Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
- konstrukti nekrvácí
- dokončovací práce na trofejích (prodejný drop z NPC)
- nastavitelná minimální kvalita itemů získaných při rozřezávání těl
- systém neviditelnosti propojen se Smysly (pokud má NPC smysl před kterým použitá metoda skrývání nechrání, pak vás automaticky vidí)

[Geo]
- Úprava definic lootu (kvůli trofejím a mapám pokladů),
- Úprava trofejí (grafika ve specifikaci lootu),
- Možnost pro skriptery při použití BeginTarget specifikovat chování při přerušení targetu (ESC, odpojení, atd),
- Ošetření pro gumpy, pokud se textové pole generuje pouze za určitých podmínek, v OnResponse je pak dostupné vždy (vlastnost Text pak obsahuje null)
- Do projektu vývojářů přidán AtlasCraftScroll,
- Knihovna Graphic.Buttons rozšířena o šipky IncreaseArrow a DecreaseArrow,
- Přidána UI definice plavebních cest (dostupné přes dvojklik na SeaWayPoint).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 10.08.2011 v 17:01

Skok na fórum: