Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]

Úpravy AI:
- pet který není naučen bojovat (nezná alespoň jeden příkaz z Attack, Guard, AdvancedGuard) bojovat nebude
- petu který neumí bojovat nelze nařídit útok
- NPC kteřé neumí bojovat (FightMode.None) není považováno za nepřátele (když NPC volí/mění cíl)
- na agresivní akci NPC reagují pouze peti s povely Attack, Guard, AdvancedGuard a pouze odpovídajícím způsobem (při povelu Guard jen brání svého pána atd.)

Úprava tamování:
- čerstvě nalezené zvíře dostane náhodný postih/bonus k učení se, podle své inteligence a levelu (tamer ovlivňuje šanci Znalostí zvířat, čím víc má tím je větší šance na bonus)
- při ochočení zvířete následuje zpráva o jeho chytrosti/hlouposti (pokud dostalo postih/bonus, jinak nic) a hláška o předchozím vlastnictví (pokud bylo předtím vlastněno, jinak nic).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 06.09.2010 v 19:05

Skok na fórum: