10.08.2011 v 17:01
[Whitey]
- konstrukti nekrvácí
- dokončovací práce na trofejích (prodejný drop z NPC)
- nastavitelná minimální kvalita itemů získaných při rozřezávání těl
- systém neviditelnosti propojen se Smysly (pokud má NPC smysl před kterým použitá metoda skrývání nechrání, pak vás automaticky vidí)
[Geo]
- Úprava definic lootu (kvůli trofejím a mapám pokladů),
- Úprava trofejí (grafika ve specifikaci lootu),
- Možnost pro skriptery při použití BeginTarget specifikovat chování při přerušení targetu (ESC, odpojení, atd),
- Ošetření pro gumpy, pokud se textové pole generuje pouze za určitých podmínek, v OnResponse je pak dostupné vždy (vlastnost Text pak obsahuje null)
- Do projektu vývojářů přidán AtlasCraftScroll,
- Knihovna Graphic.Buttons rozšířena o šipky IncreaseArrow a DecreaseArrow,
- Přidána UI definice plavebních cest (dostupné přes dvojklik na SeaWayPoint).
- konstrukti nekrvácí
- dokončovací práce na trofejích (prodejný drop z NPC)
- nastavitelná minimální kvalita itemů získaných při rozřezávání těl
- systém neviditelnosti propojen se Smysly (pokud má NPC smysl před kterým použitá metoda skrývání nechrání, pak vás automaticky vidí)
[Geo]
- Úprava definic lootu (kvůli trofejím a mapám pokladů),
- Úprava trofejí (grafika ve specifikaci lootu),
- Možnost pro skriptery při použití BeginTarget specifikovat chování při přerušení targetu (ESC, odpojení, atd),
- Ošetření pro gumpy, pokud se textové pole generuje pouze za určitých podmínek, v OnResponse je pak dostupné vždy (vlastnost Text pak obsahuje null)
- Do projektu vývojářů přidán AtlasCraftScroll,
- Knihovna Graphic.Buttons rozšířena o šipky IncreaseArrow a DecreaseArrow,
- Přidána UI definice plavebních cest (dostupné přes dvojklik na SeaWayPoint).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.