aktivního efektu v okamžiku savu,
Oprava zavádějícího komentáře k metodě OnSpeech,
Oprava kouzel:
- Locate Object (Najdi předmět)
- Arcane Lock (Magický zámek)
- Hold Portal
- Tapping (Naslouchátko)
- Watcher (Kukátko)
- Dispell Magic (Odstraň Magii, pokud se odstraňuje ze dveří, projdou se obě křídla)
- Wall of Ice
- Wall of Illuse
Podpůrné funkce do jádra (Point3D.GetRangeTo, Utility.GetDirectionString),
Zrušení interface IActionReacting = všechny efekty aury definují metody tohoto rozhraní,
Serializace efektů na předmětu + vyřešení uložení aktivního efektu v okamžiku savu,
Oprava zavádějícího komentáře k metodě OnSpeech,
Oprava kouzel:
- Locate Object (Najdi předmět)
- Arcane Lock (Magický zámek)
- Hold Portal
- Tapping (Naslouchátko)
- Watcher (Kukátko)
- Dispell Magic (Odstraň Magii, pokud se odstraňuje ze dveří, projdou se obě křídla)
- Wall of Ice
- Wall of Illuse