15.06.2011 v 14:50
[Geo]
- Pro GMka: [GO location - úprava pro podporu sdílených (public) a vlastních (private) lokací
- Implicitní nastavení AdvancedBehavior.Upset pro všechny definice NPC (lze později zrušit = odškrtnout volbu Upset v seznamu)
- Úprava chování rozbalovacího seznamu v Bestiáři
- Úprava AIAdvanced kvůli sochám (předměty, co mají vypadat jako NPC v životní velikosti, tvoří se právě umístěním NPC bez inteligence, aby se nehýbalo, neotáčelo, neútočilo, atd.)
-- Drobná optimalizace kódu kvůli přehlednosti
- Úprava Lovu v interakčním systému kvůli variantám, které nefungovaly, a zajištění stropu úlovků u neošetřených interakcí (max. 22000)
- Ošetření chyby po resetu perků - pokud je perk v liště perků, šel použít. Nově v liště zůstane (záměrně), ale použít nelze.
- Vyhození resetovaných perků během resetu z lišty perků (a obnovení lišty, aby se změna okamžitě promítla)
- NPC s AI Berserk nebudou mít implicitně AdvancedBehavior.Upset (tzn. jakmile na někoho začnou útočit, neradi se ho pustí)
- Pro GMka: [GO location - úprava pro podporu sdílených (public) a vlastních (private) lokací
- Implicitní nastavení AdvancedBehavior.Upset pro všechny definice NPC (lze později zrušit = odškrtnout volbu Upset v seznamu)
- Úprava chování rozbalovacího seznamu v Bestiáři
- Úprava AIAdvanced kvůli sochám (předměty, co mají vypadat jako NPC v životní velikosti, tvoří se právě umístěním NPC bez inteligence, aby se nehýbalo, neotáčelo, neútočilo, atd.)
-- Drobná optimalizace kódu kvůli přehlednosti
- Úprava Lovu v interakčním systému kvůli variantám, které nefungovaly, a zajištění stropu úlovků u neošetřených interakcí (max. 22000)
- Ošetření chyby po resetu perků - pokud je perk v liště perků, šel použít. Nově v liště zůstane (záměrně), ale použít nelze.
- Vyhození resetovaných perků během resetu z lišty perků (a obnovení lišty, aby se změna okamžitě promítla)
- NPC s AI Berserk nebudou mít implicitně AdvancedBehavior.Upset (tzn. jakmile na někoho začnou útočit, neradi se ho pustí)